quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
In de verf gestapt
Net door de bergen gewandeld, nu liggen de twee uitgeteld op hun bank
[ afbeelding ]

In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt

quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()
Thx, ik heb nu nog wel op de hd staan dus nog ff kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()

Definieer beleefd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Ramptoeristen zijn als ze beleefd blijven geen probleem denk ik?
Zo, ff opruimen, douchen, en dan naar mn moeder voor etentje

Die is leuk ja. In de cinema was die altijd uitverkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk Mathilda. Ouderwetsch van tv opgenomen.

HAHAHAHA die eerste foto, op haar rug op de bankquote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister bij een vriend thuisgezeten. Chiara meegezeuld natuurlijk. Heeft zo ongeveer de hele dag op en in de bank liggen maffen als ze niet even met de vier andere aanwezige honden aan het spelen was
[ afbeelding ]
En ze had lol met een hoedjeHeeft ze een uur of twee mee rondgelopen
[ afbeelding ]

Ik vond het zo stom dat ze 3 niet ook even hebben uitgezonden... kan daar slecht tegenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef Adnap het volgende:
1 en 2 heb ik idd opgnomen van sbs6, 3 vañ bbc

In deel 2 vind hij Mrs.Clausequote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt

Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.quote:

Mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik heb het kerst diner klaar. 4u zwoegen, heb je ook wat! Mijn carpaccio![]()

Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.

Misschien moest ze het vleesch nog snijden.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
(Maar carpaccio is toch een kwestie van op een bordje kwakken en er wat kaas en pijnboompitten op slingeren?![]()
)

dat sowieso maar ook de special effects zijn belabberd.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.![]()

Dabedoellikquote:Op donderdag 26 december 2013 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof er een andere relevante versie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |