quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
In de verf gestapt
Net door de bergen gewandeld, nu liggen de twee uitgeteld op hun bank
[ afbeelding ]

In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt

quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()
Thx, ik heb nu nog wel op de hd staan dus nog ff kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()

Definieer beleefd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Ramptoeristen zijn als ze beleefd blijven geen probleem denk ik?
Zo, ff opruimen, douchen, en dan naar mn moeder voor etentje

Die is leuk ja. In de cinema was die altijd uitverkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk Mathilda. Ouderwetsch van tv opgenomen.

HAHAHAHA die eerste foto, op haar rug op de bankquote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister bij een vriend thuisgezeten. Chiara meegezeuld natuurlijk. Heeft zo ongeveer de hele dag op en in de bank liggen maffen als ze niet even met de vier andere aanwezige honden aan het spelen was
[ afbeelding ]
En ze had lol met een hoedjeHeeft ze een uur of twee mee rondgelopen
[ afbeelding ]

Ik vond het zo stom dat ze 3 niet ook even hebben uitgezonden... kan daar slecht tegenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef Adnap het volgende:
1 en 2 heb ik idd opgnomen van sbs6, 3 vañ bbc

In deel 2 vind hij Mrs.Clausequote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt

Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.quote:

Mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik heb het kerst diner klaar. 4u zwoegen, heb je ook wat! Mijn carpaccio![]()

Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.

Misschien moest ze het vleesch nog snijden.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
(Maar carpaccio is toch een kwestie van op een bordje kwakken en er wat kaas en pijnboompitten op slingeren?![]()
)

dat sowieso maar ook de special effects zijn belabberd.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.![]()

Dabedoellikquote:Op donderdag 26 december 2013 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof er een andere relevante versie is

Die isquote:Op donderdag 26 december 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu Charlie en de chocoladefabriek. Jaren 70 versie uiteraard.

De trekkie in mij werd ook wakker toen ik die een poosje geleden tegenkwam.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Trouwens! Check dit!
[ afbeelding ]
Nodig!

Als ik die hier kon kopen zou ik niet lang hoeven te denken over de aanschafquote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De trekkie in mij werd ook wakker toen ik die een poosje geleden tegenkwam.

En dan in paars zeker.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ik die hier kon kopen zou ik niet lang hoeven te denken over de aanschaf

Ooit een fluffy Enterprise gezien dan!?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ooit een paarse Enterprise gezien?Heiligschennis dit!

quote:Op donderdag 26 december 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit een fluffy Enterprise gezien dan!?

Heiligschennis! Ook in naam van DS9.quote:

Oh, je zit Sjakie te kijken.... vroeg me al af waar de 'Veruca' ineens vandaan kwamquote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Die opa van charlie is toch eigk een luie donder. Jaren in bed liggen, moeder en kleinzoon maar laten sloven en nu danst hij door de kamer.

O joyquote:

Venlø?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb morgen een zelfgekozen werkdag van 10 uur. What was I thinking?![]()
En om het af te leren mag ik zaterdag ook een halve dag aan de bak.

Daar hebben we het al over gehad.quote:

Met jou weet je nooitquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad.![]()
In de ochtend in Indahatown en daarna door naar Venlo, maar tegen de tijd dat ik naar huis ga was jij allang weg.

ik heb 8 werkuren en daarna afscheidsfeestje van collega's ben benieuwd hoelaat ik in bed lig!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb morgen een zelfgekozen werkdag van 10 uur. What was I thinking?![]()
En om het af te leren mag ik zaterdag ook een halve dag aan de bak.

Je was het gewoon vergeten.quote:

Dus je ging ervan uit dat ik je niet zou inlichten bij veranderde plannen?quote:

Weet ik tochquote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je ging ervan uit dat ik je niet zou inlichten bij veranderde plannen?![]()
Dat ben ik nog NOOIT vergeten.

Waarom vroeg je het dan?quote:

Wat een strafquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben nog een heel gourmetpakket over van vandaag en dat kan niet meer in de vriezer, dus nu 'moeten' we morgen nog een keer

Voor mijn man wel, want die heeft er een hekel aanquote:

Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groentequote:

quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je at toch alleen groente vandaag?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.

Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.

Nou ja, ik verwacht dat dit ook deels komt omdat ik medicijnen heb gewisseld hoor en dus de crohn wat opspeelt. Want ik at voorheen ook gerust een t-bone steak van 500gr en had geen lastquote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig niet

ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Bamba het volgende:
Heerlijk dat je toch fijne dagen hebt gehad Laysa!

Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen

die hadden een bal gehad dan in het museumquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naard hebben net mijn kerstgroep vermoord.Zelfs Jozef die in de stal stond was niet veilig toen die twee besloten hun stoeipartij daar af te werken.

Ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?

Awwwquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen

ja....wel kei liefquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
AwwwKan me goed voorstellen dat je daarna weer een klap krijgt idd
En je nichtje
![]()

Jaquote:

Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeldquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
JaLiever keihard en eerlijk dan maar om het probleem of hartzeer heen praten lijkt me. Daar ben je uiteindelijk ook niet mee geholpen denk ik?

quote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld
Op die leeftijd is het idd nog veel moeilijker te begrijpen wat 'definitief weg' is iddquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld

Was het ook...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd is het idd nog veel moeilijker te begrijpen wat 'definitief weg' is iddLijkt me erg sneu om dat dan te zien dat ze opeens die klik te pakken hebben

quote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga bankhangen...laters en een fijne avond

Mijn schoonouders zijn hier geweest, we hebben lekker gegourmet. Ik had geen zin in hele kerstdinersquote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was het ook...
Jij nog wat gedaan vandaag of lekker op de bank kunnen hangen?

Hier ook, een beetje.quote:

mogguh Bambaquote:

twitter:p2000rotterdam twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 08:14:07PRIO 1 HV131 TS131 Erasmusbrug Rotterdam HV water personen (klein) Vak: 5991700 #p2000 #watiserloos reageer retweet

Waar gaat die heen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Mogge! D. zit in het vliegtuig eb ik haat datgelukkig maar een klein stukje maar ik ben blij als hij weer veilig op de grond staat.

En morgen naar schaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Sara!
Het waait lekker hierZometeen naar Boxmeer voor lenzen, boodschappen en post, en dan naar Goch met mijn langharige zoon
Die moet nodig gekortwiekt, sterker nog, hij vraagt er zelf om
En dan ga ik zelf ook maar meteen onder de schaar.

quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hamburg, securityconferentie.
Geland

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |