Waarom vroeg je het dan?quote:

Wat een strafquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben nog een heel gourmetpakket over van vandaag en dat kan niet meer in de vriezer, dus nu 'moeten' we morgen nog een keer

Voor mijn man wel, want die heeft er een hekel aanquote:

Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groentequote:

quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je at toch alleen groente vandaag?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.

Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.

Nou ja, ik verwacht dat dit ook deels komt omdat ik medicijnen heb gewisseld hoor en dus de crohn wat opspeelt. Want ik at voorheen ook gerust een t-bone steak van 500gr en had geen lastquote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig niet

ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Bamba het volgende:
Heerlijk dat je toch fijne dagen hebt gehad Laysa!

Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen

die hadden een bal gehad dan in het museumquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naard hebben net mijn kerstgroep vermoord.Zelfs Jozef die in de stal stond was niet veilig toen die twee besloten hun stoeipartij daar af te werken.

Ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?

Awwwquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen

ja....wel kei liefquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
AwwwKan me goed voorstellen dat je daarna weer een klap krijgt idd
En je nichtje
![]()

Jaquote:

Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeldquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
JaLiever keihard en eerlijk dan maar om het probleem of hartzeer heen praten lijkt me. Daar ben je uiteindelijk ook niet mee geholpen denk ik?

quote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld
Op die leeftijd is het idd nog veel moeilijker te begrijpen wat 'definitief weg' is iddquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |