Veel plezier vanavond met rukken op het zien van jezelf in de spiegel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Oja, "lange afstandsrelaties" binnen NederlandWe wonen niet in een gigantisch land a la Rusland of Canada.
Als je omgeving breda nooit uit bent geweest kan ik me voorstellen dat deze afstand heel groot lijktquote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Oja, "lange afstandsrelaties" binnen NederlandWe wonen niet in een gigantisch land a la Rusland of Canada.
Ja, die met 3 keer overstappen is best wel sneller, maar voor 'n eerste keer met de trein ook wat minder ontspannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:32 schreef DJKoster het volgende:
Grappig, je kunt op dat tijdstip op drie verschillende manieren van Oudenbosch naar Uitgeest komen.
Jouw reis is wel de langste van de drie, maar met het minst aantal keren overstappen. Lekker zitten en uitslapen dus.
De relevantie van jouw post ontgaat me.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond met rukken op het zien van jezelf in de spiegel.
True, maar met mijn vriendin die op het moment even terug is naar haar eigen land vind ik het maar overdreven als mensen spreken over een lange afstandsrelatie binnen een klein land als Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je omgeving breda nooit uit bent geweest kan ik me voorstellen dat deze afstand heel groot lijkt
Ik heb inderdaad gekozen voor de langste route, waarbij ik dan wel maar 1 keer hoef over te stappen. Ik ben namelijk nogal bang dat ik bijvoorbeeld bij het verkeerde spoor instap of dat ik te laat kom etc. Dus dan is de langste route voor mij wat makkelijker.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:32 schreef DJKoster het volgende:
Grappig, je kunt op dat tijdstip op drie verschillende manieren van Oudenbosch naar Uitgeest komen.
Jouw reis is wel de langste van de drie, maar met het minst aantal keren overstappen. Lekker zitten en uitslapen dus.
Als je een smartphone hebt, installeer dan de NS Reisplanner Xtra App. Erg handig!
Soms wel, soms niet. Ik reis zo'n beetje 2 keer in de week een lang stuk met de trein (Rotterdam - Zwolle) en ik denk dat ik ongeveer eens in de 4 ritten controle heb. Verder niet echt tips, als je een smartphone met internet hebt kun je de NS reisplanner installeren om te kijken of er nog iets veranderd in je reisschema (sporen, vertraging...) en raak niet in de stress als je een trein mist of deze niet gaat, meestal gaat er een half uurtje later gewoon nog 1, en je mag in elke trein die het traject waar je voor betaald hebt aflegt instappen (dus niet tijdsgebonden zoals bijvoorbeeld vliegtickets of de hogesnelheidstreinen als de ICE en Thalys).quote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef iPancakeMix het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen! Als je eenmaal in de trein zit, komt er dan ook iemand langs om te controleren of je je kaartje wel hebt etc?
Hou gewoon je la dicht, zeikstraal. Mannetje van zestien die hypernerveus is omdat ie z'n vriendinnetje gaat bezoeken, is toch mooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
True, maar met mijn vriendin die op het moment even terug is naar haar eigen land vind ik het maar overdreven als mensen spreken over een lange afstandsrelatie binnen een klein land als Nederland.
Ja, meestal welquote:Op donderdag 26 december 2013 13:01 schreef iPancakeMix het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen! Als je eenmaal in de trein zit, komt er dan ook iemand langs om te controleren of je je kaartje wel hebt etc?
Iets klopt hier niet...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef iPancakeMix het volgende:
ik ga mijn vriendin zaterdag voor het eerst ontmoeten.
Oh, er over heen gelezen dat een knul van 16 is. Dat verandert de zaak wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hou gewoon je la dicht, zeikstraal. Mannetje van zestien die hypernerveus is omdat ie z'n vriendinnetje gaat bezoeken, is toch mooi.
Zal ik zeker doen!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:02 schreef Nielsch het volgende:
Laat je even weten of het gelukt is TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |