quote:

'We hebben een huisje geboekt en gaan er lekker met zijn viertjes tussenuit.' Dat zeg je ergens in oktober, klaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog iets minder dan een jaar om te gaan bedenken hoe te zeggen dat wij het volgend jaar anders willen.

Wat was er dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog iets minder dan een jaar om te gaan bedenken hoe te zeggen dat wij het volgend jaar anders willen.

Yayquote:

O, dat zou wel lullig zijn als ze allemaal niet komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten er al om 11:00 zijn en ean en neefje is gewoon geen goede combinatie samen.
Mijn zus en ik ook niet altijd dus zo gezellig was het niet.
Ik heb het hele ontbijt gehoord wat mijn zus tijdens de dienst aan gepreek gehoord had en mijn ouders in een andere kerk. en vervolgens ging het over de vakantie die mijn ouders+zus+zwager+neefje in september gaan maken. Moeten ze zelf weten maar dat is elke gelegenheid zo. En ik heb in kunnen slikken om te zeggen dat sac 1 wordt in september. Ik vind nl dat ze zelf moeten weten wanneer ze op vakantie gaan maar ik zou het wel jammer vinden als ze niet op haar 1e verjaardag komen.

Nou lekker zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet op welke datum ze vertrekken ze komen of 1 dag van te voren 's avonds terug met een jetlag of ze zijn er helemaal niet.

Oh das echt niet tofquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten er al om 11:00 zijn en ean en neefje is gewoon geen goede combinatie samen.
Ik heb het hele ontbijt gehoord wat mijn zus tijdens de dienst aan gepreek gehoord had en mijn ouders in een andere kerk. en vervolgens ging het over de vakantie die mijn ouders+zus+zwager+neefje in september gaan maken. Moeten ze zelf weten maar dat is elke gelegenheid zo. En ik heb in kunnen slikken om te zeggen dat sac 1 wordt in september. Ik vind nl dat ze zelf moeten weten wanneer ze op vakantie gaan maar ik zou het wel jammer vinden als ze niet op haar 1e verjaardag komen.

quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het ze niet verbieden. ze moeten het zelf weten.
en nu hou ik er overop zit nog genoeg frustratie over van alles en dat hoort hier niet.
En naar schaatsen in thialf????

Oh, leuk!quote:

Hoezo? Jij accepteert hun vakantie toch ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is wel een goed maar mijn ouders kennende accepteren ze dat niet,
Maar als je dat gesprek over de preek in de kerk niet interessant vindt, kan je toch op een gegeven moment gewoon zelf over een onderwerp beginnen dat jij leuk vindt om over te praten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:

2x 500 meter dames en 10 km herenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Candaasje het volgende:
Oh, leuk!Welke afstanden worden er gereden? (sinds ik niet meer thuis woon hou ik het allemaal wat minder goed bij
. Mijn vader wel, die maakt complete lijstjes met tijden enzo.)
Laatste keer dat ik in Thialf was, was samen met mijn vader en opa. Was voor opa de eerste keer - ondanks dat hij ook schaatsgek was - en ik ben nog steeds zo blij dat we hem toen hebben meegenomen! Hij was er zo verbaasd over dat het zo snel ging (! sneller dan op TV!) en hij heeft toen voor het eerst in jaren weer een patatje speciaal op.Goede herinneringen aan dus!
En wat rot f_r.Knuff!

Oh, dat is wel leuk! Heb je ook wat afwisseling qua afstand/manier van rijden! (ik vind de 10km toch altijd wel een lange zit, maar als het alleen de heren is, dan vind ik het dat wel waard. )quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Zo, inmiddels 7,5 uur werk erop zitten, nog 2,5 uur te gaan!![]()
Welke idioot heeft mij belast met het uitdelen van schaaltjes kerstsnoeperijtjes op de afdelingen?Het is wel duidelijk dat ik vandaag de enige ben die werkt hier, anders was dat vast anders geregeld.
Nah, wie verzint dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!

Uhm... ja, en dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is wel een goed maar mijn ouders kennende accepteren ze dat niet,

Jups, eens!quote:

Oh goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Adnap het volgende:
10 km sven kwijlen ehh kijken en natuurlijk een getergde bob de jong ....me can't wait

Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Adnap het volgende:
10 km sven kwijlen ehh kijken en natuurlijk een getergde bob de jong ....me can't wait

Is morgen pas hoor, die 10 kmquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten!

vd Velde op de 10 KM, dat wordt lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......

Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Maar voor jezelf opkomen is heel moeilijk als dat niet in je zit hoor. Ik ben er ook niet goed in

Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn schoolquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......

quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt...

Wennemars toen op die Allround toernooitjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn school

Wat hebben ze dan te pikken qua jouw kerstplannen? Kom op, dit geeft je alleen maar meer munitie, dat zie je zelf toch ook wel? Zij pakken de vrijheid om hun dingen te doen, jij de jouwe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:

Heb jij met Rintje op school gezeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn school

Dat zou best leuk zijn om te zien morgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong

Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong

Nee, dat klopt, daar word je ook niet blij van. Ik ben er ook langzamerhand beter in geworden maar ik blijf het moeilijk vinden. Nee zeggen is moeilijk maar inderdaad doe je zelf vaak aannames terwijl het in werkelijkheid dan reuze meevalt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.

Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventjequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
Bob is een ouwe chaggo lekker laten gaan joh. Wordt 27ste morgen ofzo. Prima toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |