Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong

Nee, dat klopt, daar word je ook niet blij van. Ik ben er ook langzamerhand beter in geworden maar ik blijf het moeilijk vinden. Nee zeggen is moeilijk maar inderdaad doe je zelf vaak aannames terwijl het in werkelijkheid dan reuze meevalt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.

Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventjequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
Bob is een ouwe chaggo lekker laten gaan joh. Wordt 27ste morgen ofzo. Prima toch?

quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje
Ach ja ik heb geaccepteerd dat ik altijd wel iemand voor het hoofd stoot. Of ik nou wel mijn verjaardag vier, of ik het nou niet vier of wat dan ook. Dus kies ik ervoor waar ik mezelf het best bij voel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.

Mijn baas had dit jaar geen goedkopere kaartenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Rewimo het volgende:
We hebben zitplaatsen, ik red dat niet, al die tijd staan. Gelukkig hebben we kortingkaartjes via mijn werk, dus dat blijft het betaalbaar

Leuke ouders heb je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.
Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.

Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje
Zoals ik al zei, ik heb een heel grote hekel aan Bob de Jong![]()

Dan gooi je toch gewoon terug 'ik verwijt jullie ook niet dat jullie de verjaardag van Sac gemist hebben, dat is jullie keuze, maar ik maak de keuze voor mijn gezin en wens daarover niet in discussie te gaan'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.

Die eikel verzuurt nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.

Overhevelen naar het marathonschaatsen dan maar. Die zie je een stuk minder op tvquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Die eikel verzuurt niet![]()
Ja, wel qua karakter, maar niet qua fysiek. Dus met een beetje pech kan 'ie nog een poosje mee

Ja, en aan de andere kant hebben ze toch ook wel een hoop voor je gedaan in praktische zin, als ik 't hier zo heb gelezen van je. Dus wellicht tonen ze hun liefde en waardering niet op een standaard manier, in ieder geval zeker niet op de manier die jij graag zou willen zien, maar ze hebben wel dingen voor je over. Misschien ook wel goed om jezelf voor te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.

Als je die verwachting kunt loslaten (ervan uitgaande dat jij van hen nooit die erkenning of goedkeuring krijgt, heb je dit al eens met hen besproken?) dan denk ik dat jij een stuk sterker in je schoenen zult staan tov hen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.

Dus eigenlijk is het een handeltje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet ook wel dat ze veel voor ons over hebben. en ik weet ook dat als wij nu omvallen mijn moeder haar baan opzegt voor de kinderen. En mijn vader zei laatst toen ik over de badkamer begon. Dan ga je op vakantie en is hij klaar als je terug komt. Vandaar dat ik dus niet overal op wil/kan reageren. Het zijn gewoon vaak hun opmerkingen die kwetsen en vooral die van mijn zus die over alles steigert heb ik het idee.

Heuy, dat bedoelde ik niet..... hoewel 10km lang naar een ontbloot en enorm gespierd bovenlijf kijken natuurlijk wel goed klinkt....dan mag 'ie van mij best die 10km rijden...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
vd Velde op de 10 KM, dat wordt lachen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |