abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134746616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong :P
Ik ook ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:56:30 #252
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134746638
Bob is een ouwe chaggo lekker laten gaan joh. Wordt 27ste morgen ofzo. Prima toch?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:08 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134746657
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.
Nee, dat klopt, daar word je ook niet blij van. Ik ben er ook langzamerhand beter in geworden maar ik blijf het moeilijk vinden. Nee zeggen is moeilijk maar inderdaad doe je zelf vaak aannames terwijl het in werkelijkheid dan reuze meevalt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134746662
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.

Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.
  † In Memoriam † vrijdag 27 december 2013 @ 14:57:55 #255
43556 miss_dynastie
pi_134746682
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
Bob is een ouwe chaggo lekker laten gaan joh. Wordt 27ste morgen ofzo. Prima toch?
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje :r

Zoals ik al zei, ik heb een heel grote hekel aan Bob de Jong :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 december 2013 @ 14:58:42 #256
13151 crew  Rewimo
pi_134746711
We hebben zitplaatsen, ik red dat niet, al die tijd staan. Gelukkig hebben we kortingkaartjes via mijn werk, dus dat blijft het betaalbaar ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:59:18 #257
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134746732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje :r
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.
Ach ja ik heb geaccepteerd dat ik altijd wel iemand voor het hoofd stoot. Of ik nou wel mijn verjaardag vier, of ik het nou niet vier of wat dan ook. Dus kies ik ervoor waar ik mezelf het best bij voel.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 27 december 2013 @ 14:59:42 #258
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134746743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Rewimo het volgende:
We hebben zitplaatsen, ik red dat niet, al die tijd staan. Gelukkig hebben we kortingkaartjes via mijn werk, dus dat blijft het betaalbaar ^O^
Mijn baas had dit jaar geen goedkopere kaarten :'(
Sporten voor Sophia
pi_134746748
quote:

Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.
Leuke ouders heb je. -O- Jij komt op mij over als iemand die echt wel genuanceerd haar standpunt kan inbrengen, het minste wat ze voor hun dochter kunnen doen is haar dan serieus nemen.

Nogmaals: hoe belangrijk is de goedkeuring van je ouders voor je en hoe belangrijk vind je jezelf? Want als jij jezelf al niet serieus neemt hierin dan gaan zij het zeker niet doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:18 #260
13151 crew  Rewimo
pi_134746765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:

Zoals ik al zei, ik heb een heel grote hekel aan Bob de Jong :+
Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.
  † In Memoriam † vrijdag 27 december 2013 @ 15:00:51 #261
43556 miss_dynastie
pi_134746785
quote:
en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.
Dan gooi je toch gewoon terug 'ik verwijt jullie ook niet dat jullie de verjaardag van Sac gemist hebben, dat is jullie keuze, maar ik maak de keuze voor mijn gezin en wens daarover niet in discussie te gaan'.
  † In Memoriam † vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:27 #262
43556 miss_dynastie
pi_134746811
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.
Die eikel verzuurt niet :r
Ja, wel qua karakter, maar niet qua fysiek. Dus met een beetje pech kan 'ie nog een poosje mee -O-
pi_134746819
Ik vind het wel een topprestatie om op je 37e nog actief mee te kunnen in de schaatssport. volgens mij kunnen marathonschaatsers wat langer mee.

@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 december 2013 @ 15:02:36 #264
13151 crew  Rewimo
pi_134746854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:

Die eikel verzuurt niet :r
Ja, wel qua karakter, maar niet qua fysiek. Dus met een beetje pech kan 'ie nog een poosje mee -O-
Overhevelen naar het marathonschaatsen dan maar. Die zie je een stuk minder op tv :+
  † In Memoriam † vrijdag 27 december 2013 @ 15:04:50 #265
43556 miss_dynastie
pi_134746916
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:

@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.
Ja, en aan de andere kant hebben ze toch ook wel een hoop voor je gedaan in praktische zin, als ik 't hier zo heb gelezen van je. Dus wellicht tonen ze hun liefde en waardering niet op een standaard manier, in ieder geval zeker niet op de manier die jij graag zou willen zien, maar ze hebben wel dingen voor je over. Misschien ook wel goed om jezelf voor te houden.
pi_134746939
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:

Als je die verwachting kunt loslaten (ervan uitgaande dat jij van hen nooit die erkenning of goedkeuring krijgt, heb je dit al eens met hen besproken?) dan denk ik dat jij een stuk sterker in je schoenen zult staan tov hen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134746997
Ik weet ook wel dat ze veel voor ons over hebben. en ik weet ook dat als wij nu omvallen mijn moeder haar baan opzegt voor de kinderen. En mijn vader zei laatst toen ik over de badkamer begon. Dan ga je op vakantie en is hij klaar als je terug komt. Vandaar dat ik dus niet overal op wil/kan reageren. Het zijn gewoon vaak hun opmerkingen die kwetsen en vooral die van mijn zus die over alles steigert heb ik het idee.
pi_134747250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet ook wel dat ze veel voor ons over hebben. en ik weet ook dat als wij nu omvallen mijn moeder haar baan opzegt voor de kinderen. En mijn vader zei laatst toen ik over de badkamer begon. Dan ga je op vakantie en is hij klaar als je terug komt. Vandaar dat ik dus niet overal op wil/kan reageren. Het zijn gewoon vaak hun opmerkingen die kwetsen en vooral die van mijn zus die over alles steigert heb ik het idee.
Dus eigenlijk is het een handeltje. :7 Zij doen materiële dingen voor jullie en jij laat je dan op andere gebieden ringeloren.

Is ook een keuze. Je hebt er voordeel van, maar in mijn ogen ook heel veel nadeel. Maar als voor jou de voordelen tegen de nadelen opwegen zul je idd moeten slikken. Ik vraag me alleen af of je niet ontzettend veel zou kunnen winnen door de manier waarop ze met jou/jullie communiceren bespreekbaar te maken. Wie weet hebben ze het totaal niet door en dan kan ik me best voorstellen dat ze je ondankbaar vinden als jij met kerst weggaat of andere keuzes voor jou en je gezin maakt die hen 'benadelen'.

Want zij voorzien jullie van allerlei zaken, nodigen je thuis uit, denken ( :') ) mee met de opvoeding en andere zaken en dan krijgen ze stank voor dank. :7
pi_134747266
Wat gaan jullie vanavond eten?
pi_134747297
quote:
19s.gif Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:

[..]

vd Velde op de 10 KM, dat wordt lachen _O-
Heuy, dat bedoelde ik niet..... hoewel 10km lang naar een ontbloot en enorm gespierd bovenlijf kijken natuurlijk wel goed klinkt....dan mag 'ie van mij best die 10km rijden... :9~

En 't is lastig hoor f_r ! :*
pi_134747316
@cat dank je voor je advies maar nu genoeg over mij
@yashaa dat wat ik gisteren op de planning had varkenshaas met championsaus, aardappelkroketjes en wortels. een beetje voor ons maar ook voor ean die O+ wortels en aardappelkroketjes normaal ook
  † In Memoriam † vrijdag 27 december 2013 @ 15:17:42 #272
43556 miss_dynastie
pi_134747326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kliekjes van het gourmetten. Met een beeeeeeerg groente _O-
pi_134747340
F_R, wat ik al over je ouders heb gelezen en nu ook weer, denk ik dat wij ongeveer dezelfde ouders hebben. Ik zoek ook goedkeuring van mijn ouders, vaak heel onbewust gaat dat. Ik probeer het ook te veranderen en het is al een stuk verbeterd, maar het is wel lastig -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_134747353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin in een hele simpele pizza :@
pi_134747365
Ik moet niet aan eten denken :r , heb daarnet met moeite fruit op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')