Aardappelkroketjes , goddelijke dingen vind ik dat!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dank je voor je advies maar nu genoeg over mij
@yashaa dat wat ik gisteren op de planning had varkenshaas met championsaus, aardappelkroketjes en wortels. een beetje voor ons maar ook voor ean diewortels en aardappelkroketjes normaal ook

zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes , goddelijke dingen vind ik dat!![]()
Wij gaan denk ik met de pizarrette in de weer. Zouden we eigenlijk gisteren doen, maar we hadden zo geen honger dat ik me tevreden heb gesteld met een stuk kerststol.
Dus vanavond zelfgebakken minipizzaatjes met o.a. tomatensaus, kaas, champignons, tomaatjes, mozarella, basilicum, olijfjes, ansjovis, ananas, paprika en een uitje. (Niet allemaal door elkaar, maar das het voordeel van minipizza's, daar kun je er meer van maken en opeten)

Ik voel me gelijk weer schuldigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer eten bij PB.![]()
Vanaaf heb ik zin in friet maar ik ga heel verstandig het restje wortelenstamp opeten. ook lekker.

Daar heb ik ook zin in, maar mag denk ik niet van IBquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hele simpele pizza

Omdat hij os als 4e klasers niet zag staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb jij met Rintje op school gezeten?![]()
WAAROMBENJEDANNIETMETHEMGETROUWDDAN??

Het is echt heel leuk! En lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zitten
normaal maakte ik de aardappelkroketjes zelf maar daar ben ik nu maar niet aan begonnen

Je bent op vakantie volgend jaar met kerstquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
weet ik wat te vragen volgend jaar met kerst. en pizzarette

ja maar dat kan ik wel aan vriend vragen of voor mijn verjaardag. niet dit jaar want ik krijg al een bakblik waar ik alle letters en cijfers mee kan bakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent op vakantie volgend jaar met kerst

De enige keer dat ik dat gedaan heb was het echt kutquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zitten
normaal maakte ik de aardappelkroketjes zelf maar daar ben ik nu maar niet aan begonnen

Oh je bedoelde zijn Tarzan-achtige look?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heuy, dat bedoelde ik niet..... hoewel 10km lang naar een ontbloot en enorm gespierd bovenlijf kijken natuurlijk wel goed klinkt....dan mag 'ie van mij best die 10km rijden...![]()
En 't is lastig hoor f_r !

Dan deed je echt iets niet goed, of je hebt een ander soort/merk pizarette gebruikt dan ik. Hier worden ze gewoon prima gaar. (En de pizzarette gloeiend heet, hij heeft ook 2 spiralen.)quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dat gedaan heb was het echt kutAllemaal ongare pizzabodems omdat dat ding helemaal niet warm werd enzo

Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh je bedoelde zijn Tarzan-achtige look?
Ik eet op werk ivm bedrijfsfeestje

Ik dacht niksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?![]()
Ik ben een vrouw, en van Velde heeft een leuke torso... 1+1 = 2 enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |