quote:
Eckte eckte zitten gewoon de hele dag op hun zolderkamer.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen leven met kerst, naja bijna geen leven dan. Moet over 3 uurtjes richting mijn moeder
Ooh Rez... Ben je nou nog steeds bezig!quote:
Neem je nog sollicitaties aan?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Beter heb ik volgend jaar met kerst wel een echte relatie, maakt kerst een stuk minder eenzaam
Ik ben altijd bezig.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:24 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ooh Rez... Ben je nou nog steeds bezig!
Zal ik hem even DM'en?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:28 schreef Rezania het volgende:
Eigenlijk moet Hork het zien, maar te lui om te DM'en.
twitter:justinbieber twitterde op woensdag 25-12-2013 om 04:20:21My beloved beliebers I'm officially retiring reageer retweet
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:30 schreef Rezania het volgende:
twitter:justinbieber twitterde op woensdag 25-12-2013 om 04:20:21My beloved beliebers I'm officially retiring reageer retweet
Jawel, anders sturen de FOK!knokploeg achter hem aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is niet meer dan aandachtshoerigheid.. Die kerel stopt echt niet.
Goed plan.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, anders sturen de FOK!knokploeg achter hem aan.
Ja.quote:
Ik geef niet veel om kerst.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
Ik zou jullie een fijne kerst wensen als ik ook maar iets om kerst gaf. Ik wil wel dat ik oprecht naar jullie blijf
Simsquote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Rezania het volgende:
Als je alle Sims 3 spellen op Steam wil kopen ben je ¤239,80 kwijt, en overal zit minstens 40% korting op.
Nee man, bouwen is best wel leuk soms, maar mensen die alles kopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SimsDat speel je als je 12 bent.
quote:
Minecraft vind ik dus echt meh hè, vergeleken met de sims.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog 'maar' 17 euro door een sale. EA
Ik heb het al langer dan een jaar niet meer gespeeld trouwens. Ben meer van het muziek luisteren dan van gamen..quote:Op woensdag 25 december 2013 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Minecraft vind ik dus echt meh hè, vergeleken met de sims.
*geeft. Heb er nog dozen vol van liggen!quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Rezania het volgende:
Lego gaf je ook meer vrijheid dan Minecraft.
Dat is alleen bij EA spellen op Steam zo, bij andere games betaal je meestal nog maar 5 euro max nadat ze een paar jaar oud zijn.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
Sim City is gecrashed.Hij kon mijn succes niet meer aan.
Heb 4 niet, 3000 wel.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef Rezania het volgende:
Ga 4 spelen dan, met mods.
Sowieso mods.Heilige graal van PC gaming.
Geen idee, probeer 't eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:04 schreef Rezania het volgende:
Kan je trouwens nog steeds een stad vol laten stromen met mensen door alle belastingen op nul te zetten?
Zo weinig mensen zitten er hier altijdquote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Maringo het volgende:
Met max 10 man in de bioscoop op 1ste kerstdag.
Zijn de bioscopen open dan vandaag? Dacht dat alles gesloten was.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Maringo het volgende:
Met max 10 man in de bioscoop op 1ste kerstdag.
Nice.quote:
Meh, moet ikquote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/24780/
Haten op Steam.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, moet ikSteam
downloaden.
Verveel me dood anders..quote:
Neequote:
Ik ookquote:
In Den Haag is Pathé vandaag open. Alleen wel een rustiger programma.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn de bioscopen open dan vandaag? Dacht dat alles gesloten was.
[..]
Nice.Ik ga hem zaterdag kijken.
Eerste weekend van een goed gepromootte film moet je echt reserveren hier. En dan hebben ze nog de grootste zaal van ruim 300 zitplaatsenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo weinig mensen zitten er hier altijdArme gemeente hè dan krijg je dat
Hoop hetquote:Op woensdag 25 december 2013 18:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Trek je niets aan van kerst, komt goed joh
quote:
Zonde van m'n geld..quote:
Waarom?quote:
Oké.quote:
Ik ook.quote:
Bij de ophaal balie staat altijd wel een leuke vrouw.quote:
Wil je serieus een Chinees daten?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de ophaal balie staat altijd wel een leuke vrouw.
Alleen die is al bezet natuurlijk, altijd zo bij chinezen
Koop je voor mij ook?quote:
Ja is toch spannendquote:Op woensdag 25 december 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je serieus een Chinees daten?
quote:
Gewoon, hoe ze eruit zien enzoquote:
Niets voor mij iig.quote:
Er zullen best mooie dames tussen zitten hoor, maar ik denk niet dat ik me specifiek aangetrokken zal voelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je scheert ze allemaal over één kam.
Ik had wat met een Griekse.quote:
swagquote:
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
;{ laat ons ook een lolletje hebben
Ik heb dat totaal nietquote:Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zullen best mooie dames tussen zitten hoor, maar ik denk niet dat ik me specifiek aangetrokken zal voelen.
yolo.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Wat heb je niet?quote:
o oke sorry hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Nee, alles is dicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ja nu ga ik ff kijken of de shop ook open is
Oké.quote:
Primaquote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe hebben jullie deze Eerste Kerstdag beleefd?
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PrimaLekker gegeten, lekker lui geweest, en vind het wel weer prima voor vandaag.
Jij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorAls avondeten rosbief met spinazie en aardappelgratin, met ijs als dessert. Daarna cadeaus uitgepakt, heb twee luchtjes, twee biergeschenksets, een cadeaubon en een rol Droste chocolade gekregen
Ook geslaagd dus.
Saai. Chinees eten was wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Chineesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Saai. Chinees eten was wel lekker.
Tallyquote:
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Klinkt wel chill iddquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.
Gewoon veel tegelijk pakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat wel. Ik maak immers zelf mn eten. Maar duurt zo lang...
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''quote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon veel tegelijk pakken.En salades en broodjes en shit eten terwijl de rest opwarmt.
Dan gaat 't wel snel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''
Was wel gezellig!
We waren met zijn tienen ofzo. en er zijn gewoon 6 flessen Lindemans wijn opgegaan en een wijn van Rothschild...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan gaat 't wel snel jaWij hadden dan allemaal maar max 3/4 dingen tegelijk, en dan gewoon even wachten, en dat duurde niet eens zo lang.
Volgens mij hadden we wel alles vrij snel op.
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.quote:
Vroeger was TV nog tof!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!quote:
Star Warsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!
Haha, grapje toch. Wel mooie herinneringen aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
Eens, zo verschrikkelijk onrealistisch.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
hoe was het bij de new york pizzaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
En ja, Star Trek is ook onrealistisch, maar dat neemt tenminste nog moeite om wat te verklaren.
Da's morgen pas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoe was het bij de new york pizza
quote:
Nou ja, vorig jaar gingen we naar Luxor op eerste kerstdag. Tokkies daarquote:
Baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer eentje openen.
Eindelijk iemand die de goede (lees: 2007) versie post.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor een leuk filmpje op een avond als deze:
Mijn koelkast is 24/7 openquote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
NiceHoreca open tot 6 uur morgen (of eigenlijk overmorgen
)
Zuipehh!
Daar heb ik niets aan!quote:
Anders dan bij mij thuis vroeger (en nu nog steeds een beetje..). Toen was het een verplicht nummer om 'gezellig' met de familie door te brengen in de kamer allemaal netjes aangekleed en massaal vreetfestijn tijdens het eten met alles in 1 keer op tafel.quote:
Ja lekker ongedwongenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Anders dan bij mij thuis vroeger (en nu nog steeds een beetje..). Toen was het een verplicht nummer om 'gezellig' met de familie door te brengen in de kamer allemaal netjes aangekleed en massaal vreetfestijn tijdens het eten met alles in 1 keer op tafel.
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken
Ohquote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
We waren met zijn tienen ofzo. en er zijn gewoon 6 flessen Lindemans wijn opgegaan en een wijn van Rothschild...
Ga je weer? Torvu the magnificent cunt destroyer was niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:
- Een naam voor een bijrol (mannelijk, verstandelijk beperkt en een vreemde hobby) Nederlandse naam aub.
- Een ridiculeus dier.
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:quote:
Jeetje wat doe je moeilijk om 12 uur 's nachtsquote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:
- Een naam voor een bijrol (mannelijk, verstandelijk beperkt en een vreemde hobby) Nederlandse naam aub.
- Een ridiculeus dier.
Torvu komt er welliicht nog wel in voor. Ik vraag je om een alinea te maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ga je weer? Torvu the magnificent cunt destroyer was niet genoeg voor je?
Top! Dank je welquote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje wat doe je moeilijk om 12 uur 's nachtsMaar goed uhm. Naam: Klaas. Dier: Neusaap
Wanneer? Enige achtergrondinformatie zou hendig zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Torvu komt er welliicht nog wel in voor. Ik vraag je om een alinea te maken.
Wou eigenlijk als naam Rinus maar dat is een beetje voorspelbaarquote:
Nu. Ik ga hem vanavond postenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wanneer? Enige achtergrondinformatie zou hendig zijn.
Vanavond nu of vandaag?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu. Ik ga hem vanavond postenIk stuur je een PM
Nu vanavond natuurlijkquote:
Oh, lol. Zeg het maar zodra je een beetje een verhaal hebt, dan vul ik wel aan. Ik zit wel mobiel trouwens.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu vanavond natuurlijk
Ik werk er meestal een uurtje of anderhalf aan om het compleet te krijgen. Daarbij zit wat informatie zoeken op
Oh mobiel is kutquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, lol. Zeg het maar zodra je een beetje een verhaal hebt, dan vul ik wel aan. Ik zit wel mobiel trouwens.
Wil wel hoor, toetsenbordmeester present.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh mobiel is kut![]()
Ik zal je bij het volgende topic eerder op de hoogte stellen. Dat gaat een meesterwerk worden
lekker heur!quote:
Okequote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wil wel hoor, toetsenbordmeester present.
- Urkquote:Op donderdag 26 december 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Een plaatsnaam in Nederland
- Een vreemde hobby voor een Nederlandse man met een verstandelijke beperking
Over een uurtje staat die er denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen dank, geen dank.
Laat 't me even weten wanneer je verhaal klaar is hè.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uurtje staat die er denk ikIk ben stoned en probeer dan het verhaal kloppend te maken. Ik gebruik echt eerst wikipedia en google en wat random shit enzo
Dan heb ik op dat moment alleen nog maar een bepaald beeld geschetst van een personage ofzo
Wat is mainstreet?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een Nederlandse wannabe One Direction.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eén of andere Nederlandse boyband._
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eén of andere Nederlandse boyband._
Zwaar leven.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Van beide bh's is vandaag de beugel doorgeknapt, vanochtend van de één en vanavond in het restaurant de ander. Echt waaromAlsof ze echt zo gemaakt zijn dat ze op de zelfde dag sneuvelen lol (was een 2 pack dus zijn de zelfde)
Na ze kwamen van de Hema en hebben het anderhalf jaar ofzo overleefdquote:Op donderdag 26 december 2013 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zwaar leven.
Gewoon slecht spul dus.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon het hele genre niet toen ik erheen gingNetsky kon ik wel van StuBru. Moet wel zeggen dat Maduk en ik dacht Feint wel boven de rest uitstaken.
Ohh, dan hebben ze gewoon vergeten de houdbaarheidsdatum er op te zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ze kwamen van de Hema en hebben het anderhalf jaar ofzo overleefdNu heb ik 2 nieuwe besteld bij de Wehkamp, beter passen ze haha
! Ben te laks om te gaan winkelen *hekel aan*
Dat had ik al van de helft van alle posts op FOK!quote:
Je zou haast denken dat die er echt op zat jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohh, dan hebben ze gewoon vergeten de houdbaarheidsdatum er op te zetten.
Spelfouten en niet goed lopende zinnen, ik moest het drie keer lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Is wat ik hier heb getypt moeilijk te begrijpen?
[..]
Het is niet kon, maar kende, dat zou al veel schelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Is wat ik hier heb getypt moeilijk te begrijpen?
[..]
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat die er echt op zat jaAls ze beide op de zelfde dag sneuvelen haha
Ik zeg altijd kon, ik weet niet andersquote:Op donderdag 26 december 2013 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is niet kon, maar kende, dat zou al veel schelen.
Nu dus wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg altijd kon, ik weet niet anders
Ik hoor het wel vaker, maar ik blijf het zeggen. Mijn Nederlands is nou eenmaal niet geweldigquote:
Je moet wat op je eerste kerstnacht he.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Blijf het gaaf vinden, steeds meer nieuwe users hier
Je hebt een PMquote:Op donderdag 26 december 2013 00:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Spelfouten en niet goed lopende zinnen, ik moest het drie keer lezen.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaZat gewoon een timertje op, oh, anderhalf jaar oud? Bam, kaput, tijd voor nieuwe.
Of kut klonenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Blijf het gaaf vinden, steeds meer nieuwe users hier
Maar daar kan je wat aan doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker, maar ik blijf het zeggen. Mijn Nederlands is nou eenmaal niet geweldig
In die zin die jij typt bijvoorbeeld had ik niet geweten of het verbeterd of verbetert zou moeten zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar daar kan je wat aan doen.FOK! heeft mijn Nederlands stiekem wel verbetert.
Een bjanaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bende gij een bakbanaan of een gewone banaan?
Beide JONGE!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Laptop bijna leeg, te lui om oplader van mijn kamer te halen
Ik ben te lui om op te staan om chips te pakken om mijn vreetkick te verhelpenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Laptop bijna leeg, te lui om oplader van mijn kamer te halen
Alle drie?quote:
Is toch al gauw 2/11 van mijn aantal.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch al gauw 2/11 van mijn aantal.
Laatste tijd krijg ik ze nog nauwelijks omdat ik me gedraag hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch al gauw 2/11 van mijn aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |