quote:Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef SjeeleBrik het volgende:
[..]
Weet niet, heb er nog niet aan gelikt
Nice. Nou is UKF over hwt algemeen sowieso wel goed.quote:
UKF uploadt alleen maar goeie tracks inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 23:55 schreef SjeeleBrik het volgende:
[..]
Nice. Nou is UKF over hwt algemeen sowieso wel goed.
Jep, waarbij drum&bass arena een mooie 2e plaats krijgtquote:Op woensdag 25 december 2013 23:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
UKF uploadt alleen maar goeie tracks inderdaad
Feint was bij Liquicity!quote:
Ik ken niks van dnb behalve die 2 tracks en netsky hahaquote:
Ik kon het hele genre niet toen ik erheen gingquote:Op donderdag 26 december 2013 00:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vond die van oktober wel matig.
Die van nu. Godnondeju [ afbeelding ]
Ik begrijp niet echt wat je zegt, sorry.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon het hele genre niet toen ik erheen gingNetsky kon ik wel van StuBru. Moet wel zeggen dat Maduk en ik dacht Feint wel boven de rest uitstaken.
Waarom niet? Heb je wat gebruikt ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat je zegt, sorry.
Ik kon Liquid Drum n Bass niet tot ik in die zaal kwam.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat je zegt, sorry.
Dat is toch de gewoonte bij dnb?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je wat gebruikt ofzo?
Jij kon Liquid Drum and bass niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon Liquid Drum n Bass niet tot ik in die zaal kwam.
De artiest Netsky kon ik van radiozender Studio Brussel
Maduk en Feint waren beter dan de anderen bij Liquicity in oktober.
Zoiets?
Nee, ik luister meestal hard rock.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jij kon Liquid Drum and bass niet?
Die was er ook in oktober, maar toen stond ik nog in de honderden meters lange rij voor de deur.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
DnB best vet ja. Maar dan wel van S.P.Y. ofzo.
Bedoel jij niet kennen? "Ik KEN liquid Drum and bass niet"quote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik luister meestal hard rock.
Whatever man. Ik kende het niet. Zo goed? Hoop dat je jezelf nu beter voelt.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Bedoel jij niet kennen? "Ik KEN liquid Drum and bass niet"
Doe is relaxed joh. Ik bedoelde het alleen maar goed. Ik begreep gewoon geen reet van je post.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whatever man. Ik kende het niet. Zo goed? Hoop dat je jezelf nu beter voelt.
Nederlanders kunnen dan ook niet dansen. Maar ik heb daar wat voorquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef AlexanderC het volgende:
Gaat te snel waardoor ik er niet op kan dansen.
Dit is dan ook luistermuziek, geen dansmuziek. Als je wil dansen zet je maar de Village People op.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef AlexanderC het volgende:
godverquote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen dan ook niet dansen. Maar ik heb daar wat voor
Dan moet er ook geen DnB op feesten gedraait wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is dan ook luistermuziek, geen dansmuziek. Als je wil dansen zet je maar de Village People op.
Dan moet je springen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:29 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Dan moet er ook geen DnB op feesten gedraait worden
Wat een onzin joh.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is dan ook luistermuziek, geen dansmuziek. Als je wil dansen zet je maar de Village People op.
Netsky dit jaar nog live gezien in de HMH, dat was wel baasquote:Op donderdag 26 december 2013 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in oktober naar Liquicity geweest! AwesomeLiquid Drum 'N Bass
Fucking awesome
Jij wil dat in een club gaan doen?quote:
Dat doe ik regelmatig eigenlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil dat in een club gaan doen?
Ik kan er anders een hele avond op los gaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef AlexanderC het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |