swagquote:
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
;{ laat ons ook een lolletje hebben
Ik heb dat totaal nietquote:Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zullen best mooie dames tussen zitten hoor, maar ik denk niet dat ik me specifiek aangetrokken zal voelen.
yolo.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Wat heb je niet?quote:
o oke sorry hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Nee, alles is dicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ja nu ga ik ff kijken of de shop ook open is
Oké.quote:
Primaquote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe hebben jullie deze Eerste Kerstdag beleefd?
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PrimaLekker gegeten, lekker lui geweest, en vind het wel weer prima voor vandaag.
Jij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorAls avondeten rosbief met spinazie en aardappelgratin, met ijs als dessert. Daarna cadeaus uitgepakt, heb twee luchtjes, twee biergeschenksets, een cadeaubon en een rol Droste chocolade gekregen
Ook geslaagd dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |