Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:quote:
Jeetje wat doe je moeilijk om 12 uur 's nachtsquote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:
- Een naam voor een bijrol (mannelijk, verstandelijk beperkt en een vreemde hobby) Nederlandse naam aub.
- Een ridiculeus dier.
Torvu komt er welliicht nog wel in voor. Ik vraag je om een alinea te maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ga je weer? Torvu the magnificent cunt destroyer was niet genoeg voor je?
Top! Dank je welquote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje wat doe je moeilijk om 12 uur 's nachtsMaar goed uhm. Naam: Klaas. Dier: Neusaap
Wanneer? Enige achtergrondinformatie zou hendig zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Torvu komt er welliicht nog wel in voor. Ik vraag je om een alinea te maken.
Wou eigenlijk als naam Rinus maar dat is een beetje voorspelbaarquote:
Nu. Ik ga hem vanavond postenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wanneer? Enige achtergrondinformatie zou hendig zijn.
Vanavond nu of vandaag?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu. Ik ga hem vanavond postenIk stuur je een PM
Nu vanavond natuurlijkquote:
Oh, lol. Zeg het maar zodra je een beetje een verhaal hebt, dan vul ik wel aan. Ik zit wel mobiel trouwens.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nu vanavond natuurlijk
Ik werk er meestal een uurtje of anderhalf aan om het compleet te krijgen. Daarbij zit wat informatie zoeken op
Oh mobiel is kutquote:Op donderdag 26 december 2013 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, lol. Zeg het maar zodra je een beetje een verhaal hebt, dan vul ik wel aan. Ik zit wel mobiel trouwens.
Wil wel hoor, toetsenbordmeester present.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh mobiel is kut![]()
Ik zal je bij het volgende topic eerder op de hoogte stellen. Dat gaat een meesterwerk worden
lekker heur!quote:
Okequote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wil wel hoor, toetsenbordmeester present.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |