quote:Op donderdag 26 december 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kon het hele genre niet toen ik erheen gingNetsky kon ik wel van StuBru. Moet wel zeggen dat Maduk en ik dacht Feint wel boven de rest uitstaken.
Ohh, dan hebben ze gewoon vergeten de houdbaarheidsdatum er op te zetten.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ze kwamen van de Hema en hebben het anderhalf jaar ofzo overleefdNu heb ik 2 nieuwe besteld bij de Wehkamp, beter passen ze haha
! Ben te laks om te gaan winkelen *hekel aan*
Dat had ik al van de helft van alle posts op FOK!quote:
Je zou haast denken dat die er echt op zat jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohh, dan hebben ze gewoon vergeten de houdbaarheidsdatum er op te zetten.
Spelfouten en niet goed lopende zinnen, ik moest het drie keer lezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Is wat ik hier heb getypt moeilijk te begrijpen?
[..]
Het is niet kon, maar kende, dat zou al veel schelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Is wat ik hier heb getypt moeilijk te begrijpen?
[..]
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat die er echt op zat jaAls ze beide op de zelfde dag sneuvelen haha
Ik zeg altijd kon, ik weet niet andersquote:Op donderdag 26 december 2013 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is niet kon, maar kende, dat zou al veel schelen.
Nu dus wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg altijd kon, ik weet niet anders
Ik hoor het wel vaker, maar ik blijf het zeggen. Mijn Nederlands is nou eenmaal niet geweldigquote:
Je moet wat op je eerste kerstnacht he.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Blijf het gaaf vinden, steeds meer nieuwe users hier
Je hebt een PMquote:Op donderdag 26 december 2013 00:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Spelfouten en niet goed lopende zinnen, ik moest het drie keer lezen.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaZat gewoon een timertje op, oh, anderhalf jaar oud? Bam, kaput, tijd voor nieuwe.
Of kut klonenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Blijf het gaaf vinden, steeds meer nieuwe users hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |