Zonde van m'n geld..quote:
Waarom?quote:
Oké.quote:
Ik ook.quote:
Bij de ophaal balie staat altijd wel een leuke vrouw.quote:
Wil je serieus een Chinees daten?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de ophaal balie staat altijd wel een leuke vrouw.
Alleen die is al bezet natuurlijk, altijd zo bij chinezen
Koop je voor mij ook?quote:
Ja is toch spannendquote:Op woensdag 25 december 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je serieus een Chinees daten?
quote:
Gewoon, hoe ze eruit zien enzoquote:
Niets voor mij iig.quote:
Er zullen best mooie dames tussen zitten hoor, maar ik denk niet dat ik me specifiek aangetrokken zal voelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je scheert ze allemaal over één kam.
Ik had wat met een Griekse.quote:
swagquote:
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap dat hele swag niet, het wordt overal geroepen en slaat nergens op.
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
;{ laat ons ook een lolletje hebben
Ik heb dat totaal nietquote:Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zullen best mooie dames tussen zitten hoor, maar ik denk niet dat ik me specifiek aangetrokken zal voelen.
yolo.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Wat heb je niet?quote:
o oke sorry hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos dat het te pas en te onpas wordt geroepen. Dan heeft het toch geen waarde meer. En is het al helemaal niet grappig.
Nee, alles is dicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
ja nu ga ik ff kijken of de shop ook open is
Oké.quote:
Primaquote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe hebben jullie deze Eerste Kerstdag beleefd?
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorquote:Op woensdag 25 december 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PrimaLekker gegeten, lekker lui geweest, en vind het wel weer prima voor vandaag.
Jij?
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De vriend van mn zusje en oma en haar vriend kwamen langs, dus gevierd met familie. Biertjes gedronken en hapjes gegeten enzo tussendoorAls avondeten rosbief met spinazie en aardappelgratin, met ijs als dessert. Daarna cadeaus uitgepakt, heb twee luchtjes, twee biergeschenksets, een cadeaubon en een rol Droste chocolade gekregen
Ook geslaagd dus.
Saai. Chinees eten was wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Chineesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Saai. Chinees eten was wel lekker.
Tallyquote:
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Klinkt wel chill iddquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.
Gewoon veel tegelijk pakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat wel. Ik maak immers zelf mn eten. Maar duurt zo lang...
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''quote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon veel tegelijk pakken.En salades en broodjes en shit eten terwijl de rest opwarmt.
Dan gaat 't wel snel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''
Was wel gezellig!
We waren met zijn tienen ofzo. en er zijn gewoon 6 flessen Lindemans wijn opgegaan en een wijn van Rothschild...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan gaat 't wel snel jaWij hadden dan allemaal maar max 3/4 dingen tegelijk, en dan gewoon even wachten, en dat duurde niet eens zo lang.
Volgens mij hadden we wel alles vrij snel op.
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.quote:
Vroeger was TV nog tof!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!quote:
Star Warsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!
Haha, grapje toch. Wel mooie herinneringen aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
Eens, zo verschrikkelijk onrealistisch.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
hoe was het bij de new york pizzaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
En ja, Star Trek is ook onrealistisch, maar dat neemt tenminste nog moeite om wat te verklaren.
Da's morgen pas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoe was het bij de new york pizza
quote:
Nou ja, vorig jaar gingen we naar Luxor op eerste kerstdag. Tokkies daarquote:
Baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer eentje openen.
Eindelijk iemand die de goede (lees: 2007) versie post.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd voor een leuk filmpje op een avond als deze:
Mijn koelkast is 24/7 openquote:Op woensdag 25 december 2013 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
NiceHoreca open tot 6 uur morgen (of eigenlijk overmorgen
)
Zuipehh!
Daar heb ik niets aan!quote:
Anders dan bij mij thuis vroeger (en nu nog steeds een beetje..). Toen was het een verplicht nummer om 'gezellig' met de familie door te brengen in de kamer allemaal netjes aangekleed en massaal vreetfestijn tijdens het eten met alles in 1 keer op tafel.quote:
Ja lekker ongedwongenquote:Op donderdag 26 december 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Anders dan bij mij thuis vroeger (en nu nog steeds een beetje..). Toen was het een verplicht nummer om 'gezellig' met de familie door te brengen in de kamer allemaal netjes aangekleed en massaal vreetfestijn tijdens het eten met alles in 1 keer op tafel.
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken
Ohquote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
We waren met zijn tienen ofzo. en er zijn gewoon 6 flessen Lindemans wijn opgegaan en een wijn van Rothschild...
Ga je weer? Torvu the magnificent cunt destroyer was niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een waus avonturentopic aan het maken en heb jou geselecteerd om mij het volgende aan content aan te leveren:
- Een naam voor een bijrol (mannelijk, verstandelijk beperkt en een vreemde hobby) Nederlandse naam aub.
- Een ridiculeus dier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |