Saai. Chinees eten was wel lekker.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe hebben jullie deze Eerste Kerstdag beleefd?
Chineesquote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Saai. Chinees eten was wel lekker.
Tallyquote:
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe hebben jullie deze Eerste Kerstdag beleefd?
Klinkt wel chill iddquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Chilldag. vanmorgen naar de bioscoop en 's avonds gourmetten bij de schoonfamilie. Lekker met de laptop aan tafel gezeten. Zo heerlijk makkelijk daarzo.
Gewoon veel tegelijk pakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat wel. Ik maak immers zelf mn eten. Maar duurt zo lang...
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''quote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon veel tegelijk pakken.En salades en broodjes en shit eten terwijl de rest opwarmt.
Dan gaat 't wel snel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, zo ging het gister ook bij ons. En iedereen tijdens de tweede keer alles op de plaat gooien ''waar is al het brood?''
Was wel gezellig!
We waren met zijn tienen ofzo. en er zijn gewoon 6 flessen Lindemans wijn opgegaan en een wijn van Rothschild...quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan gaat 't wel snel jaWij hadden dan allemaal maar max 3/4 dingen tegelijk, en dan gewoon even wachten, en dat duurde niet eens zo lang.
Volgens mij hadden we wel alles vrij snel op.
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.quote:
Vroeger was TV nog tof!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Heel af en toe wil het nog wel eens voorvallen dat er iets leuks op tv is. Zoals de slimste mens en net de film priest. een lekker wegkijkertje.
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!quote:
Star Warsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jonguh, Star Wars The Clone Wars was net nog op TV!
Haha, grapje toch. Wel mooie herinneringen aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
Eens, zo verschrikkelijk onrealistisch.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Star Wars![]()
Daar kan ik echt niet naar kijken, verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |