quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik het geluid hoor van een krakkende boom die langzaam op auto's belandt.
Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn instap is Glennfiddich. Maar ik ga ook graag voor een Caol Ila of een Ardberg. Maar ik probeer eigenlijk die famous single malts allemaal te doen. Cardhu en Singleton heb ik nu. Ook goed te pruimen.
Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook de normaalste groep. Daarnaast kan ik erg goed met Rotterdammers en vaak wat minder met Amsterdammers.
Bakkes jijquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mis Saind. Die kanjerhomo zit zeker weer bij z'n ouders in dat dorp zonder internet.
eerste kerstdag enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen hard eten jongen niet gezond
Ik eet de laatste 2 jaar sowieso minder bij kerst. Ik kan me de laatste keer dat ik tot stampvol toe gegeten heb ook niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen hard eten jongen niet gezond
ik weet ook nog steeds niet waar 422 voor staatquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk bij het zien van de UI van Ajacied nu altijd naar de username, om te kijken of het 422 of 442 is
Talisker?quote:Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.
Goeie humor ook. Pik wel eens wedstrijdje Feyenoord mee en dat is altijd de ballen uit mijn broek lachen.[quote]quote:Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.
Hij bedoelde toen 442, maar als korfballer snapte hij niet veel van voetbal dus deed hij 422.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet waar 422 voor staat
Ik ga serranoham maken. Toen ik zei dat ik Sereroham ging maken moest niemand lachen. Ze snapten de grap nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij wordt het kersteten fucking saai.
Goeie humor ook. Pik wel eens wedstrijdje Feyenoord mee en dat is altijd de ballen uit mijn broek lachen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Talisker?
Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.
Talisker en Laphroaig. Nu weet ik 't weer. Beide vond ik ze wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.
Wat fijn, dit ga ik even noteren in mijn dagboek. Kan erg nuttig zijn op andere momentenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Wij hebben geen hoge bomen hier.
Dat is erg plezierig voor jequote:Ik vind het wel echt heerlijk hier nu.
Asociaal gedrag dit van jequote:Beetje luxe vreten en drinken op kosten van de oudjes.
Dat is wel leuk, ja. Op bepaalde momenten vind ik het fietsen heerlijk om te doen, is hier ook de perfecte omgeving voor. óf je bent in de polder, óf je bent in de duinen. Heerlijkquote:Morgen beetje fietsen door 't wijde landschap, daarna aanschuiven voor 't eten met een heerlijk rode wijn en familie.
Lagavulin is mooi spul ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Talisker en Laphroaig. Nu weet ik 't weer. Beide vond ik ze wel lekker.
Ik was naar de jumbo en daar kregen we van zo'n been een stukje serranoham. Ik vond 't kanjersmerig. Bah. Wat een rare smaak zat er aan. Volgens mij was 't een stress varken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga serranoham maken. Toen ik zei dat ik Sereroham ging maken moest niemand lachen. Ze snapten de grap niet
Port Ellen? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.
Ik zeg niets.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 01:19:04Grote brand in autobedrijf Oss: http://t.co/a62YL2ZerZ reageer retweet
Lagavullin is heerlijk. Of er een engeltje over je tong pist.quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat fijn, dit ga ik even noteren in mijn dagboek. Kan erg nuttig zijn op andere momenten.
[..]
Dat is erg plezierig voor je.
Mijn ouders hebben mij gemaakt. En ze verdienen genoeg geld nu, dus 't is goed met ze.quote:Asociaal gedrag dit van je. Laffe profiteur
Hier is 't polder of strand, beide prima. Morgen ff een kilometertje of 5 naar een maat op een boerderij hier in de buurt fietsen en dan einde van de middag weer terug.quote:Dat is wel leuk, ja. Op bepaalde momenten vind ik het fietsen heerlijk om te doen, is hier ook de perfecte omgeving voor. óf je bent in de polder, óf je bent in de duinen. Heerlijk
Nog nooit gehad. Wel al eens Balvenie en Chivas Regal. Was er beide niet enorm van onder de indruk. M'n Highland Parkje vond ik toch wel bijzonder lekker.quote:
Ik ga dan werken. Toch geen kanjer te doen hier man. Geen vriendin en tegen die tijd heb ik 't hier thuis ook wel gezien. Beetje kutten met m'n tweede familie op 't werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
op boxing day ook weer kanjer veel eten
het houd niet over
Ik kan met niet herinneren dat ik heb het gegeten. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was naar de jumbo en daar kregen we van zo'n been een stukje serranoham. Ik vond 't kanjersmerig. Bah. Wat een rare smaak zat er aan. Volgens mij was 't een stress varken.
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
op boxing day ook weer kanjer veel eten
het houd niet over
We hebben een 'D'!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 01:19:04Grote brand in autobedrijf Oss: http://t.co/a62YL2ZerZ reageer retweet
Je kan merken dat ik een zeer sociale jongen ben.quote:
Dat zegt niet dat het gedrag hiermee gerechtvaardigd is.quote:[..]
Mijn ouders hebben mij gemaakt. En ze verdienen genoeg geld nu, dus 't is goed met ze.
Lekker snoeien op de boerderijen met zulke wind.quote:[..]
Hier is 't polder of strand, beide prima. Morgen ff een kilometertje of 5 naar een maat op een boerderij hier in de buurt fietsen en dan einde van de middag weer terug.
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan met niet herinneren dat ik heb het gegeten. Ben benieuwd
We hebben een 'A''!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen kalkoen en ham. Dag erna zal 't garnalen, paling, forel en andere vis zijn. Dag daarna vreet ik op m'n werk dus dan zal 't wel biefstuk zijn voor kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.Vrijdag gaan we sushi eten en zaterdag krijgen we eters op bezoek waarvoor we nog iets moeten verzinnen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een 'A''!Een M..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.
Ik dacht dat we woordjes gingen raden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een DAM?
Wat insinueer je hiermee?
Dat kun je inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan merken dat ik een zeer sociale jongen ben.
Ik belast ze er in ieder geval niet mee.quote:Dat zegt niet dat het gedrag hiermee gerechtvaardigd is.
Ik denk dat het bij bier drinken blijft.quote:Lekker snoeien op de boerderijen met zulke wind.
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen kalkoen en ham. Dag erna zal 't garnalen, paling, forel en andere vis zijn. Dag daarna vreet ik op m'n werk dus dan zal 't wel biefstuk zijn voor kerst.
Het is geen Lingo hé. Maar het kan raar lopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat we woordjes gingen raden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een 'A''!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag met m'n moeder boodschappen wezen doen voor de komende 3 dagen. 80 euro groenten. 180 euro boodschappen. En nog 2 dozen wijn en wat sterke drank bij de Gall & Gall. Ik schaamde me een beetje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaal
quote:
maak me jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.Vrijdag gaan we sushi eten en zaterdag krijgen we eters op bezoek waarvoor we nog iets moeten verzinnen.
niks mis meequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad.Alle credits naar je moeder.
Dan maakt het niet uitquote:[..]
Ik belast ze er in ieder geval niet mee.
Saind approves this postquote:[..]
Ik denk dat het bij bier drinken blijft.![]()
Ik hoop altijd het beste voor je, alleen niet als Feyenoord speelt.quote:Hopen op tegenwind heen en meewind terug.
Klinkt logisch, daar ga ik vanuit.quote:Al is 't volgens mij zuidenwind, dus dat is zijwind.
haha chinees xDquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
wij halen morgen volgens mij chinees op onderweg
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaal
Allemaal marketing dat kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag met m'n moeder boodschappen wezen doen voor de komende 3 dagen. 80 euro groenten. 180 euro boodschappen. En nog 2 dozen wijn en wat sterke drank bij de Gall & Gall. Ik schaamde me een beetje.
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
gebakken ja. gerookte forel vind ik niet zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Euh...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je hebt het tien letterwoord niet goed geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beurt gaat naar de laagst geschoolde user in deze SC.
Ik stoom altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.
Ik hoef het gelukkig niet zelf te betalen, dan had ik een speklapje gekochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Port Ellen? Nooit van gehoord.
Mjah, ben er een klein beetje over gaan nadenken. Ik vind 't niet zo nodig om meerdere redenen.quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woondequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
Weet ik niet. Voor Asian shit moet je bij mijn neef Knut zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Mjah, ik weet niet. Het valt je dan gewoon op omdat je als student van dat geld 1,5 maand kunt vreten weet je wel.quote:
Expensief dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.
Is ook de naam van de stad op Islay, Lagavulin enzo zitten er ook
Dikmakertje wel hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woonde
Vaak hertenbiefstuk hier, of stoofvlees van wildquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.
Ik heb 't gisteren gegeten. Ik vond 't maar flauwe en fletse troep.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ook vaker tegen mezelf gezegd en inderdaad vaker vegetarisch gegetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjah, ben er een klein beetje over gaan nadenken. Ik vind 't niet zo nodig om meerdere redenen.
Omdat jullie sinterklaas nog doen zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
gebakken ja. gerookte forel vind ik niet zo
Nee dat vieren we ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat jullie sinterklaas nog doen zeker?
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet. Het valt je dan gewoon op omdat je als student van dat geld 1,5 maand kunt vreten weet je wel.
Ik wou een lullige opmerking over iemand maken, maar ik ga 't niet doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het tien letterwoord niet goed geraden.
De beurt gaat naar de laagst geschoolde user in deze SC.
Nee maar we vieren al eerste en tweede kerstdag en mijn moeder heeft geen zin in 3 dagen achter elkaar iets leuks verzinnenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder kan zelfs geen kip maken? Het is redelijk triest daar in JR's huis...
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droogquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.
Wat netjes van je. GGMM zal trots op je zijn als hij met wat bier in de hand dit topic terugleest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou een lullige opmerking over iemand maken, maar ik ga 't niet doen.
Afhankelijk van waar je het haalt natuurlijk. Hier in het centrum een enorm goeie Chin zitten. Maar daar betaal je ook aanzienlijk meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gisteren gegeten. Ik vond 't maar flauwe en fletse troep.
Ik snap niet wat je er nu zo lekker aan kunt vinden. Er zit absoluut geen smaak aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woonde
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...
Dit zijn de dagen dat je je tien kilo zwaarder mag eten zonder dat iemand er wat van zegt. Profiteer ervan zou ik zeggen.quote:
Kalkoen vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droog
Vroeger wel eens haas of fazant, maar moet zeggen dat een Engels kerstdiner me toch nog altijd 't beste smaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vaak hertenbiefstuk hier, of stoofvlees van wild
ff wapperen met die dekens ouwe boef.quote:
Daar is eerste en tweede kerstdag al voor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zijn de dagen dat je je tien kilo zwaarder mag eten zonder dat iemand er wat van zegt. Profiteer ervan zou ik zeggen.
wat is toepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.
Ik ben op internet een tough motherfucker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nu heb je wat gezegd hoor!
lekkerste afhaalmaaltijd en we hebben hier wel een goede chineesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je er nu zo lekker aan kunt vinden. Er zit absoluut geen smaak aan.
Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in dit jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij eigenlijk altijd. Ook omdat een aantal van ons op tweede kerst gaan werken soms.
Kaartspelletje.quote:
Als je het maar wel goed compenseert dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is eerste en tweede kerstdag al voor.
Ik zie wel licht in de verte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff wapperen met die denkens ouwe boef.
niet echt gemaakt, mooi dat de familie weer eens bij elkaar isquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...
Daarom had ik er waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord.quote:
Edel spelquote:
Mooi zo, dat gun ik jequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droog
Nederlands mag ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .
Bij ons is 't nooit gemaakt. Wij zijn maar met weinig en 't is eigenlijk altijd leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwuahh ik hoorde vandaag al dat mijn moeder weer te weinig vlees heeft gekocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je het maar wel goed compenseert dan.
jammiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .
Kloppen en fluiten. Inzetten. Heerlijk spelletje. Zo simpel als de tyfus, maar zo strategisch als aids.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Edel spel
Alle kaartspellen bij mij in huis zijn verkanked door het toepen, bovenste stapel naar de tering en alles onder de 6 nooit gebruikt
Die schaamte zijn we in huize lans al een poosje voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooi zo, dat gun ik je![]()
Ik vind het altijd op de één of andere manier beschamend om mijn vader dronken te zien, of hij mij
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.quote:
Haha, ja de hypocrisie is soms hemeltergend. Maar in ieder geval goed dat je er al over nadenkt. Ik zal ook geen vegetarier worden, maar ben me er wel een klein beetje bewuster van geworden. Ik hoef zeker niet elke dag vlees te eten iig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ook vaker tegen mezelf gezegd en inderdaad vaker vegetarisch gegeten
om dan dag erna een gehaktbrood van een kilo naar binnen te werken
Ik heb mijn vader nog nooit zien drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die schaamte zijn we in huize lans al een poosje voorbij.
tis brabants, geen enkele limburger hier kent tquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.
Kun je heugen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.
Ik vond 't op zich wel ok, maar 't is gewoon zo'n totaal afgezwakte variant op wat 't zou moeten zijn dat 't bijna lachwekkend is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je het haalt natuurlijk. Hier in het centrum een enorm goeie Chin zitten. Maar daar betaal je ook aanzienlijk meer.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Het is meer zuipen wat die doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader nog nooit zien drinken
Toepen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Het is meer zuipen wat die doet.
Ik woon op de grens hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Adames het volgende:
[..]
tis brabants, geen enkele limburger hier kent t
Ja. Maar dat heet hier hogen.quote:
Kerst is eigenlijk alleen super als je een goede relatie hebt. Anders is 't maar een beetje meedoen met de rest. Dat is mijn ervaring ervan iig. Los van 't eten en zuipen dan, wat standaard prima is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in dit jaar.
Dialect hè.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
Oma van m'n vaders kant komt hier voor kerstmis, verkankerd het meteen
Stomme snol
Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon wasquote:
klaverjassen, kruisen, hartenjagen, 21'en, stud, wij spelen alles. Vroeger al bij mijn grootouders. Werden we aan tafel bijgezet als een oom niet kwam opdagen. Daarom ken ik ook veel oud-Limburgse scheldwoorden.quote:
Die van mij heeft van de week haar heup gebroken. Erg zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
Oma van m'n vaders kant komt hier voor kerstmis, verkankerd het meteen
Stomme snol
Sorry man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Asselt/Afferden, godverdomme gewoon heugen
mijn oma moet een nieuwe kniequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij heeft van de week haar heup gebroken. Erg zielig.
klaverjassen alweer een hele tijd niet meer gedaan, maar verder ook wel veel. al is het eigenlijk toch altijd uren rikken. redt ook wel de avond, anders is mijn oma zo vervelendquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
klaverjassen, kruisen, hartenjagen, 21'en, stud, wij spelen alles. Vroeger al bij mijn grootouders. Werden we aan tafel bijgezet als een oom niet kwam opdagen. Daarom ken ik ook veel oud-Limburgse scheldwoorden.
Goed cadeau.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon was
En ik kreeg een fucking multimeter voor m'n verjaardag
Ai, hoe oud is ze/quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon was
what the fuck heb je aan een multimeter voor je verjaardag?quote:En ik kreeg een fucking multimeter voor m'n verjaardag
Is dat de gemiddelde penislengte gedeeld door 3? Want dan zit ik hier op zich wel gunstig en kunnen we Saind en Adames heerlijk uitlachen.quote:
godverdommequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
weet ik veel was in de aanbieding bij de aldiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ai, hoe oud is ze/
[..]
what the fuck heb je aan een multimeter voor je verjaardag?
Laat haar vragen voor een adamantum knie. Gisteren Wolverine gekeken. Enorme kutfilm wel.quote:
haha jij krijgt cadeautjes die gekocht zijn bij de aldiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef Saind het volgende:
[..]
weet ik veel was in de aanbieding bij de aldi
beetje vergezochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat de gemiddelde penislengte gedeeld door 3? Want dan zit ik hier op zich wel gunstig en kunnen we Saind en Adames heerlijk uitlachen.
Mijn oma is juist te gek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Adames het volgende:
[..]
klaverjassen alweer een hele tijd niet meer gedaan, maar verder ook wel veel. al is het eigenlijk toch altijd uren rikken. redt ook wel de avond, anders is mijn oma zo vervelend
ik vind het zieligquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat haar vragen voor een adamantum knie. Gisteren Wolverine gekeken. Enorme kutfilm wel.
Bij mij leeft de herinnering idd totaal niet meer op tegen de ervaring. Maar zoals ik al zei, als je geen chick hebt is 't sowieso minder.quote:
Wat is een multimeter in godsnaam?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
vorig jaar ging het net voor kerst uit met vriendin, was ook wel lekker getimedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij leeft de herinnering idd totaal niet meer op tegen de ervaring. Maar zoals ik al zei, als je geen chick hebt is 't sowieso minder.
stroom/spanningsmeterquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een multimeter in godsnaam?
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is mijn opa vorige week zondag overleden.
vind het nog niet verkeerd, maar als volwassene als je dingen meer in de hand hebt zogezegd is toch minder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij leeft de herinnering idd totaal niet meer op tegen de ervaring. Maar zoals ik al zei, als je geen chick hebt is 't sowieso minder.
Is ook zielig. Maar dat mensje is waarschijnlijk hartstikke blij met de operatie en haar knie. Heeft er tenminste nog iemand in haar gestoken de laatste jaren.quote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
gecondoleerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond 't een enorme kutgrap, maar ik ga nu voor m'n 4e whisky na 2 bier. Het een staat niet volledig los van 't ander zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een multimeter in godsnaam?
gecondoleerd, begrafenis al geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gecondoleerd
was hij van het schaatsen
Echt? Gecondoleerd man. Bij ons ooit ook kort voor kerst. Dat is toch minder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is idd behooriljk verkankerd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar ging het net voor kerst uit met vriendin, was ook wel lekker getimed
hij wordt gecremeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:46 schreef Adames het volgende:
[..]
gecondoleerd, begrafenis al geweest?
morgen heb ik er weer 1, van mijn omaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb nog nooit een begravenis bewust meegemaakt
gecondoleerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
morgen heb ik er weer 1, van mijn oma
Ik vind dit een banale grap en kan er dan ook niet om lachen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook zielig. Maar dat mensje is waarschijnlijk hartstikke blij met de operatie en haar knie. Heeft er tenminste nog iemand in haar gestoken de laatste jaren.
En op de terugweg Chinees?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
saind is nou niet echt een handige technische jongen, dus beetje raar cadeauquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah. Zodat Saind zeker weet dat hij zichzelf fatsoenlijk elektrocuteert ofzo?
Jep. Achteraf had ik toch wel een klotegevoel. Had niet zo'n sterke band, maar toch. Ging de laatste tijd al wat slechter met 'm, maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt? Gecondoleerd man. Bij ons ooit ook kort voor kerst. Dat is toch minder.
Was beter dan die penislengte grap van jou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit een banale grap en kan er dan ook niet om lachen.
Ook gecondoleerd man. Vervelend man. Heb er zelf nog 3, maar realiseer me dat 't zomaar over kan zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
sowieso life goes onquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem mijn album van Tupac mee
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ging iig niet ten koste van een grootouder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was beter dan die penislengte grap van jou.
Jij ook gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, laat thuis. woont in ridderkerk, dus is even rijden
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben eindeljik bijgelezen. Stijn zal opgelucht zijn.
hoe aardig ze ook was, ik zit er niet echt mee. ze is 92 geworden en ik ging er 1 keer per jaar naar toe, zo'n bezoekje waar je dan een kaakje en een glaasje dubbeldrank kreeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook gecondoleerd man. Vervelend man. Heb er zelf nog 3, maar realiseer me dat 't zomaar over kan zijn.
Mijn oma zou hem op prijs stellen. Net zoals iedere andere grap die enorm grof of over seks gaat. Daarom heb ik een te gekke oma en heb ik niet zoveel op met dat geveinsde respect voor ouderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ging iig niet ten koste van een grootouder.
Wij zullen goed branden in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk erg veel na over m'n eigen crematie.
ik krijg altijd peuken elke vrijdag bij m'n oma als ik mee boodschappen ga doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe aardig ze ook was, ik zit er niet echt mee. ze is 92 geworden en ik ging er 1 keer per jaar naar toe, zo'n bezoekje waar je dan een kaakje en een glaasje dubbeldrank kreeg.
oh ik wil ruilen van omaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma zou hem op prijs stellen. Net zoals iedere andere grap die enorm grof of over seks gaat. Daarom heb ik een te gekke oma en heb ik niet zoveel op met dat geveinsde respect voor ouderen.
Pfoeh. Waarom? Of dat er veel mensen komen of wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb sinds kort eindelijk vrede met de dood.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
dat is vroegquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eindelijk vrede met de dood.
Nou is ze niet te genieten hoor. Ligt in het ziekenhuis en gaat voor bepaalde tijd een verzorgingstehuis in. Is voor haar en voor haar 4 jaar jongere vriend niet leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik wil ruilen van oma
de levende dan
ziekte?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
M'n opa is aan zijn eigen lafheid, laksheid en eigenwijsheid ten onder gegaan.
Dat is dan idd altijd minder dan iemand waar je een degelijk contact mee heb. Ik was er iig stuk van toen en met m'n grootouders wel een goede band.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe aardig ze ook was, ik zit er niet echt mee. ze is 92 geworden en ik ging er 1 keer per jaar naar toe, zo'n bezoekje waar je dan een kaakje en een glaasje dubbeldrank kreeg.
Die van mij kan ook prima lachen om seksgrappen ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma zou hem op prijs stellen. Net zoals iedere andere grap die enorm grof of over seks gaat. Daarom heb ik een te gekke oma en heb ik niet zoveel op met dat geveinsde respect voor ouderen.
Burn motherfucker by Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik ook pavarotti afspelen
Die van die knie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb met 1 oma een erg goede band beter dan met m'n ouders
Aghossie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na 4 jaar intensieve worsteling ermee werd het wel eens tijd.
nee het niveau is net goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor vrolijkheid...
FEESTJE!!!
Ik begin wel met een harde banger!!
Ik ga om 12 uur m'n nest uit en dan de hele dag in de keuken staan met een muziekje op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi
ik ga slapen, anders val ik morgen overdag in slaap
Ik ook.quote:
vandaag uit eten geweest kapiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd muil over tabakswaren, want ik heb een hard time.
Terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
Het overdreven respect van Amerikanen voor militairen.
Ik kan het wel waarderen, hier is dat nauwelijks...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
Is juist mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is er eerbaar aan een Nederlandse militair zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen, hier is dat nauwelijks...
In 2009 kreeg hij een nieuwe heup, daarvoor was het nog een zeer actief persoon (vissen, markten afgaan, fietsritjes maken etc, deed hij graag op z'n up). Wat logisch is als je een nieuwe heup krijgt, dat je die heup in moet lopen. Maar dat deed hij niet, conditie helemaal naar de klote. Zeer slecht onderhoudend voor zichzelf. Tanden die er 'zomaar' uitvallen, verwijde aorta's etc.quote:
Geforceerd ja. Grenzen zijn ook maar een verzinsel van de mensheid. Zo serieus kan ik 't allemaal niet echt nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is juist mooi.
Daar stelt vlag en vaderland tenminste iets voor.
parma ham als voorgerechtquote:
Sirloin steak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
parma ham als voorgerecht
sirloin steak
sorbet als nagerecht
Neef van me zit bij de Luchtmobiel, wat die mensen doen is niks anders dan respect. Als ik jou was zou ik er in gaan verdiepen, Nederland doet veel meer dan wat je denkt. Respect is wel op zijn plaats vindt ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er eerbaar aan een Nederlandse militair zijn?
Ja was kanjer lekker man, had nog nooit gehad. Had gevraagd wat ze aanraaddequote:
Door Amerika leven wij niet in diepe armoede in een commiblockquote:
Dat kan je nooit weten..quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door Amerika leven wij niet in diepe armoede in een commiblock
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door Amerika leven wij in diepe armoede
Het blijft een baan en los daarvan is het een bepaald perspectief wat je inneemt. Wie zijn wij om anderen een bepaalde wil of identiteit op te leggen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neef van me zit bij de Luchtmobiel, wat die mensen doen is niks anders dan respect. Als ik jou was zou ik er in gaan verdiepen, Nederland doet veel meer dan wat je denkt. Respect is wel op zijn plaats vindt ik.
quote:"We realize--often quite suddenly--that our sense of self, which has been formed and constructed out of our ideas, beliefs and images, is not really who we are. It doesn't define us, it has no center... The way they perceive the world suddenly changes, and they find themselves without any sense of separation between themselves and the rest of the world."
die ligt bulgaars te slapenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Waar is Dven? Ik heb een geil filmpje voor hem.
The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is juist mooi.
Daar stelt vlag en vaderland tenminste iets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |