dat is vroegquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort eindelijk vrede met de dood.
Nou is ze niet te genieten hoor. Ligt in het ziekenhuis en gaat voor bepaalde tijd een verzorgingstehuis in. Is voor haar en voor haar 4 jaar jongere vriend niet leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik wil ruilen van oma
de levende dan
ziekte?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
M'n opa is aan zijn eigen lafheid, laksheid en eigenwijsheid ten onder gegaan.
Dat is dan idd altijd minder dan iemand waar je een degelijk contact mee heb. Ik was er iig stuk van toen en met m'n grootouders wel een goede band.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe aardig ze ook was, ik zit er niet echt mee. ze is 92 geworden en ik ging er 1 keer per jaar naar toe, zo'n bezoekje waar je dan een kaakje en een glaasje dubbeldrank kreeg.
Die van mij kan ook prima lachen om seksgrappen ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma zou hem op prijs stellen. Net zoals iedere andere grap die enorm grof of over seks gaat. Daarom heb ik een te gekke oma en heb ik niet zoveel op met dat geveinsde respect voor ouderen.
Burn motherfucker by Bloodhound Gangquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik ook pavarotti afspelen
Die van die knie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb met 1 oma een erg goede band beter dan met m'n ouders
Aghossie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na 4 jaar intensieve worsteling ermee werd het wel eens tijd.
nee het niveau is net goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor vrolijkheid...
FEESTJE!!!
Ik begin wel met een harde banger!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |