quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik het geluid hoor van een krakkende boom die langzaam op auto's belandt.
Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn instap is Glennfiddich. Maar ik ga ook graag voor een Caol Ila of een Ardberg. Maar ik probeer eigenlijk die famous single malts allemaal te doen. Cardhu en Singleton heb ik nu. Ook goed te pruimen.
Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook de normaalste groep. Daarnaast kan ik erg goed met Rotterdammers en vaak wat minder met Amsterdammers.
Bakkes jijquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mis Saind. Die kanjerhomo zit zeker weer bij z'n ouders in dat dorp zonder internet.
eerste kerstdag enzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen hard eten jongen niet gezond
Ik eet de laatste 2 jaar sowieso minder bij kerst. Ik kan me de laatste keer dat ik tot stampvol toe gegeten heb ook niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen hard eten jongen niet gezond
ik weet ook nog steeds niet waar 422 voor staatquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk bij het zien van de UI van Ajacied nu altijd naar de username, om te kijken of het 422 of 442 is
Talisker?quote:Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.
Goeie humor ook. Pik wel eens wedstrijdje Feyenoord mee en dat is altijd de ballen uit mijn broek lachen.[quote]quote:Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ff de naam kwijt, maar er is een heel rokerige van de Islays die ik heerlijk vond.
Hij bedoelde toen 442, maar als korfballer snapte hij niet veel van voetbal dus deed hij 422.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet ook nog steeds niet waar 422 voor staat
Ik ga serranoham maken. Toen ik zei dat ik Sereroham ging maken moest niemand lachen. Ze snapten de grap nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij wordt het kersteten fucking saai.
Goeie humor ook. Pik wel eens wedstrijdje Feyenoord mee en dat is altijd de ballen uit mijn broek lachen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Talisker?
Ik kan enorm goed met Rotterdammers altijd. Ik hou gewoon van dat no-nonsense. Ook tegen een stootje kunnen, harde opmerkingen. Ligt me wel.
Talisker en Laphroaig. Nu weet ik 't weer. Beide vond ik ze wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.
Wat fijn, dit ga ik even noteren in mijn dagboek. Kan erg nuttig zijn op andere momentenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Wij hebben geen hoge bomen hier.
Dat is erg plezierig voor jequote:Ik vind het wel echt heerlijk hier nu.
Asociaal gedrag dit van jequote:Beetje luxe vreten en drinken op kosten van de oudjes.
Dat is wel leuk, ja. Op bepaalde momenten vind ik het fietsen heerlijk om te doen, is hier ook de perfecte omgeving voor. óf je bent in de polder, óf je bent in de duinen. Heerlijkquote:Morgen beetje fietsen door 't wijde landschap, daarna aanschuiven voor 't eten met een heerlijk rode wijn en familie.
Lagavulin is mooi spul ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Talisker en Laphroaig. Nu weet ik 't weer. Beide vond ik ze wel lekker.
Ik was naar de jumbo en daar kregen we van zo'n been een stukje serranoham. Ik vond 't kanjersmerig. Bah. Wat een rare smaak zat er aan. Volgens mij was 't een stress varken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga serranoham maken. Toen ik zei dat ik Sereroham ging maken moest niemand lachen. Ze snapten de grap niet
Port Ellen? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ardbeg, Laphroaig, Lagavulin, Bruichladdich, Bunnahabhain, Port Ellen, Caol Ila of Talisker.
Ik zeg niets.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 01:19:04Grote brand in autobedrijf Oss: http://t.co/a62YL2ZerZ reageer retweet
Lagavullin is heerlijk. Of er een engeltje over je tong pist.quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat fijn, dit ga ik even noteren in mijn dagboek. Kan erg nuttig zijn op andere momenten.
[..]
Dat is erg plezierig voor je.
Mijn ouders hebben mij gemaakt. En ze verdienen genoeg geld nu, dus 't is goed met ze.quote:Asociaal gedrag dit van je. Laffe profiteur
Hier is 't polder of strand, beide prima. Morgen ff een kilometertje of 5 naar een maat op een boerderij hier in de buurt fietsen en dan einde van de middag weer terug.quote:Dat is wel leuk, ja. Op bepaalde momenten vind ik het fietsen heerlijk om te doen, is hier ook de perfecte omgeving voor. óf je bent in de polder, óf je bent in de duinen. Heerlijk
Nog nooit gehad. Wel al eens Balvenie en Chivas Regal. Was er beide niet enorm van onder de indruk. M'n Highland Parkje vond ik toch wel bijzonder lekker.quote:
Ik ga dan werken. Toch geen kanjer te doen hier man. Geen vriendin en tegen die tijd heb ik 't hier thuis ook wel gezien. Beetje kutten met m'n tweede familie op 't werk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
op boxing day ook weer kanjer veel eten
het houd niet over
Ik kan met niet herinneren dat ik heb het gegeten. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was naar de jumbo en daar kregen we van zo'n been een stukje serranoham. Ik vond 't kanjersmerig. Bah. Wat een rare smaak zat er aan. Volgens mij was 't een stress varken.
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
op boxing day ook weer kanjer veel eten
het houd niet over
We hebben een 'D'!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 01:19:04Grote brand in autobedrijf Oss: http://t.co/a62YL2ZerZ reageer retweet
Je kan merken dat ik een zeer sociale jongen ben.quote:
Dat zegt niet dat het gedrag hiermee gerechtvaardigd is.quote:[..]
Mijn ouders hebben mij gemaakt. En ze verdienen genoeg geld nu, dus 't is goed met ze.
Lekker snoeien op de boerderijen met zulke wind.quote:[..]
Hier is 't polder of strand, beide prima. Morgen ff een kilometertje of 5 naar een maat op een boerderij hier in de buurt fietsen en dan einde van de middag weer terug.
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan met niet herinneren dat ik heb het gegeten. Ben benieuwd
We hebben een 'A''!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen kalkoen en ham. Dag erna zal 't garnalen, paling, forel en andere vis zijn. Dag daarna vreet ik op m'n werk dus dan zal 't wel biefstuk zijn voor kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.Vrijdag gaan we sushi eten en zaterdag krijgen we eters op bezoek waarvoor we nog iets moeten verzinnen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een 'A''!Een M..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.
Ik dacht dat we woordjes gingen raden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een DAM?
Wat insinueer je hiermee?
Dat kun je inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan merken dat ik een zeer sociale jongen ben.
Ik belast ze er in ieder geval niet mee.quote:Dat zegt niet dat het gedrag hiermee gerechtvaardigd is.
Ik denk dat het bij bier drinken blijft.quote:Lekker snoeien op de boerderijen met zulke wind.
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgen kalkoen en ham. Dag erna zal 't garnalen, paling, forel en andere vis zijn. Dag daarna vreet ik op m'n werk dus dan zal 't wel biefstuk zijn voor kerst.
Het is geen Lingo hé. Maar het kan raar lopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat we woordjes gingen raden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben een 'A''!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag met m'n moeder boodschappen wezen doen voor de komende 3 dagen. 80 euro groenten. 180 euro boodschappen. En nog 2 dozen wijn en wat sterke drank bij de Gall & Gall. Ik schaamde me een beetje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaal
quote:
maak me jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.Vrijdag gaan we sushi eten en zaterdag krijgen we eters op bezoek waarvoor we nog iets moeten verzinnen.
niks mis meequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad.Alle credits naar je moeder.
Dan maakt het niet uitquote:[..]
Ik belast ze er in ieder geval niet mee.
Saind approves this postquote:[..]
Ik denk dat het bij bier drinken blijft.![]()
Ik hoop altijd het beste voor je, alleen niet als Feyenoord speelt.quote:Hopen op tegenwind heen en meewind terug.
Klinkt logisch, daar ga ik vanuit.quote:Al is 't volgens mij zuidenwind, dus dat is zijwind.
haha chinees xDquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
wij halen morgen volgens mij chinees op onderweg
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaal
Allemaal marketing dat kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag met m'n moeder boodschappen wezen doen voor de komende 3 dagen. 80 euro groenten. 180 euro boodschappen. En nog 2 dozen wijn en wat sterke drank bij de Gall & Gall. Ik schaamde me een beetje.
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
gebakken ja. gerookte forel vind ik niet zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Euh...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je hebt het tien letterwoord niet goed geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beurt gaat naar de laagst geschoolde user in deze SC.
Ik stoom altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.
Ik hoef het gelukkig niet zelf te betalen, dan had ik een speklapje gekochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Port Ellen? Nooit van gehoord.
Mjah, ben er een klein beetje over gaan nadenken. Ik vind 't niet zo nodig om meerdere redenen.quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woondequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
Weet ik niet. Voor Asian shit moet je bij mijn neef Knut zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Mjah, ik weet niet. Het valt je dan gewoon op omdat je als student van dat geld 1,5 maand kunt vreten weet je wel.quote:
Expensief dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.
Is ook de naam van de stad op Islay, Lagavulin enzo zitten er ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |