quote:
maak me jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Ossenhaas en Reerug gegeten. Morgen ossenhaas. Woensdag kip. Donderdag gourmetten.Vrijdag gaan we sushi eten en zaterdag krijgen we eters op bezoek waarvoor we nog iets moeten verzinnen.
niks mis meequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder vlees gaan eten. Saind zal me nu wel een homo vinden.
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad.Alle credits naar je moeder.
Dan maakt het niet uitquote:[..]
Ik belast ze er in ieder geval niet mee.
Saind approves this postquote:[..]
Ik denk dat het bij bier drinken blijft.![]()
Ik hoop altijd het beste voor je, alleen niet als Feyenoord speelt.quote:Hopen op tegenwind heen en meewind terug.
Klinkt logisch, daar ga ik vanuit.quote:Al is 't volgens mij zuidenwind, dus dat is zijwind.
haha chinees xDquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
wij halen morgen volgens mij chinees op onderweg
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga met kerst ossenhaas maken. 30 euro voor 600 gram, doe gewoon normaal
Allemaal marketing dat kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag met m'n moeder boodschappen wezen doen voor de komende 3 dagen. 80 euro groenten. 180 euro boodschappen. En nog 2 dozen wijn en wat sterke drank bij de Gall & Gall. Ik schaamde me een beetje.
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
gebakken ja. gerookte forel vind ik niet zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forel is de meest ondergewaardeerde vis die het geeft. Onmeunig lekker is die shit.
Euh...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
maak me jaloers
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Je hebt het tien letterwoord niet goed geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beurt gaat naar de laagst geschoolde user in deze SC.
Ik stoom altijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Ik eet het als substituut voor paling die ik zo min mogelijk eet vanwege de overbevissing. Als je forel rookt lijkt het er iig redelijk op.
Ik hoef het gelukkig niet zelf te betalen, dan had ik een speklapje gekochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Port Ellen? Nooit van gehoord.
Mjah, ben er een klein beetje over gaan nadenken. Ik vind 't niet zo nodig om meerdere redenen.quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woondequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
Weet ik niet. Voor Asian shit moet je bij mijn neef Knut zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij Mi of is dat geen Chinees?
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
daarom geen ossenhaas kopen, smakeloze zooi
Mjah, ik weet niet. Het valt je dan gewoon op omdat je als student van dat geld 1,5 maand kunt vreten weet je wel.quote:
Expensief dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Destilleren al een paar jaar niet meer, wordt nog verkocht door Bruichladdich maar nog maar heeel weinig. Als de voorraad op is zijn ze eruit.
Is ook de naam van de stad op Islay, Lagavulin enzo zitten er ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |