Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon wasquote:
klaverjassen, kruisen, hartenjagen, 21'en, stud, wij spelen alles. Vroeger al bij mijn grootouders. Werden we aan tafel bijgezet als een oom niet kwam opdagen. Daarom ken ik ook veel oud-Limburgse scheldwoorden.quote:
Die van mij heeft van de week haar heup gebroken. Erg zielig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
Oma van m'n vaders kant komt hier voor kerstmis, verkankerd het meteen
Stomme snol
Sorry man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Asselt/Afferden, godverdomme gewoon heugen
mijn oma moet een nieuwe kniequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van mij heeft van de week haar heup gebroken. Erg zielig.
klaverjassen alweer een hele tijd niet meer gedaan, maar verder ook wel veel. al is het eigenlijk toch altijd uren rikken. redt ook wel de avond, anders is mijn oma zo vervelendquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
klaverjassen, kruisen, hartenjagen, 21'en, stud, wij spelen alles. Vroeger al bij mijn grootouders. Werden we aan tafel bijgezet als een oom niet kwam opdagen. Daarom ken ik ook veel oud-Limburgse scheldwoorden.
Goed cadeau.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon was
En ik kreeg een fucking multimeter voor m'n verjaardag
Ai, hoe oud is ze/quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf ooit een jaar niet gezien, zag ze dat ik rookte, zei ze tegen vriend die naast me zat dat ze had gewild dat hij haar kleinzoon was
what the fuck heb je aan een multimeter voor je verjaardag?quote:En ik kreeg een fucking multimeter voor m'n verjaardag
Is dat de gemiddelde penislengte gedeeld door 3? Want dan zit ik hier op zich wel gunstig en kunnen we Saind en Adames heerlijk uitlachen.quote:
godverdommequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:41 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik kreeg een fucking multimeter voor m'n verjaardag
weet ik veel was in de aanbieding bij de aldiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ai, hoe oud is ze/
[..]
what the fuck heb je aan een multimeter voor je verjaardag?
Laat haar vragen voor een adamantum knie. Gisteren Wolverine gekeken. Enorme kutfilm wel.quote:
haha jij krijgt cadeautjes die gekocht zijn bij de aldiquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef Saind het volgende:
[..]
weet ik veel was in de aanbieding bij de aldi
beetje vergezochtquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat de gemiddelde penislengte gedeeld door 3? Want dan zit ik hier op zich wel gunstig en kunnen we Saind en Adames heerlijk uitlachen.
Mijn oma is juist te gek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:42 schreef Adames het volgende:
[..]
klaverjassen alweer een hele tijd niet meer gedaan, maar verder ook wel veel. al is het eigenlijk toch altijd uren rikken. redt ook wel de avond, anders is mijn oma zo vervelend
ik vind het zieligquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat haar vragen voor een adamantum knie. Gisteren Wolverine gekeken. Enorme kutfilm wel.
Bij mij leeft de herinnering idd totaal niet meer op tegen de ervaring. Maar zoals ik al zei, als je geen chick hebt is 't sowieso minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |