Dit zijn de dagen dat je je tien kilo zwaarder mag eten zonder dat iemand er wat van zegt. Profiteer ervan zou ik zeggen.quote:
Kalkoen vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droog
Vroeger wel eens haas of fazant, maar moet zeggen dat een Engels kerstdiner me toch nog altijd 't beste smaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vaak hertenbiefstuk hier, of stoofvlees van wild
ff wapperen met die dekens ouwe boef.quote:
Daar is eerste en tweede kerstdag al voor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit zijn de dagen dat je je tien kilo zwaarder mag eten zonder dat iemand er wat van zegt. Profiteer ervan zou ik zeggen.
wat is toepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.
Ik ben op internet een tough motherfucker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nu heb je wat gezegd hoor!
lekkerste afhaalmaaltijd en we hebben hier wel een goede chineesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je er nu zo lekker aan kunt vinden. Er zit absoluut geen smaak aan.
Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in dit jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij eigenlijk altijd. Ook omdat een aantal van ons op tweede kerst gaan werken soms.
Kaartspelletje.quote:
Als je het maar wel goed compenseert dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is eerste en tweede kerstdag al voor.
Ik zie wel licht in de verte.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff wapperen met die denkens ouwe boef.
niet echt gemaakt, mooi dat de familie weer eens bij elkaar isquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...
Daarom had ik er waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord.quote:
Edel spelquote:
Mooi zo, dat gun ik jequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droog
Nederlands mag ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .
Bij ons is 't nooit gemaakt. Wij zijn maar met weinig en 't is eigenlijk altijd leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...
Mwuahh ik hoorde vandaag al dat mijn moeder weer te weinig vlees heeft gekocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je het maar wel goed compenseert dan.
jammiequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag al stuffing gemaakt met worstvlees, walnoten, schil van sinaasappel, citroen en diverse kruiden. Morgen de kalkoen vullen en dan met roast potatoes, parsnips, bacon, spruitjes, wortels, broodsaus, jus, cranberry sauce .
Kloppen en fluiten. Inzetten. Heerlijk spelletje. Zo simpel als de tyfus, maar zo strategisch als aids.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Edel spel
Alle kaartspellen bij mij in huis zijn verkanked door het toepen, bovenste stapel naar de tering en alles onder de 6 nooit gebruikt
Die schaamte zijn we in huize lans al een poosje voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooi zo, dat gun ik je![]()
Ik vind het altijd op de één of andere manier beschamend om mijn vader dronken te zien, of hij mij
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.quote:
Haha, ja de hypocrisie is soms hemeltergend. Maar in ieder geval goed dat je er al over nadenkt. Ik zal ook geen vegetarier worden, maar ben me er wel een klein beetje bewuster van geworden. Ik hoef zeker niet elke dag vlees te eten iig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ook vaker tegen mezelf gezegd en inderdaad vaker vegetarisch gegeten
om dan dag erna een gehaktbrood van een kilo naar binnen te werken
Ik heb mijn vader nog nooit zien drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die schaamte zijn we in huize lans al een poosje voorbij.
tis brabants, geen enkele limburger hier kent tquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.
Kun je heugen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben een Limburger.
Ik vond 't op zich wel ok, maar 't is gewoon zo'n totaal afgezwakte variant op wat 't zou moeten zijn dat 't bijna lachwekkend is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je het haalt natuurlijk. Hier in het centrum een enorm goeie Chin zitten. Maar daar betaal je ook aanzienlijk meer.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Het is meer zuipen wat die doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader nog nooit zien drinken
Toepen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet. Het is meer zuipen wat die doet.
Ik woon op de grens hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Adames het volgende:
[..]
tis brabants, geen enkele limburger hier kent t
Ja. Maar dat heet hier hogen.quote:
Kerst is eigenlijk alleen super als je een goede relatie hebt. Anders is 't maar een beetje meedoen met de rest. Dat is mijn ervaring ervan iig. Los van 't eten en zuipen dan, wat standaard prima is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in dit jaar.
Dialect hè.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:40 schreef Saind het volgende:
Oma van m'n vaders kant komt hier voor kerstmis, verkankerd het meteen
Stomme snol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |