Dikmakertje wel hè.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woonde
Vaak hertenbiefstuk hier, of stoofvlees van wildquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.
Ik heb 't gisteren gegeten. Ik vond 't maar flauwe en fletse troep.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Chinees. Kan ik alleen niet goed tegen. Maagzuur en honger een halfuur nadat ik me volgestopt heb.
ook vaker tegen mezelf gezegd en inderdaad vaker vegetarisch gegetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjah, ben er een klein beetje over gaan nadenken. Ik vind 't niet zo nodig om meerdere redenen.
Omdat jullie sinterklaas nog doen zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
gebakken ja. gerookte forel vind ik niet zo
Nee dat vieren we ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat jullie sinterklaas nog doen zeker?
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet. Het valt je dan gewoon op omdat je als student van dat geld 1,5 maand kunt vreten weet je wel.
Ik wou een lullige opmerking over iemand maken, maar ik ga 't niet doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het tien letterwoord niet goed geraden.
De beurt gaat naar de laagst geschoolde user in deze SC.
Nee maar we vieren al eerste en tweede kerstdag en mijn moeder heeft geen zin in 3 dagen achter elkaar iets leuks verzinnenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder kan zelfs geen kip maken? Het is redelijk triest daar in JR's huis...
al lang geen kalkoen op, vond het altijd wel lekker. wel in zo'n aardewerk kom, anders wordt die nogal droogquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met kerst is 't bij ons standaard vlees uit de oven. Dus altijd kalkoen en dan nog ham, rosbief of iets anders van gelijke strekking.
Wat netjes van je. GGMM zal trots op je zijn als hij met wat bier in de hand dit topic terugleest.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou een lullige opmerking over iemand maken, maar ik ga 't niet doen.
Afhankelijk van waar je het haalt natuurlijk. Hier in het centrum een enorm goeie Chin zitten. Maar daar betaal je ook aanzienlijk meer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't gisteren gegeten. Ik vond 't maar flauwe en fletse troep.
Ik snap niet wat je er nu zo lekker aan kunt vinden. Er zit absoluut geen smaak aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er dol op, dus ik eet het nogal vaak. zeker toen ik nog thuis woonde
Leuk man. Spelletjes spelen en zo. Ketszat met mijn vader en broertje een potje toepen. Kijk er ieder jaar weer naar uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar ik heb er eerlijk gezegd sowieso niet veel mee. Allemaal gemaakte gezelligheid met familie enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |