had hou zee moeten zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
GC / Er is er een mod jarig... HOEZEE!
Mijn houzee begint door te dringen. Weten jullie eigenlijk wel dat het de officiele NSB-groet is/wasquote:
Konijnenfokkers?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn debielheid is het leuk. Afrikaanse konijnenfokkers welke bij 40 graden in een leren cowboyuniform lopen terwijl ze wit/zwart geschminkte blanke mannen adoreren.
ja daarom vind ik het leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn houzee begint door te dringen. Weten jullie eigenlijk wel dat het de officiele NSB-groet is/was
Werd je zo opgewonden van Tjacka's verjaardag?quote:
fixedquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Werd je zo opgewonden van Tjacka's verjaardag?
MLN / Tjacka O+quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb jij inmiddels geopend
1e denk je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
NOG EEN KWARTIER EN DAN DAGCIJFERS OMG
nee heb niet 800quote:
Jullie willen gewoon aandacht van tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had voldoende aan één topic als een normaal persoon.
Omdat Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zijn er zoveel topics nodig
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 23 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 805 Toto69
002. 682 Dagoduck
003. 648 supersof
004. 554 Insomnia_
005. 548 Mexicanobakker
006. 522 Pino112
007. 521 Ajacied422
008. 402 KnutdeIJsbeer
009. 389 LETMEIN
010. 341 Etsu
011. 324 2Happy4U
012. 315 2cv
013. 313 Uccie
014. 311 Adames
015. 307 Jhali
016. 298 Fok-it
017. 291 Geo4kant
018. 286 Stickertje
019. 285 OllieWilliams
020. 281 D.
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
niet eens nummer 1quote:
Ik knuffel al sinds 2010 met Tjacka op Fok!. Ik vind het jammer dat hij mij qua reputatie voorbij geschoten is, maar ben mans genoeg om blij voor hem te zijn en zelfs trots.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
LR, wat vind je ervan dat er zoveel Tjacka-topics zijn geopend?
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik knuffel al sinds 2010 met Tjacka op Fok!. Ik vind het jammer dat hij mij qua reputatie voorbij geschoten is, maar ben mans genoeg om blij voor hem te zijn en zelfs trots.
Baasjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb de meeste Tjacka topics geopend
je eerstequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een positieve note verdiend met mijn F&F-topic.
Ik niet eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kan je helpen. Vandaag nog 2 notes ontvangen
Bestaat dat ook al?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
quote:
Ik ging zwaar over de schreef.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké, bek houden over Heerenveen. Mijn excuses voor dit taalgebruik maar het moest gezegd worden
wow dat je dit durftquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ging zwaar over de schreef.
Harde woorden vanuit zo'n lieve knul. Neem aan dat je ervan geleerd hebt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat je mod-schap.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zeker. Zo koos ik ook met Ezell de diplomatieke oplossing in ons conflict daar waar ik haar voorheen hard had aangepakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Harde woorden vanuit zo'n lieve knul. Neem aan dat je ervan geleerd hebt?
Stom? Dat kan echt niet natuurlijk. Je moet hier echt fatsoenlijk blijven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Zo koos ik ook met Ezell de diplomatieke oplossing in ons conflict daar waar ik haar voorheen hard had aangepakt.
Ik had haar wellicht zelfs wel stom genoemd.
deze is leukerquote:
ja hequote:
De Goden zijn niet tevreden dat er zo weinig Tjacka topics zijn. Je weet wat je te doen staat.quote:
huis trilt helemaalquote:
Dag Peterquote:
Trustenquote:
Glitterplaatjes werken bij Yvonne. Ze deelt mijn fetisjquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil een felicitatie van Yvonne.
Is Yvonne online?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil een felicitatie van Yvonne.
hoezoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt heel erg raar als twee mensen verloven met elkaar als ze nog geen eens samen wonen.
ik heb ook wat met glitterplaatjes. Het begon in de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes werken bij Yvonne. Ze deelt mijn fetisj
Seks hebben idem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt heel erg raar als twee mensen verloven met elkaar als ze nog geen eens samen wonen.
Omdat samenwonen een apart iets wat ook maar goed moet gaan in een relatiequote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je overtroffen aangezien ze een vrouw is xD
Dit klonk als het begin van een verhaal?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook wat met glitterplaatjes. Het begon in de zomer
heeft tchock je huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelf gewoon zoiets van, waarom die haast om te trouwen joh
lachen tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee het begon al in februariquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klonk als het begin van een verhaal?
Is toch leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
De vraag is waarschijnlijk eerder, waarom die haast om te verloven. Een verloving kan je tot in eeuwigheid volhouden, maar dan verliest het aan kracht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Nee, als ie dat zou doen op dit moment dan zou ik ook nee zeggenquote:
quote:
Mij lijkt het fijner om wat meer zekerheid te hebben en om te weten of ik überhaupt 24/7 met iemand samen kan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef yvonne het volgende:
Het kaartentopic blijft dicht. Toto weet ervan.
Dat ook ja..quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is waarschijnlijk eerder, waarom die haast om te verloven. Een verloving kan je tot in eeuwigheid volhouden, maar dan verliest het aan kracht.
Vegas is overrated manquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
vrijgezellenfeest in vegas of pataya sowieso
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
tjacka zit nu niet meer bij de VBL jongeren crew
ik ken een stel. ze hadden pas een halfjaar en zijn nu verloofd. een halfjaar later zijn ze gaan samenwonen en nu gaan ze trouwen in 2015.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ook ja..
Je kunt altijd trouwen en het lijkt mij leuker om dat te doen als je beetje bewezen hebt ook écht samen te willen zijn.
Ik kan trouwens ook gewoon niet zo goed serieus nemen als mensen dat zo snel doen.
Ervaring?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je?
Is wel een toffe stad om flink los te gaan hoor.
waar ga je t doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
ik moet nog een topic voor mij zelf maken
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom ik thuis, krijg ik meteen een scheldkanonnade van mijn ouders over me heen.
tyf op jah -_-
KLBquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
ik moet nog een topic voor mij zelf maken
Dat snap ik ook niet. Voor mij betekent verloven.. dat het plannen van een bruiloft kan beginnen. En dat je dus max 'n jaar later na je verloving toch echt wle getrouwd moet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken een stel. ze hadden pas een halfjaar en zijn nu verloofd. een halfjaar later zijn ze gaan samenwonen en nu gaan ze trouwen in 2015.
Ik heb haar aangepakt hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Burdie heeft geloof ik wat zand in haar kut zitten.
studie he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Voor mij betekent verloven.. dat het plannen van een bruiloft kan beginnen. En dat je dus max 'n jaar later na je verloving toch echt wle getrouwd moet worden.
the hangoverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Ik ken ook zo`n stel. Ze zitten hier op FOK!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken een stel. ze hadden pas een halfjaar en zijn nu verloofd. een halfjaar later zijn ze gaan samenwonen en nu gaan ze trouwen in 2015.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:33 schreef Stuart het volgende:
Wooohooo, mijn Tjielp werd geaccepteerd als dier![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Gr van mij en mij en mij en mij
En hypo
DU HAST, DU HAST MICHquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt bang dat mn ramen er zo uit klapperen ofzo joh, tering!
wie?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken ook zo`n stel. Ze zitten hier op FOK!
quote:
Dat weet je wel toch?quote:
quote:
Ja, maar waarom ga je dan verloven?quote:
omdat ze raar zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar waarom ga je dan verloven?Waarom dan niet gewoon wachten?!
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)quote:
ze weet dat haar positie als admin in gevaar isquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze haat je
dit moeten we herstellen. zo spoedig mogelijk
Graag gedaanquote:
post weer eens normaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)
Mijn ex haar pa was echt heel rijk dus was een zeer toffe vakantie.
Maar je moet wel veel geld hebben volgens mij anders is er geen hol aan echt alles daar kost bakken met geld. Zeker vegeleken met Thailand
Dat is toch best origineel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Ze is trouwens ook echt ten huwelijk gevraagd in Parijs![]()
.
De jaloezie druipt er vanaf bij jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
Ja daaromquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)
Mijn ex haar pa was echt heel rijk dus was een zeer toffe vakantie.
Maar je moet wel veel geld hebben volgens mij anders is er geen hol aan echt alles daar kost bakken met geld. Zeker vegeleken met Thailand
ik snap niet waarom jij zo oordelend bent terwijl je altijd vind dat er meer acceptatie moet zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik verveel me.quote:
hoequote:
Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jij zo oordelend bent terwijl je altijd vind dat er meer acceptatie moet zijn
R&P / Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
post weer eens normaal
sinds ik mod ben ben jij veranderd
Romantisch tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
Wat.quote:
Ja, emancipatie bitchquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
had je die quote gezien?quote:
ja?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
Ik kan Parijs nietquote:
hoe ga je het vragen?quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
En welke leeftijd denk je aan dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol whut.
Ik wil juist laat trouwen.
Ohquote:
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???quote:
sukkelquote:
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magischquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
[..]
Ik kan Parijs niet. Ben er één keer geweest met school maar toen moesten we in één dagje heel parijs gezien hebben dus daar heb ik niet echt een positief beeld van
quote:
wat doe je hier paxjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Ik vond het zo drukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
dankjewel gaygayquote:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
Inso, Sweet Surrender in Vegas kun je voor 800 dollar cupcakes en gebak eten. Zit altijd vol.
Stad is een en al extravagantie en absurditeit. Maar wel gaaf om een keer heen te gaan
ja zoiets lijkt me baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Beter kom je thuis. Ik wil nog gewoon thuis kunnen eten na ons bezoek aan het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Waarom zolang wachten dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 ofzo lijkt me een fijne leeftijd
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.![]()
wil je met mij trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Jhali het volgende:
ik ga in maart naar dublin en april naar parijs
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zolang wachten dan?
Zelfde met kinderen, mensen gaan echt pas op hun 32e aan kinderen beginnen tegenwoordig
ik haat jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
Nee wij zijn daar niet geweest man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfHoe ziek rijk was die pa wel niet
Ik ga morgen naar Middelburg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
Bazenstadquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
Neequote:
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me een mooie leeftijd.
Hoop dan alles op een rijtje te hebben, dan lijkt me trouwen op zo'n moment ook fijn.
ik van de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga 27e naar london
vliegen toch naar echte bazensteden
quote:
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
oh dacht alquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wij zijn daar niet geweest man.
Hij is wel rijk ja, woont in Maasdam in een villa met een eigen jachthaven noem verder geen namen maar baalde wel toen het uit was.
Hij is eigenaar van een zaak die wereldwijd heftrucks en gereedschap verkoopt.
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Als ik hem maar mijn man kan noemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
omfg ik wil een man die dat doetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
oke dan ga ik zoquote:
Exact.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh dacht al![]()
Wel nice ja. Heb ook rijke ex gehad, die kreeg elk jaar 1000 euro van haar oma voor kerst, dat vond ik al bizar![]()
Maar die oma shopte ook wekelijks voor hetzelfde bedrag aan kleding
Denk dat mannen in de praktijk deze vorm van emancipatie toch niet zo heel tof vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
Nee Jhali, we gaan niet trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
omfg ik wil een man die dat doet![]()
![]()
zoooo romantisch
ik houd meer van de tekstenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Kan welquote:
''Dus ehh, trouwen?"quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie het echt niet zitten dat ik op zo'n zoetsappige, orignele blabla gejank manier ten huwelijk zou worden gevraagd
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roosquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd meer van de teksten
[ afbeelding ]
Treinmeetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je me maar toelacht.Ik stap zo je trein richting Middelburg binnen.
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Dus ehh, trouwen?"
"Cool"
Klopt, was het niet vergetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zouden wij vandaag doen
Ik proef een soort van onzekerheid bij je. Alsof je het stiekem binnenkort wel zou willen allemaal maar nog niet de sprong in het diepe durft te maken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.
Ik weet wat je van plan bentquote:
jouw topicquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roos![]()
''JA NIET ALS HET ZO MOET"quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |