Baasjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb de meeste Tjacka topics geopend
je eerstequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een positieve note verdiend met mijn F&F-topic.
Ik niet eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kan je helpen. Vandaag nog 2 notes ontvangen
Bestaat dat ook al?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
quote:
Ik ging zwaar over de schreef.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké, bek houden over Heerenveen. Mijn excuses voor dit taalgebruik maar het moest gezegd worden
wow dat je dit durftquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ging zwaar over de schreef.
Harde woorden vanuit zo'n lieve knul. Neem aan dat je ervan geleerd hebt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat je mod-schap.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zeker. Zo koos ik ook met Ezell de diplomatieke oplossing in ons conflict daar waar ik haar voorheen hard had aangepakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Harde woorden vanuit zo'n lieve knul. Neem aan dat je ervan geleerd hebt?
Stom? Dat kan echt niet natuurlijk. Je moet hier echt fatsoenlijk blijven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Zo koos ik ook met Ezell de diplomatieke oplossing in ons conflict daar waar ik haar voorheen hard had aangepakt.
Ik had haar wellicht zelfs wel stom genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |