wie ben jij?quote:
jaquote:
Heb net een maand een ban gehad... ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hem niet kennen_________________
Ga je schamen.
Pas eens je ondertitel aanquote:
Dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Heb net een maand een ban gehad... ?
Je bent zelf gehadquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Heb net een maand een ban gehad... ?
ohja dankjewelquote:
Maar ik ben bi, ik doe daar niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
manboobs zijn tegenwoordig niet meer zo gewild
Precies.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Uiteindelijk heeft de beste man meer bereikt dan de gemiddelde Fok!er ooit zal bereiken...
je bent zelf gemiddeld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Uiteindelijk heeft de beste man meer bereikt dan de gemiddelde Fok!er ooit zal bereiken...
voor een keer dan maarquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik ben bi, ik doe daar niet moeilijk over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Dus feliciteer hem of ik eet je op.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
voor een keer dan maar
Verdomme hé ik wou net gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruit dan maar weer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |