In welk wetboek kan ik dat teruglezen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt wel het recht om gefeliciteerd te worden![]()
Ken je mij wel?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef Kreator het volgende:
Als ik zo'n naam voorbij zie komen, kijk ik altijd even naar het accountnummer. "zou ik die moeten kennen?"
Gelukkig is het bij moderators bijna altijd hetzelfde antwoord: "nee, gelukkig niet"
Het druist nogal in tegen mijn recht om te zwijgen. Vandaar:quote:Op dinsdag 24 december 2013 06:28 schreef r_one het volgende:
[..]
In welk wetboek kan ik dat teruglezen?
<100000. Uiteraard. Maar niet persoonlijk. Dus ik weet niet of je een nerd of een autist bent.quote:
Heb je zand in je kut ofzo?quote:
Sorry, ik was even vergeten hoe autistisch sommige users hier zijn. Mijn oprechte excusesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, wat een onzin om in een hele partij topics hierover een topic te openen.
Dit lijkt op een stukje op een bruiloft. Lachen gieren brullen tijdens het voorbereiden maar voor de overige gasten geen hol aan.
Het is morgen pas kerst, want dan krijg ik pas kadootjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zand in je kut ofzo?doe eens niet zo negatief het is kerst
kan er geen eens een felicitatie vanaf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |