oke dan ga ik zoquote:
Exact.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh dacht al![]()
Wel nice ja. Heb ook rijke ex gehad, die kreeg elk jaar 1000 euro van haar oma voor kerst, dat vond ik al bizar![]()
Maar die oma shopte ook wekelijks voor hetzelfde bedrag aan kleding
Denk dat mannen in de praktijk deze vorm van emancipatie toch niet zo heel tof vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
Nee Jhali, we gaan niet trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
omfg ik wil een man die dat doet![]()
![]()
zoooo romantisch
ik houd meer van de tekstenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Kan welquote:
''Dus ehh, trouwen?"quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie het echt niet zitten dat ik op zo'n zoetsappige, orignele blabla gejank manier ten huwelijk zou worden gevraagd
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roosquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd meer van de teksten
[ afbeelding ]
Treinmeetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je me maar toelacht.Ik stap zo je trein richting Middelburg binnen.
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Dus ehh, trouwen?"
"Cool"
Klopt, was het niet vergetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zouden wij vandaag doen
Ik proef een soort van onzekerheid bij je. Alsof je het stiekem binnenkort wel zou willen allemaal maar nog niet de sprong in het diepe durft te maken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.
Ik weet wat je van plan bentquote:
jouw topicquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |