Nee wij zijn daar niet geweest man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfHoe ziek rijk was die pa wel niet
Ik ga morgen naar Middelburg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
Bazenstadquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
Neequote:
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me een mooie leeftijd.
Hoop dan alles op een rijtje te hebben, dan lijkt me trouwen op zo'n moment ook fijn.
ik van de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga 27e naar london
vliegen toch naar echte bazensteden
quote:
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
oh dacht alquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wij zijn daar niet geweest man.
Hij is wel rijk ja, woont in Maasdam in een villa met een eigen jachthaven noem verder geen namen maar baalde wel toen het uit was.
Hij is eigenaar van een zaak die wereldwijd heftrucks en gereedschap verkoopt.
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Als ik hem maar mijn man kan noemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
omfg ik wil een man die dat doetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |