Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jij zo oordelend bent terwijl je altijd vind dat er meer acceptatie moet zijn
R&P / Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
post weer eens normaal
sinds ik mod ben ben jij veranderd
Romantisch tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Ze is trouwens ook echt ten huwelijk gevraagd in Parijs![]()
.
Wat.quote:
Ja, emancipatie bitchquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
had je die quote gezien?quote:
ja?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
Ik kan Parijs nietquote:
hoe ga je het vragen?quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
En welke leeftijd denk je aan dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol whut.
Ik wil juist laat trouwen.
Ohquote:
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???quote:
sukkelquote:
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magischquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
[..]
Ik kan Parijs niet. Ben er één keer geweest met school maar toen moesten we in één dagje heel parijs gezien hebben dus daar heb ik niet echt een positief beeld van
quote:
wat doe je hier paxjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Ik vond het zo drukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
dankjewel gaygayquote:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
Inso, Sweet Surrender in Vegas kun je voor 800 dollar cupcakes en gebak eten. Zit altijd vol.
Stad is een en al extravagantie en absurditeit. Maar wel gaaf om een keer heen te gaan
ja zoiets lijkt me baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Beter kom je thuis. Ik wil nog gewoon thuis kunnen eten na ons bezoek aan het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Waarom zolang wachten dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 ofzo lijkt me een fijne leeftijd
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.![]()
wil je met mij trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Jhali het volgende:
ik ga in maart naar dublin en april naar parijs
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zolang wachten dan?
Zelfde met kinderen, mensen gaan echt pas op hun 32e aan kinderen beginnen tegenwoordig
ik haat jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
Nee wij zijn daar niet geweest man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfHoe ziek rijk was die pa wel niet
Ik ga morgen naar Middelburg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
Bazenstadquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Middelburg.
Neequote:
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me een mooie leeftijd.
Hoop dan alles op een rijtje te hebben, dan lijkt me trouwen op zo'n moment ook fijn.
ik van de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga 27e naar london
vliegen toch naar echte bazensteden
quote:
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
oh dacht alquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee wij zijn daar niet geweest man.
Hij is wel rijk ja, woont in Maasdam in een villa met een eigen jachthaven noem verder geen namen maar baalde wel toen het uit was.
Hij is eigenaar van een zaak die wereldwijd heftrucks en gereedschap verkoopt.
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel erg laat 30 pas. Dan is het mooie er al vanaf bij de meeste vrouwen.
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Als ik hem maar mijn man kan noemen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou jij ten huwelijk willen worden gevraagd?
[..]
Of voor een kekke samenlevingscontract gaan.
omfg ik wil een man die dat doetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
oke dan ga ik zoquote:
Exact.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh dacht al![]()
Wel nice ja. Heb ook rijke ex gehad, die kreeg elk jaar 1000 euro van haar oma voor kerst, dat vond ik al bizar![]()
Maar die oma shopte ook wekelijks voor hetzelfde bedrag aan kleding
Denk dat mannen in de praktijk deze vorm van emancipatie toch niet zo heel tof vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat ik zelf een ubervet origineel idee wil hebben om dat uit te voeren
Nee Jhali, we gaan niet trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
omfg ik wil een man die dat doet![]()
![]()
zoooo romantisch
ik houd meer van de tekstenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes![]()
Deze is en blijft mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Kan welquote:
''Dus ehh, trouwen?"quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie het echt niet zitten dat ik op zo'n zoetsappige, orignele blabla gejank manier ten huwelijk zou worden gevraagd
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roosquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd meer van de teksten
[ afbeelding ]
Treinmeetquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je me maar toelacht.Ik stap zo je trein richting Middelburg binnen.
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Dus ehh, trouwen?"
"Cool"
Klopt, was het niet vergetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zouden wij vandaag doen
Ik proef een soort van onzekerheid bij je. Alsof je het stiekem binnenkort wel zou willen allemaal maar nog niet de sprong in het diepe durft te maken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, dan kan mijn toekomstige man dan nog eventjes bepalen of hij wel echt met mij verder wil.
Ik weet wat je van plan bentquote:
jouw topicquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan was mijn topic wel een schot in de roos![]()
''JA NIET ALS HET ZO MOET"quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat er een heel dansje opgevoerd wordt in een park en dat dat dan als verrassing voor mij zou zijn en dat er uit een grote taart dan een ring komt die voor mij is met 1000 man publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |