Dat weet je wel toch?quote:
quote:
Ja, maar waarom ga je dan verloven?quote:
omdat ze raar zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar waarom ga je dan verloven?Waarom dan niet gewoon wachten?!
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)quote:
ze weet dat haar positie als admin in gevaar isquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze haat je
dit moeten we herstellen. zo spoedig mogelijk
Graag gedaanquote:
post weer eens normaalquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)
Mijn ex haar pa was echt heel rijk dus was een zeer toffe vakantie.
Maar je moet wel veel geld hebben volgens mij anders is er geen hol aan echt alles daar kost bakken met geld. Zeker vegeleken met Thailand
Dat is toch best origineel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Ze is trouwens ook echt ten huwelijk gevraagd in Parijs![]()
.
De jaloezie druipt er vanaf bij jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
Ja daaromquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben 2011 geweest we sliepen in het Mandarin Oriental, wat mij betreft beste hotel van Vegas (5 sterren)
Mijn ex haar pa was echt heel rijk dus was een zeer toffe vakantie.
Maar je moet wel veel geld hebben volgens mij anders is er geen hol aan echt alles daar kost bakken met geld. Zeker vegeleken met Thailand
ik snap niet waarom jij zo oordelend bent terwijl je altijd vind dat er meer acceptatie moet zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
.
Ik verveel me.quote:
hoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |