Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap niet waarom jij zo oordelend bent terwijl je altijd vind dat er meer acceptatie moet zijn
R&P / Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
post weer eens normaal
sinds ik mod ben ben jij veranderd
Romantisch tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Ze is trouwens ook echt ten huwelijk gevraagd in Parijs![]()
.
Wat.quote:
Ja, emancipatie bitchquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
had je die quote gezien?quote:
ja?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor iemand die de man ten huwelijk vraagt.![]()
Ik kan Parijs nietquote:
hoe ga je het vragen?quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahahasof d'r schuld dat ik ouwe dingen ging lezen.
En welke leeftijd denk je aan dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol whut.
Ik wil juist laat trouwen.
Ohquote:
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???quote:
sukkelquote:
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magischquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
[..]
Ik kan Parijs niet. Ben er één keer geweest met school maar toen moesten we in één dagje heel parijs gezien hebben dus daar heb ik niet echt een positief beeld van
quote:
wat doe je hier paxjequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Ik vond het zo drukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dat is wel treurig. Ik ben er ook eens met school geweest voor een week en we zijn ook wel eens naar Londen geweest maar Parijs is echt magisch
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom zei ik ook tegen Tchock dat ík dat graag zou willen doen.. maar hij zei al dat dat niet mocht. Dat hij het perse wil doen dus wanneer ik het zou vragen gaat hij nee zeggen.
Lijkt me echt tof ja.
dankjewel gaygayquote:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
Inso, Sweet Surrender in Vegas kun je voor 800 dollar cupcakes en gebak eten. Zit altijd vol.
Stad is een en al extravagantie en absurditeit. Maar wel gaaf om een keer heen te gaan
ja zoiets lijkt me baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Beter kom je thuis. Ik wil nog gewoon thuis kunnen eten na ons bezoek aan het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom even wat eerder uit je werk wil je
Hoezo?
Ja we gaan trouwen, zie je zo.
Waarom zolang wachten dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 ofzo lijkt me een fijne leeftijd
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh, dit vind ik ontzettend aandoenlijk.![]()
wil je met mij trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet perse ten huwelijk gevraagd te worden.. samen beslissen of we gaan trouwen en dat we het gaan plannen vind ik ook prima.
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
lb kan jij bevestigen dat ik glitterplaatjes gek was???
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Jhali het volgende:
ik ga in maart naar dublin en april naar parijs
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zolang wachten dan?
Zelfde met kinderen, mensen gaan echt pas op hun 32e aan kinderen beginnen tegenwoordig
ik haat jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar New York en in de zomer misschien naar Japan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |