hoezoquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt heel erg raar als twee mensen verloven met elkaar als ze nog geen eens samen wonen.
ik heb ook wat met glitterplaatjes. Het begon in de zomerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glitterplaatjes werken bij Yvonne. Ze deelt mijn fetisj
Seks hebben idem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt heel erg raar als twee mensen verloven met elkaar als ze nog geen eens samen wonen.
Omdat samenwonen een apart iets wat ook maar goed moet gaan in een relatiequote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je overtroffen aangezien ze een vrouw is xD
Dit klonk als het begin van een verhaal?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook wat met glitterplaatjes. Het begon in de zomer
heeft tchock je huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelf gewoon zoiets van, waarom die haast om te trouwen joh
lachen tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee het begon al in februariquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klonk als het begin van een verhaal?
Is toch leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
De vraag is waarschijnlijk eerder, waarom die haast om te verloven. Een verloving kan je tot in eeuwigheid volhouden, maar dan verliest het aan kracht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
Nee, als ie dat zou doen op dit moment dan zou ik ook nee zeggenquote:
quote:
Mij lijkt het fijner om wat meer zekerheid te hebben en om te weten of ik überhaupt 24/7 met iemand samen kan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef yvonne het volgende:
Het kaartentopic blijft dicht. Toto weet ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |