Wat?quote:
Het vorige topic eikelquote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat kan ik me dus helemaal niet herinneren.
Kut user is het ookquote:
zet het in het fb topicquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter komt er even een mod dit fiksen
Ik verwachtte eigenlijk een combo!quote:
het sarcasmequote:
Ik hoopte er opquote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een combo!
Ingeven op goepsdrukquote:
Ik heb morgen een kalfje!quote:
Ik een hert, op mijn bord.quote:
Kerstdiner!quote:
svquote:
quote:
yesss ik begreep hetquote:
Hoi.quote:
Natuurlijk! En gepofte aardappelenquote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, wel zonder zwezerik, mag ik hopen?
I'm getting tired of your shit, Steamquote:Deze webwinkel accepteert geen niet-directe bankbetalingen. Om door te gaan met deze aankoop, moet u een creditcard aan uw PayPal-rekening koppelen.
Betaal gewoon met iDealquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
I'm getting tired of your shit, Steam
Betalenquote:
Credit card? Dafuq? Ik heb 'm gewoon rechtstreeks aan mijn bankrekening gekoppeld.quote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
I'm getting tired of your shit, Steam
Ja, ik ook. Sinds vandaag werkt het niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Credit card? Dafuq? Ik heb 'm gewoon rechtstreeks aan mijn bankrekening gekoppeld.
Je hebt toch geen pinpas nodig voor ideal?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb echt al ontzettend lang een erectie.
Watquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pinpas nodig voor ideal?
Wel bij ABNquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
huhquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ga dan fappen gquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Borderlands, nieuwe Amnesia, wat andere dingen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is er nu wat boeiends te vinden op Steam?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zeker per bank verschillen blijkbaar, maar bij mijn bank is het wel nodig.quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik doe nofap mang, al 21 uur volgehouden.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hou van junk in the trunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou van junk in the trunk
Gaaf! Ik doe ook mee!! Vorig jaar een keer 50 dagen ofzo nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
That aint no trunk, that shit is a complete pick-up truck!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou van junk in the trunk
quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef DrNick het volgende:
ToT kan jij mij wat games giften, en dat ik het later overmaak?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef DrNick het volgende:
ToT kan jij mij wat games giften, en dat ik het later overmaak?
And she swallowed it!quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
That aint no trunk, that shit is a complete pick-up truck!
Mijn record is 12 jaar.quote:
Ik weet niet of het bij mij 11 of 12 jaar wasquote:
Wat?quote:
Oh, ok.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, ik moet met spoed mijn huis verkopen, dus nee, sorry!
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst een seconde aandachtquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Welk modje deed de TT?
Ik wil zijn voeten kussen
Die van mij iets van 12/13 jaarquote:
* AssiMar. Geeft een schouderklopjequote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst seconde aandacht
Thx!quote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou het echt niet langer dan een dag of 5 vol kunnen houden
Jeez, dat is lang.quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou het echt niet langer dan een dag of 5 vol kunnen houden
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik voorspel een natte droom voor vanavond.
Jemig, dat is kut. Heb je ook maar enig idee hoe dat zou kunnen komen?quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Ik word tegenwoordig elke nacht wakker met paniekaanvallen en weet niet waarom
T4 bacteriophage ook!quote:
*aandacht*quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst een seconde aandacht
Geen idee, zal geen stress zijn, aangezien het begon de dag dat m'n vakantie begonquote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jemig, dat is kut. Heb je ook maar enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Sterkte iig.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Kom ik m'n bed al helemaal niet meer uitquote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3x per avond innemen, opgelost!
Nee maar serieus; dat is wel klote ja!
Zorgtoeslag wordt serieus verlaagd? Geen wonder dat ik ineens niks meer krijg!quote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!
Zie Roburtts twitter voor meer info.quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgtoeslag wordt serieus verlaagd? Geen wonder dat ik ineens niks meer krijg!
Mogelijk ja. Ik deed het al toen er nog niets uit kwam.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat jij 6x per dag handkart.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kom ik m'n bed al helemaal niet meer uit
Stop even met stalken het wordt engquote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!
Nooit!quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Stop even met stalken het wordt eng
Ja ik sliep altijd goed, omdat ik aan het eind van de dag gewoon mentaal uitgeput wasquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ikzelf heb zware slaapproblemen. Gisteravond probeerde ik het een keertje zonder melatonine.Om 3 uur 's nachts zat ik nog echt zwaar te stuiteren!
Zonder werk komen te zitten?quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik sliep altijd goed, omdat ik aan het eind van de dag gewoon mentaal uitgeput was, maarja nu niet meer helaasch
I you can do something good. Never do it for free. Wordt detective!quote:
Klinkt niet eens heel gekquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
If you can do something good. Never do it for free. Word detective!
Nee stage, en heb vakantie nu. Al werk ik nu bij m'n vakantie baan welquote:
Ah right.quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee stage, en heb vakantie nu. Al werk ik nu bij m'n vakantie baan wel
Zou je niet zeggen als je weet van wie het is!quote:
Een of ander hoertje?quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je weet van wie het is!
Werk is naarquote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right.
Ja als ik werk doe ik juist veel te veel prikkels op; ik ben dan ook wel volkomen uitgeput, maar tevens enorm onrustig.
NANANANANANANNANANANANANANAN BATMAN.quote:
En niet eens sneeuw. Dat dit kan in Nederland!quote:
Ik mis de sneeuw wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En niet eens sneeuw. Dat dit kan in Nederland!
quote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
NANANANANANANNANANANANANANAN BATMAN.
Met een joint en een koud biertje!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Met een joint en een koud biertje!
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Met een joint en een koud biertje!
quote:
quote:
quote:
quote:
Samen met jou natuurlijk. Samen stoned worden!quote:
Ach wat romantischquote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Samen met jou natuurlijk. Samen stoned worden!
Dat kind sowiesoquote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)olt_giel_beelen.html
Hahahaa
Dus je weet hem wel te vinden!quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeONZ / [ONZ STONERS!] #587 Kankworst dit wel
quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)olt_giel_beelen.html
Hahahaa
quote:
whahahaquote:
Ja maar die was in overkillquote:
hoiquote:
Hoi, gaat gaat. Ben kapotquote:
Maar nu vakantie!quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoi
[..]
Hoi, gaat gaat. Ben kapot
Jaaaquote:
Aahquote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind het fijn dat Moira en Amarantha hier zitten.
Was drukkkkkkkquote:
Jaaa, aan het genieten van de vakantie. En cadeaus kopen voor familie enzo.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat geldt ook voor de rest hier.
Hoi KBquote:
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind het fijn dat Moira en Amarantha hier zitten.
Dat zal wel ja voor de feestdagen aanquote:
Ik ben ook oorspronkelijk van de B&H NB naar ik blow nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?
Bovendien mocht de gehele B&H NB ook naar de Stoners verkassen, dus waarom moet Ama dan 'de Stoners weten te vinden'
Nooit gedaan?quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben ook oorspronkelijk van de B&H NB naar ik blow niet
Ik geef geen neukquote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?
Bovendien mocht de gehele B&H NB ook naar de Stoners verkassen, dus waarom moet Ama dan 'de Stoners weten te vinden'
YOLO!quote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef geen neukIk blijf gezellig hier
Chill!quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snapte het punt niet en dan doet mijn brein raarquote:
Tally bedoelde het volgens mij als een grapjequote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Das ook heel niet de bedoeling. Was idd een geintje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tally bedoelde het volgens mij als een grapje. Iedereen is welkom hier, wat voor debiele actie zou het zijn de sc toe te eigenen (door een bepaald groepje
).
Nicequote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jaaa, aan het genieten van de vakantie. En cadeaus kopen voor familie enzo.
Opruimenquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, stuur vooral de user weg die er sinds topic #1 is
Zeker omdat we zwart zijnquote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tally bedoelde het volgens mij als een grapje. Iedereen is welkom hier, wat voor debiele actie zou het zijn de sc toe te eigenen (door een bepaald groepje
).
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Moira heb je die joint nog gerookt? (had dit wel in stoners willen vragen maar je zit daar nu niet)
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, stuur vooral de user weg die er sinds topic #1 is
SVquote:
Roburttquote:
KB?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Beter gaat die stomme Roburtt weg.Sowieso Sassemers
Ditquote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Beter gaat die stomme Roburtt weg.Sowieso Sassemers.
ja hoiquote:
Ik verwijs naar m'n sigquote:
Vast welquote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal wel ja voor de feestdagen aanMet oud en nieuw wordt het zeker ook weer stervensdruk
Dat ken ik ergens van...quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik kan beter hangen dan de wallen van Wim Kok.
Ik vertaal wel eens dingen naar het Nederlandsquote:
KleinBruintjequote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vertaal wel eens dingen naar het Nederlands
quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik kan beter hangen dan de wallen van Wim Kok.
Oh ja, gaat m'n gf ook nog heen ergens volgend jaarquote:
Oudquote:
JWZ.quote:
Succes daarmeequote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja, gaat m'n gf ook nog heen ergens volgend jaar
whut o.óquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
SEX / De ideale vrouw of necrofiel
wtf![]()
Ja nadat de track gepost was, wist ik het opeens weerquote:
What..quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
SEXquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
Geen idee. Ik wil het ook niet weten.quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar was dat die topic nou een vraag of alleen een stukje informatie?
Dat lijkt mij het beste jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil het ook niet weten.
Ik niet.quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een stuk minder gepost
Ik donderdag!quote:
Voor het eerst in 375 dagen ongeveer.quote:
quote:
Nu al? Damn..quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapengegroet lieve FOK!kers
gourmettenquote:
Afgelopen dagen ziek weinig slaap gehad en morgen weer de hele dag op de been na een paar vrije dagenquote:
Ik heb al een paar vrije maandenquote:Op maandag 23 december 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Afgelopen dagen ziek weinig slaap gehad en morgen weer de hele dag op de been na een paar vrije dagen
Inderdaad, vooral de pannenkoeken zijn dan altijd lekker.quote:
Gourmetten en dan pannenkoekenquote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral de pannenkoeken zijn dan altijd lekker.
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Slaap zachtquote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Jongen, je neemt dus pannenkoeken beslag, squirt dat in zo'n pannetje, schroeit de onderkant dicht, en flikkert er dan heel veel bacon op.quote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gourmetten en dan pannenkoeken. Doet m'n broertje ook altijd
Alles behalve pannenkoeken met gourmetten > pannenkoeken met gourmettenquote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je neemt dus pannenkoeken beslag, squirt dat in zo'n pannetje, schroeit de onderkant dicht, en flikkert er dan heel veel bacon op.
Je doet wat fout, serieus.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Alles behalve pannenkoeken met gourmetten > pannenkoeken met gourmetten
Fucking Veel Verschillende Vlees Vreten.quote:
Ik heb geen iPod, dus 1/10 niet herkenbaar.quote:
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
Gezien ja, wie verzint datquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
2a heb ik bijnaquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.
Nerd.quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
2a heb ik bijnaen over de rest ga ik lekker de hele vakantie doen
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.quote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nerd.
Ik heb geen tijd, moet twee verslagen typen, calculus maken, en nog beginnen aan natuurkunde (tentamen gelijk na de vakantie, lekker op tijd dus).
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.quote:
Ach, het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.
de aivd-manier om haar problemen opgelost te krijgen in tijden van bezuinigingenquote:
Had ik allang gedaan hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
Opgelost.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebraquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.
[..]
Ach, het valt wel mee hoor.
Nou ja, wat ik altijd doe als ik iets niet snap is hulp vragen in het wiskundetopic in SES, zitten echt briljante mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebra
Trustequote:
Moeten er mensen werken ofzo?quote:
Waarom nu al slapen?!quote:
Ben jij nu stoned?quote:
24/7 or never!quote:
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.![]()
Begrijp je het nu?
Wel rustig nu, hoor!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
quote:
Wat ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
Wow. Interessant.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Plaats Delict: Sporen Naar De Dader
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |