Wat?quote:
Het vorige topic eikelquote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat kan ik me dus helemaal niet herinneren.
Kut user is het ookquote:
zet het in het fb topicquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter komt er even een mod dit fiksen
Ik verwachtte eigenlijk een combo!quote:
het sarcasmequote:
Ik hoopte er opquote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een combo!
Ingeven op goepsdrukquote:
Ik heb morgen een kalfje!quote:
Ik een hert, op mijn bord.quote:
Kerstdiner!quote:
svquote:
quote:
yesss ik begreep hetquote:
Hoi.quote:
Natuurlijk! En gepofte aardappelenquote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, wel zonder zwezerik, mag ik hopen?
I'm getting tired of your shit, Steamquote:Deze webwinkel accepteert geen niet-directe bankbetalingen. Om door te gaan met deze aankoop, moet u een creditcard aan uw PayPal-rekening koppelen.
Betaal gewoon met iDealquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
I'm getting tired of your shit, Steam
Betalenquote:
Credit card? Dafuq? Ik heb 'm gewoon rechtstreeks aan mijn bankrekening gekoppeld.quote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
I'm getting tired of your shit, Steam
Ja, ik ook. Sinds vandaag werkt het niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Credit card? Dafuq? Ik heb 'm gewoon rechtstreeks aan mijn bankrekening gekoppeld.
Je hebt toch geen pinpas nodig voor ideal?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb echt al ontzettend lang een erectie.
Watquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pinpas nodig voor ideal?
Wel bij ABNquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
huhquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ga dan fappen gquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Borderlands, nieuwe Amnesia, wat andere dingen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is er nu wat boeiends te vinden op Steam?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zeker per bank verschillen blijkbaar, maar bij mijn bank is het wel nodig.quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik doe nofap mang, al 21 uur volgehouden.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hou van junk in the trunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou van junk in the trunk
Gaaf! Ik doe ook mee!! Vorig jaar een keer 50 dagen ofzo nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
That aint no trunk, that shit is a complete pick-up truck!quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou van junk in the trunk
quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef DrNick het volgende:
ToT kan jij mij wat games giften, en dat ik het later overmaak?
quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef DrNick het volgende:
ToT kan jij mij wat games giften, en dat ik het later overmaak?
And she swallowed it!quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
That aint no trunk, that shit is a complete pick-up truck!
Mijn record is 12 jaar.quote:
Ik weet niet of het bij mij 11 of 12 jaar wasquote:
Wat?quote:
Oh, ok.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, ik moet met spoed mijn huis verkopen, dus nee, sorry!
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst een seconde aandachtquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Welk modje deed de TT?
Ik wil zijn voeten kussen
Die van mij iets van 12/13 jaarquote:
* AssiMar. Geeft een schouderklopjequote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst seconde aandacht
Thx!quote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou het echt niet langer dan een dag of 5 vol kunnen houden
Jeez, dat is lang.quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zou het echt niet langer dan een dag of 5 vol kunnen houden
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik voorspel een natte droom voor vanavond.
Jemig, dat is kut. Heb je ook maar enig idee hoe dat zou kunnen komen?quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Ik word tegenwoordig elke nacht wakker met paniekaanvallen en weet niet waarom
T4 bacteriophage ook!quote:
*aandacht*quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik deed TR, dus ik verdien op z'n minst een seconde aandacht
Geen idee, zal geen stress zijn, aangezien het begon de dag dat m'n vakantie begonquote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jemig, dat is kut. Heb je ook maar enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Sterkte iig.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Roburtt het volgende:
Kom ik m'n bed al helemaal niet meer uitquote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3x per avond innemen, opgelost!
Nee maar serieus; dat is wel klote ja!
Zorgtoeslag wordt serieus verlaagd? Geen wonder dat ik ineens niks meer krijg!quote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!
Zie Roburtts twitter voor meer info.quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgtoeslag wordt serieus verlaagd? Geen wonder dat ik ineens niks meer krijg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |