Zie Roburtts twitter voor meer info.quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgtoeslag wordt serieus verlaagd? Geen wonder dat ik ineens niks meer krijg!
Mogelijk ja. Ik deed het al toen er nog niets uit kwam.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat jij 6x per dag handkart.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kom ik m'n bed al helemaal niet meer uit
Stop even met stalken het wordt engquote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je in 2014 10 euro minder zorgtoeslag krijgt!
Nooit!quote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Stop even met stalken het wordt eng
Ja ik sliep altijd goed, omdat ik aan het eind van de dag gewoon mentaal uitgeput wasquote:Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ikzelf heb zware slaapproblemen. Gisteravond probeerde ik het een keertje zonder melatonine.Om 3 uur 's nachts zat ik nog echt zwaar te stuiteren!
Zonder werk komen te zitten?quote:Op maandag 23 december 2013 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik sliep altijd goed, omdat ik aan het eind van de dag gewoon mentaal uitgeput was, maarja nu niet meer helaasch
I you can do something good. Never do it for free. Wordt detective!quote:
Klinkt niet eens heel gekquote:Op maandag 23 december 2013 22:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
If you can do something good. Never do it for free. Word detective!
Nee stage, en heb vakantie nu. Al werk ik nu bij m'n vakantie baan welquote:
Ah right.quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee stage, en heb vakantie nu. Al werk ik nu bij m'n vakantie baan wel
Zou je niet zeggen als je weet van wie het is!quote:
Een of ander hoertje?quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je weet van wie het is!
Werk is naarquote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right.
Ja als ik werk doe ik juist veel te veel prikkels op; ik ben dan ook wel volkomen uitgeput, maar tevens enorm onrustig.
NANANANANANANNANANANANANANAN BATMAN.quote:
En niet eens sneeuw. Dat dit kan in Nederland!quote:
Ik mis de sneeuw wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En niet eens sneeuw. Dat dit kan in Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |