KleinBruintjequote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vertaal wel eens dingen naar het Nederlands
quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik kan beter hangen dan de wallen van Wim Kok.
Oh ja, gaat m'n gf ook nog heen ergens volgend jaarquote:
Oudquote:
JWZ.quote:
Succes daarmeequote:Op maandag 23 december 2013 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja, gaat m'n gf ook nog heen ergens volgend jaar
whut o.óquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
SEX / De ideale vrouw of necrofiel
wtf![]()
Ja nadat de track gepost was, wist ik het opeens weerquote:
What..quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
SEXquote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
Huh?quote:Op maandag 23 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
wtf![]()
Geen idee. Ik wil het ook niet weten.quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar was dat die topic nou een vraag of alleen een stukje informatie?
Dat lijkt mij het beste jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil het ook niet weten.
Aantal posts per dag voor gebruiker "DonnieDarkno" van 23-12-2013
Ik niet.quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een stuk minder gepost
Ik donderdag!quote:
Voor het eerst in 375 dagen ongeveer.quote:
quote:
Nu al? Damn..quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapengegroet lieve FOK!kers
gourmettenquote:
Afgelopen dagen ziek weinig slaap gehad en morgen weer de hele dag op de been na een paar vrije dagenquote:
Ik heb al een paar vrije maandenquote:Op maandag 23 december 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Afgelopen dagen ziek weinig slaap gehad en morgen weer de hele dag op de been na een paar vrije dagen
Inderdaad, vooral de pannenkoeken zijn dan altijd lekker.quote:
Gourmetten en dan pannenkoekenquote:Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral de pannenkoeken zijn dan altijd lekker.
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Slaap zachtquote:Op maandag 23 december 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
Jongen, je neemt dus pannenkoeken beslag, squirt dat in zo'n pannetje, schroeit de onderkant dicht, en flikkert er dan heel veel bacon op.quote:Op maandag 23 december 2013 23:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Gourmetten en dan pannenkoeken. Doet m'n broertje ook altijd
Alles behalve pannenkoeken met gourmetten > pannenkoeken met gourmettenquote:Op maandag 23 december 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je neemt dus pannenkoeken beslag, squirt dat in zo'n pannetje, schroeit de onderkant dicht, en flikkert er dan heel veel bacon op.
Je doet wat fout, serieus.quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Alles behalve pannenkoeken met gourmetten > pannenkoeken met gourmetten
Fucking Veel Verschillende Vlees Vreten.quote:
Ik heb geen iPod, dus 1/10 niet herkenbaar.quote:
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
Gezien ja, wie verzint datquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
2a heb ik bijnaquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.
Nerd.quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
2a heb ik bijnaen over de rest ga ik lekker de hele vakantie doen
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.quote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nerd.
Ik heb geen tijd, moet twee verslagen typen, calculus maken, en nog beginnen aan natuurkunde (tentamen gelijk na de vakantie, lekker op tijd dus).
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.quote:
Ach, het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.
de aivd-manier om haar problemen opgelost te krijgen in tijden van bezuinigingenquote:
Had ik allang gedaan hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
Opgelost.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebraquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.
[..]
Ach, het valt wel mee hoor.
Nou ja, wat ik altijd doe als ik iets niet snap is hulp vragen in het wiskundetopic in SES, zitten echt briljante mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebra
Trustequote:
Moeten er mensen werken ofzo?quote:
Waarom nu al slapen?!quote:
Ben jij nu stoned?quote:
24/7 or never!quote:
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.![]()
Begrijp je het nu?
Wel rustig nu, hoor!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
quote:
Wat ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
Wow. Interessant.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Plaats Delict: Sporen Naar De Dader
Okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |