Maar nu vakantie!quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoi
[..]
Hoi, gaat gaat. Ben kapot
Jaaaquote:
Aahquote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind het fijn dat Moira en Amarantha hier zitten.
Was drukkkkkkkquote:
Jaaa, aan het genieten van de vakantie. En cadeaus kopen voor familie enzo.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat geldt ook voor de rest hier.
Hoi KBquote:
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind het fijn dat Moira en Amarantha hier zitten.
Dat zal wel ja voor de feestdagen aanquote:
Ik ben ook oorspronkelijk van de B&H NB naar ik blow nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?
Bovendien mocht de gehele B&H NB ook naar de Stoners verkassen, dus waarom moet Ama dan 'de Stoners weten te vinden'
Nooit gedaan?quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben ook oorspronkelijk van de B&H NB naar ik blow niet
Ik geef geen neukquote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben een ONZ'er en ik slowchat graag, dus wat zou ik niet in de ONZ SC te zoeken hebben?
Bovendien mocht de gehele B&H NB ook naar de Stoners verkassen, dus waarom moet Ama dan 'de Stoners weten te vinden'
YOLO!quote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef geen neukIk blijf gezellig hier
Chill!quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snapte het punt niet en dan doet mijn brein raarquote:
Tally bedoelde het volgens mij als een grapjequote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Das ook heel niet de bedoeling. Was idd een geintje.quote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tally bedoelde het volgens mij als een grapje. Iedereen is welkom hier, wat voor debiele actie zou het zijn de sc toe te eigenen (door een bepaald groepje
).
Nicequote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Jaaa, aan het genieten van de vakantie. En cadeaus kopen voor familie enzo.
Opruimenquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, stuur vooral de user weg die er sinds topic #1 is
Zeker omdat we zwart zijnquote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tally bedoelde het volgens mij als een grapje. Iedereen is welkom hier, wat voor debiele actie zou het zijn de sc toe te eigenen (door een bepaald groepje
).
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Moira heb je die joint nog gerookt? (had dit wel in stoners willen vragen maar je zit daar nu niet)
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 23:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, stuur vooral de user weg die er sinds topic #1 is
SVquote:
Roburttquote:
KB?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Beter gaat die stomme Roburtt weg.Sowieso Sassemers
Ditquote:Op maandag 23 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Beter gaat die stomme Roburtt weg.Sowieso Sassemers.
ja hoiquote:
Ik verwijs naar m'n sigquote:
Vast welquote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal wel ja voor de feestdagen aanMet oud en nieuw wordt het zeker ook weer stervensdruk
Dat ken ik ergens van...quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ik kan beter hangen dan de wallen van Wim Kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |