Fucking Veel Verschillende Vlees Vreten.quote:
Ik heb geen iPod, dus 1/10 niet herkenbaar.quote:
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.quote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
Gezien ja, wie verzint datquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
Ik doe die aivd kerstpuzzel. Wat een ramp
2a heb ik bijnaquote:Op maandag 23 december 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook geprobeerd, maar ik kwam er niet ver mee.
Nerd.quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
2a heb ik bijnaen over de rest ga ik lekker de hele vakantie doen
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.quote:Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nerd.
Ik heb geen tijd, moet twee verslagen typen, calculus maken, en nog beginnen aan natuurkunde (tentamen gelijk na de vakantie, lekker op tijd dus).
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.quote:
Ach, het valt wel mee hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
weet je ik ben best jaloers op jouw wiskundeskills. geen grap.
de aivd-manier om haar problemen opgelost te krijgen in tijden van bezuinigingenquote:
Had ik allang gedaan hoorquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
Opgelost.quote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=aivd+kerstpuzzel
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebraquote:Op maandag 23 december 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een puzzel waarbij logisch nadenken centraal staat, knap lastig.
[..]
Ach, het valt wel mee hoor.
Nou ja, wat ik altijd doe als ik iets niet snap is hulp vragen in het wiskundetopic in SES, zitten echt briljante mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
heb je m'n cijferlijst gezien? Ik zou al dolgelukkig zijn met een voldoende voor algebra
Trustequote:
Moeten er mensen werken ofzo?quote:
Waarom nu al slapen?!quote:
Ben jij nu stoned?quote:
24/7 or never!quote:
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
24/7 stoned als een baas of gewoon niet stoned zijn. Mensen die niet 24/7 stoned zijn.![]()
Begrijp je het nu?
Wel rustig nu, hoor!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
quote:
Wat ben je aan het kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ondertussen iets leuks aan t kijken
Wow. Interessant.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Plaats Delict: Sporen Naar De Dader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |