best veel.horrors gezien. Maar deze nog nietquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je al gezien hebt.
Ichi the Killer?
Battle Royal?
Twee hele bekende.
Audition (ook heel eng!)
De eerste twee zijn meer met veel bloed, Audition niet.
Ringu (The ring, origineel).
Ik dacht aan een kut moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Dat was de zoveel miljoenste post oid.
Ik zie het idd. Hier zal ik nog jaren spijt van hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Legendarisch topic, je had er bij moeten zijn.
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'enquote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Legendarisch topic, je had er bij moeten zijn.
Jezusquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'en
WoW, dat is wel lang geleden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'en
Als ik nog werk had gehad, had ik nu vrij gehad hoorquote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Karina ik vind je wel tof hoor maar je komt door je posts hier wel over als een uitkeringstrekker 1e klas
quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Karina ik vind je wel tof hoor maar je komt door je posts hier wel over als een uitkeringstrekker 1e klas
Nou in eerste instantie zoek ik wel iets in Amsterdam dat klopt. En ik ben pas sinds 1 december werkloos he? Dus nu ben ik nog kieskeurigquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet alleen fok. Ze vindt Amsterdam - Hoofddorp te ver om te solliciteren bijvoorbeeld
Jij hebt het ook gemist dusquote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Is topic 3000 dan een modloostopic geweest?
Nee, Drizzy D. was erquote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Nee, Drizzt was er en ben niet te spreken over zijn modschap. Zijn macht misbruiken is tegen de policy.quote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het ook gemist.quote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Hier zal ik nog jaren spijt van hebben.
Kun je nog beter naakt foto's posten op FOK!quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg he? Ik zit me ook diep te schamen nu.
Puik plan.quote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist.
Zullen we samen een clubje oprichten?
Ga maar tellen...quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Klopt de nummering trouwens? Bij de TV SC waren we bij topic 1000 en kwamen er toen achter dat de nummering niet klopte en het helemaal niet topic 1000 was
eensquote:Op maandag 23 december 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Drizzt was er en ben niet te spreken over zijn modschap. Zijn macht misbruiken is tegen de policy.
Ja, leuk!quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
Wij kunnen sowieso de nummering aanpassen en Stijntje alsnog 3000 geven.
Als je je toch verveeld, je mag mijn kamer wel een keer stofzuigenquote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik me morgen HEEEEL erg verveel ga ik het nog doen ook
Nou ik heb hier dan ook nog wel wat te doenquote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je je toch verveeld, je mag mijn kamer wel een keer stofzuigen
Waarom krijgt ie altijd zijn zin?quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deal. Stijn krijgt de nieuwe 3000.
Ik was sarcastisch, maar leef je uit.quote:Op maandag 23 december 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deal. Stijn krijgt de nieuwe 3000.
Hoort bij het modschap. Leer je nog.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom krijgt ie altijd zijn zin?
peetooms horen hun kind te verwennenquote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom krijgt ie altijd zijn zin?
Nee. Dan krijgen in een dag tijd ook topic 3000 in FB...quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, maar leef je uit.
Heb je serieus 2500 TT's bekeken?quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Kuch ik zie zo al een dubbele
VBL SLOWCHAT#474 Steven neemt een Rotterdam tattoo Typisch 300 1.211 verwijder13-07-2012 21:43:27
kapiteintje
VBL
VBL SLOWCHAT#474 Hoi
quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
50 topics per pagina dus het was heel snel gevonden trouwens.
Nee joh, zie de post hierboven. Steeds een veelvoud van 50 en op een gegeven moment ging het al mis. Ik hoefde alleen maar naar het bovenste nummer op de pagina te kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je serieus 2500 TT's bekeken?
Jeetje Karina...quote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
50 topics per pagina dus het was heel snel gevonden trouwens.
Dat zijn nog 50 pagina's.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh, zie de post hierboven. Steeds een veelvoud van 50 en op een gegeven moment ging het al mis. Ik hoefde alleen maar naar het bovenste nummer op de pagina te kijken.
Man dit was binnen 10 seconden gevonden met de pijltjes in de topicreeksquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Karina...
Je mag wel bij mij kerst komen vieren?
2999, maar ook daarquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef DonRaja het volgende:
Dus 3001 was 3000? Ok cool dan, daar heb ik wel gepost.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Karina...
Aanbod blijft nog even staanquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Man dit was binnen 10 seconden gevonden met de pijltjes in de topicreeks
Alsof ze met je wil neukenquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Karina...
Blijf er aan denken dat we davy speciaal zouden behandelen he? Geef hem gewoon een complimentje voor de poging.quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee 474 gedeeld door 50 is toch geen 50?
oh jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet bijdehand doen, jij krijgt nog een ban van 3 jaar.
2500 TT's, 50 per pagina, dus 50 pagina's.quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeheee 474 gedeeld door 50 is toch geen 50?
Daarna ben ik gestopt met bladeren.,
Ja maar ik ga nu niet meer verder zoeken.. zullen trouwens nog wel een paar dubbele inzitten, weet ik zekerquote:Op maandag 23 december 2013 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2500 TT's, 50 per pagina, dus 50 pagina's.
Dit is niet meer te fixen. Ik stel voor dat we weer bij #1 beginnen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu niet meer verder zoeken.. zullen trouwens nog wel een paar dubbele inzitten, weet ik zeker
Alles omnummeren tot het weer kloptquote:Op maandag 23 december 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is niet meer te fixen. Ik stel voor dat we weer bij #1 beginnen.
Met dit soort taal moet je bij GGMM zijnquote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles omnummeren tot het weer klopt![]()
Zou dat niet automagisch kunnen? Met een Arcee scriptje of zo.
Echt. Ga in op de uitnodiging van Rene.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles omnummeren tot het weer klopt![]()
Zou dat niet automagisch kunnen? Met een Arcee scriptje of zo.
Nou misschien kan hij wat programmeren of zoquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met dit soort taal moet je bij GGMM zijn
Ik ga dat echt niet doen hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt. Ga in op de uitnodiging van Rene.
Als er maar genoeg dubbelen zijn, kan het he.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is echt totaal niet interessant zolang het niet om een TT van mijn hand gaat.
scripten is de term, maar maakt verder niet uitquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien kan hij wat programmeren of zo
Coderen noemden ze het bij 'ons'.quote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
scripten is de term, maar maakt verder niet uit
Durf je niet de gheto's van Amersfoort?quote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet doen hoorBen niet gek.
Ik had het over het omnummerenquote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Durf je niet de gheto's van Amersfoort?
Happel woont er.quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over het omnummerenAmersfoort is volgens mij hartstikke braaf.
Uh nee ik heb het over een paar weken terug man. Toen ik nog wel werktequote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar jullie werkten nog met ponskaarten.
Ok.quote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee ik heb het over een paar weken terug man. Toen ik nog wel werkte
En, is het koud nu achter het station?quote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hihaho.quote:Op maandag 23 december 2013 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En, is het koud nu achter het station?
ja, code kloppen, coderen, je zou het zeggenquote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij maakt de lekkerste oliebollen ooit. Of gaat het ergens anders over.quote:
Ja ging over oliebollenquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij maakt de lekkerste oliebollen ooit. Of gaat het ergens anders over.
Ik woon in een prachtige wijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Durf je niet de gheto's van Amersfoort?
Tonijn hoort niet in een salade.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik heb mijzelf weer overtroffen met het maken van de meest voortreffelijke tonijnsalade ooit. Zelfs wanneer ik er bleekselderij ingooi is het te te versmaden lekker
is dat zoquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij maakt de lekkerste oliebollen ooit. Of gaat het ergens anders over.
dat is eigenlijk wel waar jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tonijn hoort niet in een salade.
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggenquote:
Wacht maar tot je eens de klassieker bij mij komt kijken terwijl je mijn tonijnsalade op een zelfgebakken brood smeertquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tonijn hoort niet in een salade.
Een sloppenwijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
jaren terug heb ik daar ook nog gekeken voor een woning. Die wijk met heel veel verschillende bouwstijlen, weet niet meer hoe die heet.
Oh mooi johquote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggen
[ afbeelding ]
Dit ziet er niet uit als Nederland laat staan Amersfoort.quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggen
[ afbeelding ]
Nigiri zit geen zeewier om. En kan ook nog sashimi natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel waar ja
maar om het nou in zompige rijst te proppen en er wat zeewier omheen te draaien is ook alweer zo wat
Dat is geen salade. Dat is gewoon tonijn met mayo, ketchup en wat kruiden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens de klassieker bij mij komt kijken terwijl je mijn tonijnsalade op een zelfgebakken brood smeert
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel waar ja
maar om het nou in zompige rijst te proppen en er wat zeewier omheen te draaien is ook alweer zo wat
Spreekt mij persoonlijk niet aanquote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man in tegendeel. Zag er heel leuk uit. Met 'grachtenpanden' en waterwoningen, etc.
En dat met mbo2 toch?quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rene woont idd in een mooi wijkje.Luxemannetje.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreekt mij persoonlijk niet aan
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreekt mij persoonlijk niet aan
Wat een tijdverspilling.quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.
We? Jij en je ex vriend of ben je weduwe?quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.
staan die al in je topic?quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nigiri zit geen zeewier om. En kan ook nog sashimi natuurlijk
Als je het bakt moet je helemaal dood
Ex vriend. Geen weduwequote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We? Jij en je ex vriend of ben je weduwe?
ok, wel pas in de warmere maanden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.
Ik knuffel alleen met GGMM.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.
Dan eten wij gazpacho man.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, wel pas in de warmere maanden.
1e plaatje van sushi alquote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
staan die al in je topic?
En gebakken tonijn is wel lekker, al is het meeste alsnog rauw ja
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef Adames het volgende:
internet in de trein is traag, echt traag
verwacht ik ook niet eens, maar soms minutenlang geen connectie gaat wel erg verquote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.
Nos cl deed t ook niet. En dan te bedenken dat ze er eigenlijk geld voor wilden vragen terwijl iedereen sneller 3G heeftquote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.
voor geld zou het wel debiel zijn, zelfs al zouden ze straks met 4g een product hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nos cl deed t ook niet. En dan te bedenken dat ze er eigenlijk geld voor wilden vragen terwijl iedereen sneller 3G heeft
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.quote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
verwacht ik ook niet eens, maar soms minutenlang geen connectie gaat wel erg ver
normaal is het wel redelijk
Ketchupquote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen salade. Dat is gewoon tonijn met mayo, ketchup en wat kruiden.
Oke. Medio april.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, wel pas in de warmere maanden.
Onjuistquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.
ik hou er wel van, maar ben dan ook nog niet genoeg aan de auto gewend.quote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.
Ketchup an sich is niet klachtwaardig inderdaad.quote:
jammer dat hij de ui vergeet ja, die hoort er wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ketchup
Je bent wel goed in het omhoog schrijven van je eigen zogenaamde exquisiteiten maar het zou je sieren wanneer je dan niet zo quasi-arrogant andermans huzarenstukjes zo onbeholpen omlaag probeert te krijgen.
Noodweerquote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
net uit noodweer menthol sigaretten moet roken
ah ja, dat is nagiri. wel sushi dusquote:
ben je nog niet over op de e-sigaretquote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
net uit noodweer menthol sigaretten moet roken
Ik denk niet dat er veel mensen een mooi stuk tonijn gaan mishandelen door t op de gril te leggen nee..quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ja, dat is nagiri. wel sushi dus
eten ze in japan niet gewoon een lekkere bonk van 200 gram tonijn aan 1 stuk?
Laatst keer geprobeerd maar dat is waardeloosquote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je nog niet over op de e-sigaret
vond er helemaal niks mis mee, buitenkant is dan wat gebakken en geeft een wat sterkere smaak, binnenkant is nog geheel rauw en alleen wat opgewarmd. en zoals je weet, warm eten heeft over het algemeen een wat sterkere smaak.quote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen een mooi stuk tonijn gaan mishandelen door t op de gril te leggen nee..
Zal vast wel een gerechtje zijn hoor.
jij ook alquote:Op maandag 23 december 2013 21:54 schreef Dven het volgende:
Zeevis hoort altijd rauw gegeten te wordenGerookt is de grens.
Je hebt gelijk. Alleen ik zag niet hoe je een salade op een brood kunt smeren. Ik dacht namelijk dat je tonijnsalade in de salade zin van 't woord bedoelde en niet dat smeersel zeg maar.quote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ketchup
Je bent wel goed in het omhoog schrijven van je eigen zogenaamde exquisiteiten maar het zou je sieren wanneer je dan niet zo quasi-arrogant andermans huzarenstukjes zo onbeholpen omlaag probeert te krijgen.
Daarom is de rijst onder goede sushi ( in Japan dus) warm. Dat geeft al een wereld van verschil in smaak.quote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
vond er helemaal niks mis mee, buitenkant is dan wat gebakken en geeft een wat sterkere smaak, binnenkant is nog geheel rauw en alleen wat opgewarmd. en zoals je weet, warm eten heeft over het algemeen een wat sterkere smaak.
oh wist ik niet, dacht dat sushi altijd koud wasquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom is de rijst onder goede sushi ( in Japan dus) warm. Dat geeft al een wereld van verschil in smaak.
Is in Nederland niet anders.quote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verkapte in Bulgarije is het in April al heerlijk warm post.
waarom zou je de mooie waarheid willen verzwijgenquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verkapte in Bulgarije is het in April al heerlijk warm post.
Het is alleen chill als het niet druk is en je niet moet overstappen en je er niet langer dan 45 minuten in moet zitten. Praktisch nooit dus voor mij.quote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou er wel van, maar ben dan ook nog niet genoeg aan de auto gewend.
en ik hoef niet echt over te stappen, want dan is het wel vaak kut
Neh. Zalm vind ik bv gebakken lekkerder.quote:Op maandag 23 december 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
[..]
jij ook al
Goed, dan neem ik het van jullie aan
Gebakken tonijn
In Nederland helaas welquote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wist ik niet, dacht dat sushi altijd koud was
Je raaskalt weer.quote:Op maandag 23 december 2013 21:54 schreef Dven het volgende:
Zeevis hoort altijd rauw gegeten te wordenGerookt is de grens.
oh heerlijk voor de lange stukken. in een treintje stappen, boekje lezen, en weer uitstappen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen chill als het niet druk is en je niet moet overstappen en je er niet langer dan 45 minuten in moet zitten. Praktisch nooit dus voor mij.
Dat is dus echt net onder gaar heerlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neh. Zalm vind ik bv gebakken lekkerder.
Heerlijk ja. Biertje erbijquote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
oh heerlijk voor de lange stukken. in een treintje stappen, boekje lezen, en weer uitstappen.
met de auto kan je je ergeren in de binnenstad na al 2 uur turen op de autosnelweg en dan moet je ook nog eens parkeergarage zoeken.
ja precies,quote:Op maandag 23 december 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Nederland helaas wel
De vis moet ook niet ijskoud zijn. Net als met whisky en wijn is de smaak dan veel vlakker.
dat kloptquote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Iets wat je ook zeker niet te heet moet eten is olijfolie.
Smeren is inderdaad een groot woord maar vanzelfsprekend komen er olieen en dergelijke bij kijken. Om het dan als een prutje van tonijn, ketchup en mayonaise weg te zetten is natuurlijk een uiterste.quote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen ik zag niet hoe je een salade op een brood kunt smeren. Ik dacht namelijk dat je tonijnsalade in de salade zin van 't woord bedoelde en niet dat smeersel zeg maar.
eet jij olijfolie jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Iets wat je ook zeker niet te heet moet eten is olijfolie.
RIPquote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
zomer is hier in september en oktober
maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 23 december 2013 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Smeren is inderdaad een groot woord maar vanzelfsprekend komen er olieen en dergelijke bij kijken. Om het dan als een prutje van tonijn, ketchup en mayonaise weg te zetten is natuurlijk een uiterste.
Enfin, hoe iedereen het ook noemen wil : Het is gewoon briljant lekker
Alsof jij bepaalt wat je lekker vindt. Jij wordt geleefd man. Als je buurmeisje waar je al zestien jaar een crush op hebt zegt dat jij het lekker vindt, dan vind jij het godverdomme gewoon lekker ja!quote:
Er zijn zoveel vissen die je niet rauw moet eten. Een gebakken scholfiletje bijvoorbeeld. Als je dat gebakken niet fenomenaal lekker vind mag je wat mij betreft ter plekke in je broek schijten.quote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kabeljauw is bv eigenlijk niet geschikt om rauw te eten
Daarom zijn vrouwen in Mediterrane landen er inderdaad gek opquote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
paar lepeltjes olie, ga je goed van poepen
is mijn huisgenoot al overheen geweest, maar ik snap je puntquote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof jij bepaalt wat je lekker vindt. Jij wordt geleefd man. Als je buurmeisje waar je al zestien jaar een crush op hebt zegt dat jij het lekker vindt, dan vind jij het godverdomme gewoon lekker ja!
Soms vraag je je af of het wel Feyenoorders zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Dven het volgende:
Begint een beetje op CUL te lijken met al die kookkundig gefrustreerde kereltjes
Stik toch lekker in een dadel joh maghreb.quote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of het wel Feyenoorders zijn.
Dan zijn wij het eensquote:Op maandag 23 december 2013 22:04 schreef Adames het volgende:
[..]
is mijn huisgenoot al overheen geweest, maar ik snap je punt
Hopelijk verbrandt je ontbijt morgen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stik toch lekker in een dadel joh maghreb.
Een tante van me bakt schol in de schuur op twee petroleumstellen. Om je vingers bij af te likkenquote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel vissen die je niet rauw moet eten. Een gebakken scholfiletje bijvoorbeeld. Als je dat gebakken niet fenomenaal lekker vind mag je wat mij betreft ter plekke in je broek schijten.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tante van me bakt schol in de schuur op twee petroleumstellen. Om je vingers bij af te likken.
En ik ben geen visliefhebber, maar die scholletjes van haar.....heerlijk
Ik ben niet van plan om te ontbijten, dus daar heb je me niet mee.quote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk verbrandt je ontbijt morgen.
Mijn comeback komt nog.quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om te ontbijten, dus daar heb je me niet mee.
wordt wel gegeten ja, maar zijn anderen dan die je in de Nederlandse vijvers zietquote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef Dven het volgende:
Hier eten ze karper. Ik moest er niet aan denken maar laatst bij ee authentiek restaurantje gegeten. Was eigenlijk zo gek nog niet.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om te ontbijten, dus daar heb je me niet mee.
Dat wordt de boer dusquote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sherwood blijft trainer spurs tot eind v/h seizoen
Jammer dat Van Gaal geen dubbelfunctie neemt.quote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sherwood blijft trainer spurs tot eind v/h seizoen
Are you stupid or am I very clever!quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat Van Gaal geen dubbelfunctie neemt.
Denk dat de tabloids vol staan met zijn fratsen elke week
quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Are you stupid or am I very clever!
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
We are not only the best club in London but the best in the entire kingdom of England!
[ afbeelding ]
NOW ALL CHEER!!!!!!!
Mulled wine gebouwd?quote:Op maandag 23 december 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik drink overigens een pils. Morgen hele dag aangeschoten zijn.
toetertjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou wel tissues pakken voor het afscheid van de kantineheld.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.Ik ben klaar met m'n paper.
Dankjewel. Ik zit nu heerlijk aan een whisky. M'n ouders zullen wel weer zeiken dat ik zo laat ga slapen maar dat kan me geen ene kut interesseren. #rebelsquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn voor je.
(dit is oprecht)
Niet echt, ik kijk uit verveling maar naar die 3 opgesloten aapjes in dat glazen huis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog een leuk topic actief stijntje?
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is gewoon lafjes aan et slapen.
Ouwe zuiperquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.
Saind.
Ik blijf in mijn rol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voorspel een eerste kennismaking met alcoholische versnaperingen voor jou deze feestdagen.
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :Squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Het waait ernstig hard hier.quote:
Oi Captain. Wat drink je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :S
Slobberwhiskytje. Famous Grouse. Geloof dat m'n pa nog wel een single malt heeft hangen ergens in de garage, maar te lui om alle deuren weer open te doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Hier waait het ook lekker. Windkracht 7 schat ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Wat is erquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.
Lekker aangeschoten op de fiets tot Boer Henk op de trekker langs komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier waait het ook lekker. Windkracht 7 schat ik.Ik ga morgen even door de polder fietsen om mijn energie kwijt te kunnen.
eind maart.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ben je 16? In april toch ofzo?
Da's inderdaad niet heel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slobberwhiskytje. Famous Grouse. Geloof dat m'n pa nog wel een single malt heeft hangen ergens in de garage, maar te lui om alle deuren weer open te doen.
Nee, gewoon nuchter he. Als ik ga om te sporten dan ga ik niet zuipen. Trekkers rijden er nu niet echt. Laatste wat er nu nog ligt zijn wat hopen suikerbiet, voor de rest is alles alweer omgeploegd natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker aangeschoten op de fiets tot Boer Henk op de trekker langs komt.
Da's apart. Eerst naar Frozen met mijn dochter en daarna naar de Hobbit. Frozen was leuker.quote:
Vind ik wel prima qua slobberwhisky. Wat ik echt walgelijk vind is van die zoete whisky.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet heel lekker.
Jammer dat mijn poging tot een leuk diepzinnig verhaal aanknopen aardig mislukt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nuchter he. Als ik ga om te sporten dan ga ik niet zuipen. Trekkers rijden er nu niet echt. Laatste wat er nu nog ligt zijn wat hopen suikerbiet, voor de rest is alles alweer omgeploegd natuurlijk.
Ik ga er toch serieus op in? Vertel. Waar wil je 't over hebben ouwe boef.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn poging tot een leuk diepzinnig verhaal aanknopen aardig mislukt.
Van die honey shit. Die is inderdaad niet te zuipen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik wel prima qua slobberwhisky. Wat ik echt walgelijk vind is van die zoete whisky.
Ben je nog mensen tegengekomen waarvan je zegt: ''Dat is nou een typische FOK!ker''?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's apart. Eerst naar Frozen met mijn dochter en daarna naar de Hobbit. Frozen was leuker.
Dat mag jijzelf bepalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er toch serieus op in? Vertel. Waar wil je 't over hebben ouwe boef.
Mjoah, in de regel zijn single malts wel lekkerder, dat ben ik met je eens. Al zijn er ook wel blends die prima te doen zijn. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Ik vind een Famous Grouse qua budget whiskys een van de beste.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van die honey shit. Die is inderdaad niet te zuipen.
Ik vind blends over het algemeen niet zo lekker. Ik houd van het pure van een malt.
Uhm. Nee niet echt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe een typische FOKker eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je nog mensen tegengekomen waarvan je zegt: ''Dat is nou een typische FOK!ker''?
Ik heb niet zoveel meegemaakt de laatste tijd, dus ik zou 't niet weten. Ik volg ook geen nieuws meer oid. Heb wel een biografie van Nelson Mandela gekregen voor m'n verjaardag. Mooi groot boek met anekdotes en een voorwoord van Kofi Annan en Desmond Tutu.quote:
Die bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhm. Nee niet echt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe een typische FOKker eruit ziet.
Alles beter dan JD inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjoah, in de regel zijn single malts wel lekkerder, dat ben ik met je eens. Al zijn er ook wel blends die prima te doen zijn. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Ik vind een Famous Grouse qua budget whiskys een van de beste.
Mooi verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel meegemaakt de laatste tijd, dus ik zou 't niet weten. Ik volg ook geen nieuws meer oid. Heb wel een biografie van Nelson Mandel gekregen voor m'n verjaardag. Mooi groot boek met anekdotes en een voorwoord van Kofi Annan en Desmond Tutu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms als ik die items hier op de FP voorbij zie komen over een FOK! meet heb ik dat idee wel. Zijn bijna allemaal Drizzten of dikke wijven.quote:
Dat vind ik ook niet zo slecht per definitie. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Qua budget drink ik altijd Famous Grouse of JD. Als 't dan net ietsjes duurder mag dan ga ik voor een Glenfiddich en als 't dan nog een stapje duurder mag dan pak ik de Highland Park 12yr. Veel duurder dan dat kom ik in de regel niet, want daar heb ik geen geld voor.quote:
Ons Feyenoord groepje is best leuk en divers. Zit niet echt een standaard internet nerd tussen. Denk dat 't in VBL sowies wel meevalt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soms als ik die items hier op de FP voorbij zie komen over een FOK! meet heb ik dat idee wel. Zijn bijna allemaal Drizzten of dikke wijven.
Mijn instap is Glennfiddich. Maar ik ga ook graag voor een Caol Ila of een Ardberg. Maar ik probeer eigenlijk die famous single malts allemaal te doen. Cardhu en Singleton heb ik nu. Ook goed te pruimen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo slecht per definitie. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Qua budget drink ik altijd Famous Grouse of JD. Als 't dan net ietsjes duurder mag dan ga ik voor een Glenfiddich en als 't dan nog een stapje duurder mag dan pak ik de Highland Park 12yr. Veel duurder dan dat kom ik in de regel niet, want daar heb ik geen geld voor.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook de normaalste groep. Daarnaast kan ik erg goed met Rotterdammers en vaak wat minder met Amsterdammers.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ons Feyenoord groepje is best leuk en divers. Zit niet echt een standaard internet nerd tussen. Denk dat 't in VBL sowies wel meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |