toetertjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou wel tissues pakken voor het afscheid van de kantineheld.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.Ik ben klaar met m'n paper.
Dankjewel. Ik zit nu heerlijk aan een whisky. M'n ouders zullen wel weer zeiken dat ik zo laat ga slapen maar dat kan me geen ene kut interesseren. #rebelsquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn voor je.
(dit is oprecht)
Niet echt, ik kijk uit verveling maar naar die 3 opgesloten aapjes in dat glazen huis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog een leuk topic actief stijntje?
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is gewoon lafjes aan et slapen.
Ouwe zuiperquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.
Saind.
Ik blijf in mijn rol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voorspel een eerste kennismaking met alcoholische versnaperingen voor jou deze feestdagen.
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :Squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Het waait ernstig hard hier.quote:
Oi Captain. Wat drink je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :S
Slobberwhiskytje. Famous Grouse. Geloof dat m'n pa nog wel een single malt heeft hangen ergens in de garage, maar te lui om alle deuren weer open te doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Hier waait het ook lekker. Windkracht 7 schat ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Wat is erquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.
Lekker aangeschoten op de fiets tot Boer Henk op de trekker langs komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier waait het ook lekker. Windkracht 7 schat ik.Ik ga morgen even door de polder fietsen om mijn energie kwijt te kunnen.
eind maart.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ben je 16? In april toch ofzo?
Da's inderdaad niet heel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slobberwhiskytje. Famous Grouse. Geloof dat m'n pa nog wel een single malt heeft hangen ergens in de garage, maar te lui om alle deuren weer open te doen.
Nee, gewoon nuchter he. Als ik ga om te sporten dan ga ik niet zuipen. Trekkers rijden er nu niet echt. Laatste wat er nu nog ligt zijn wat hopen suikerbiet, voor de rest is alles alweer omgeploegd natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker aangeschoten op de fiets tot Boer Henk op de trekker langs komt.
Da's apart. Eerst naar Frozen met mijn dochter en daarna naar de Hobbit. Frozen was leuker.quote:
Vind ik wel prima qua slobberwhisky. Wat ik echt walgelijk vind is van die zoete whisky.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's inderdaad niet heel lekker.
Jammer dat mijn poging tot een leuk diepzinnig verhaal aanknopen aardig mislukt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nuchter he. Als ik ga om te sporten dan ga ik niet zuipen. Trekkers rijden er nu niet echt. Laatste wat er nu nog ligt zijn wat hopen suikerbiet, voor de rest is alles alweer omgeploegd natuurlijk.
Ik ga er toch serieus op in? Vertel. Waar wil je 't over hebben ouwe boef.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn poging tot een leuk diepzinnig verhaal aanknopen aardig mislukt.
Van die honey shit. Die is inderdaad niet te zuipen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik wel prima qua slobberwhisky. Wat ik echt walgelijk vind is van die zoete whisky.
Ben je nog mensen tegengekomen waarvan je zegt: ''Dat is nou een typische FOK!ker''?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's apart. Eerst naar Frozen met mijn dochter en daarna naar de Hobbit. Frozen was leuker.
Dat mag jijzelf bepalenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er toch serieus op in? Vertel. Waar wil je 't over hebben ouwe boef.
Mjoah, in de regel zijn single malts wel lekkerder, dat ben ik met je eens. Al zijn er ook wel blends die prima te doen zijn. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Ik vind een Famous Grouse qua budget whiskys een van de beste.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van die honey shit. Die is inderdaad niet te zuipen.
Ik vind blends over het algemeen niet zo lekker. Ik houd van het pure van een malt.
Uhm. Nee niet echt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe een typische FOKker eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je nog mensen tegengekomen waarvan je zegt: ''Dat is nou een typische FOK!ker''?
Ik heb niet zoveel meegemaakt de laatste tijd, dus ik zou 't niet weten. Ik volg ook geen nieuws meer oid. Heb wel een biografie van Nelson Mandela gekregen voor m'n verjaardag. Mooi groot boek met anekdotes en een voorwoord van Kofi Annan en Desmond Tutu.quote:
Die bestaat ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uhm. Nee niet echt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe een typische FOKker eruit ziet.
Alles beter dan JD inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mjoah, in de regel zijn single malts wel lekkerder, dat ben ik met je eens. Al zijn er ook wel blends die prima te doen zijn. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Ik vind een Famous Grouse qua budget whiskys een van de beste.
Mooi verjaardagscadeauquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel meegemaakt de laatste tijd, dus ik zou 't niet weten. Ik volg ook geen nieuws meer oid. Heb wel een biografie van Nelson Mandel gekregen voor m'n verjaardag. Mooi groot boek met anekdotes en een voorwoord van Kofi Annan en Desmond Tutu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms als ik die items hier op de FP voorbij zie komen over een FOK! meet heb ik dat idee wel. Zijn bijna allemaal Drizzten of dikke wijven.quote:
Dat vind ik ook niet zo slecht per definitie. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Qua budget drink ik altijd Famous Grouse of JD. Als 't dan net ietsjes duurder mag dan ga ik voor een Glenfiddich en als 't dan nog een stapje duurder mag dan pak ik de Highland Park 12yr. Veel duurder dan dat kom ik in de regel niet, want daar heb ik geen geld voor.quote:
Ons Feyenoord groepje is best leuk en divers. Zit niet echt een standaard internet nerd tussen. Denk dat 't in VBL sowies wel meevalt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soms als ik die items hier op de FP voorbij zie komen over een FOK! meet heb ik dat idee wel. Zijn bijna allemaal Drizzten of dikke wijven.
Mijn instap is Glennfiddich. Maar ik ga ook graag voor een Caol Ila of een Ardberg. Maar ik probeer eigenlijk die famous single malts allemaal te doen. Cardhu en Singleton heb ik nu. Ook goed te pruimen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo slecht per definitie. Het is maar net wat je uitgangspunt is. Qua budget drink ik altijd Famous Grouse of JD. Als 't dan net ietsjes duurder mag dan ga ik voor een Glenfiddich en als 't dan nog een stapje duurder mag dan pak ik de Highland Park 12yr. Veel duurder dan dat kom ik in de regel niet, want daar heb ik geen geld voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |