toetertjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou wel tissues pakken voor het afscheid van de kantineheld.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 24 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.Ik ben klaar met m'n paper.
Dankjewel. Ik zit nu heerlijk aan een whisky. M'n ouders zullen wel weer zeiken dat ik zo laat ga slapen maar dat kan me geen ene kut interesseren. #rebelsquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn voor je.
(dit is oprecht)
Niet echt, ik kijk uit verveling maar naar die 3 opgesloten aapjes in dat glazen huis.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog een leuk topic actief stijntje?
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is gewoon lafjes aan et slapen.
Ouwe zuiperquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt weer tegen. Ik schenk me nog een whisky in.
Saind.
Ik blijf in mijn rol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voorspel een eerste kennismaking met alcoholische versnaperingen voor jou deze feestdagen.
Hoi Stijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, normaal is het gewoon actief hier. Dooie
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :Squote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Het waait ernstig hard hier.quote:
Oi Captain. Wat drink je?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd. Godverdomme net klaar met m'n paper. Wil ff relaxen met een whiskytje met m'n maten in de SC. Krijg je dit. NOU BEDANKT JONGENS.
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DIT VINDEN WE HELEMAAL NIET LEUK!!! STOP MET DEZE GRAPPEN!!! STOP, HOU OP :S
Slobberwhiskytje. Famous Grouse. Geloof dat m'n pa nog wel een single malt heeft hangen ergens in de garage, maar te lui om alle deuren weer open te doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn. Even serieus he. Heb jij ooit al eens een biertje oid geproefd?
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Hier waait het ook lekker. Windkracht 7 schat ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan kust nog ernstiger.
Ik kan mijn TV al de hele avond niet goed horen.
Wat is erquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar 2 films geweest in de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |