is dat zoquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak je niet dik, jij maakt de lekkerste oliebollen ooit. Of gaat het ergens anders over.
dat is eigenlijk wel waar jaquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tonijn hoort niet in een salade.
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggenquote:
Wacht maar tot je eens de klassieker bij mij komt kijken terwijl je mijn tonijnsalade op een zelfgebakken brood smeertquote:Op maandag 23 december 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tonijn hoort niet in een salade.
Een sloppenwijk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
jaren terug heb ik daar ook nog gekeken voor een woning. Die wijk met heel veel verschillende bouwstijlen, weet niet meer hoe die heet.
Oh mooi johquote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggen
[ afbeelding ]
Dit ziet er niet uit als Nederland laat staan Amersfoort.quote:Op maandag 23 december 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je ook zo kanjertjemooie wijk als ik? Je ziet m'n huisje liggen
[ afbeelding ]
Nigiri zit geen zeewier om. En kan ook nog sashimi natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel waar ja
maar om het nou in zompige rijst te proppen en er wat zeewier omheen te draaien is ook alweer zo wat
Dat is geen salade. Dat is gewoon tonijn met mayo, ketchup en wat kruiden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens de klassieker bij mij komt kijken terwijl je mijn tonijnsalade op een zelfgebakken brood smeert
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.quote:Op maandag 23 december 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel waar ja
maar om het nou in zompige rijst te proppen en er wat zeewier omheen te draaien is ook alweer zo wat
Spreekt mij persoonlijk niet aanquote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man in tegendeel. Zag er heel leuk uit. Met 'grachtenpanden' en waterwoningen, etc.
En dat met mbo2 toch?quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rene woont idd in een mooi wijkje.Luxemannetje.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreekt mij persoonlijk niet aan
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spreekt mij persoonlijk niet aan
Wat een tijdverspilling.quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.
We? Jij en je ex vriend of ben je weduwe?quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We gingen toen eigenlijk ook alleen kijken om te zien wat het was. Niet eens om er echt iets te kopen.
staan die al in je topic?quote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nigiri zit geen zeewier om. En kan ook nog sashimi natuurlijk
Als je het bakt moet je helemaal dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |