best veel.horrors gezien. Maar deze nog nietquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je al gezien hebt.
Ichi the Killer?
Battle Royal?
Twee hele bekende.
Audition (ook heel eng!)
De eerste twee zijn meer met veel bloed, Audition niet.
Ringu (The ring, origineel).
Ik dacht aan een kut moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Dat was de zoveel miljoenste post oid.
Ik zie het idd. Hier zal ik nog jaren spijt van hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Legendarisch topic, je had er bij moeten zijn.
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'enquote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Legendarisch topic, je had er bij moeten zijn.
Jezusquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'en
WoW, dat is wel lang geleden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutzooi helemaal gemist. Ik zat denk ik te WoW'en
Als ik nog werk had gehad, had ik nu vrij gehad hoorquote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Karina ik vind je wel tof hoor maar je komt door je posts hier wel over als een uitkeringstrekker 1e klas
quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Karina ik vind je wel tof hoor maar je komt door je posts hier wel over als een uitkeringstrekker 1e klas
Nou in eerste instantie zoek ik wel iets in Amsterdam dat klopt. En ik ben pas sinds 1 december werkloos he? Dus nu ben ik nog kieskeurigquote:Op maandag 23 december 2013 21:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet alleen fok. Ze vindt Amsterdam - Hoofddorp te ver om te solliciteren bijvoorbeeld
Jij hebt het ook gemist dusquote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Is topic 3000 dan een modloostopic geweest?
Nee, Drizzy D. was erquote:Op maandag 23 december 2013 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Is topic 3000 dan een modloostopic geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |