Ex vriend. Geen weduwequote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We? Jij en je ex vriend of ben je weduwe?
ok, wel pas in de warmere maanden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.
Ik knuffel alleen met GGMM.quote:Op maandag 23 december 2013 21:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal uitnodigen mijn tonijnsalade te eten. Jullie gaan allemaal huilen en elkaar knuffelen, zo lekker vinden jullie het.
Dan eten wij gazpacho man.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, wel pas in de warmere maanden.
1e plaatje van sushi alquote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
staan die al in je topic?
En gebakken tonijn is wel lekker, al is het meeste alsnog rauw ja
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef Adames het volgende:
internet in de trein is traag, echt traag
verwacht ik ook niet eens, maar soms minutenlang geen connectie gaat wel erg verquote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.
Nos cl deed t ook niet. En dan te bedenken dat ze er eigenlijk geld voor wilden vragen terwijl iedereen sneller 3G heeftquote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt er ook vrij weinig mee. Niet eens youtube streamen.
voor geld zou het wel debiel zijn, zelfs al zouden ze straks met 4g een product hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nos cl deed t ook niet. En dan te bedenken dat ze er eigenlijk geld voor wilden vragen terwijl iedereen sneller 3G heeft
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.quote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
verwacht ik ook niet eens, maar soms minutenlang geen connectie gaat wel erg ver
normaal is het wel redelijk
Ketchupquote:Op maandag 23 december 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen salade. Dat is gewoon tonijn met mayo, ketchup en wat kruiden.
Oke. Medio april.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, wel pas in de warmere maanden.
Onjuistquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.
ik hou er wel van, maar ben dan ook nog niet genoeg aan de auto gewend.quote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reizen met het OV is sowieso een ergerlijke onderneming.
Ketchup an sich is niet klachtwaardig inderdaad.quote:
jammer dat hij de ui vergeet ja, die hoort er wel bijquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ketchup
Je bent wel goed in het omhoog schrijven van je eigen zogenaamde exquisiteiten maar het zou je sieren wanneer je dan niet zo quasi-arrogant andermans huzarenstukjes zo onbeholpen omlaag probeert te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |