you've lost me therequote:Op maandag 23 december 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die homo met z'n olie om te beginnen.
Jij leeft echt in je eigen wereld he.quote:Op maandag 23 december 2013 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ontkracht meteen de speciale TT bij 3000mongol
Hij maakt zich echt om alles druk.quote:Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij leeft echt in je eigen wereld he.
Faal x2quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
i came in like a wrecking ball xd
Gemiddelde inkomen in Griekenland meer dan 40% gedaald sinds start economische crisisquote:Op maandag 23 december 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over andere dingen hebben dan mislukkende gifjes
Knut is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In ontwikkelde landen nog niet.
Die was eergisteren.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef Dven het volgende:
Maar het is dan ook, één der kortste dagen van het jaar.
Als 30% werkloos is en de andere 70% ineens wel belastin gaat betalen, gaat 't wel snel ja.quote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemiddelde inkomen in Griekenland meer dan 40% gedaald sinds start economische crisis
Neen, dat was de korste dag van het jaar. Niet één der kortste dagen van het jaar.quote:
Nicequote:Op maandag 23 december 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wade - a. smith
king - evans
lewis - vd voort
Ben ik nu vijand-af?quote:Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is onze nieuwe vijand Raja
ter info.
Oh ok. Vanwege de hunt on 3000?quote:Op maandag 23 december 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames is onze nieuwe vijand Raja
ter info.
Ik zal geen grapjes meer maken over Scarlett haar uitermate forse oren.quote:
Jaquote:
Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal geen grapjes meer maken over Scarlett haar uitermate forse oren.
Voor dit soort mensen moet er een digitale schandpaal zijn. Heb deze al eens geopend maar volgens de Moderators was daar geen plek voor op FOK! Misschien was ik iets te vooruitstrevend.quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.
op dit moment heb ik even ergere dingen aan mijn kop, maar ik kom hier op terugquote:Op maandag 23 december 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
Volgens mij vindt Adames mij niet aardig
quote:
quote:
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zijn mogelijkheden om gezellig mee te posten ernstig misbruikt en ik wil dan ook dat jij deze inperkt.
Er kan niets ergers aan jouw kop zijn dan jouw kop zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
op dit moment heb ik even ergere dingen aan mijn kop, maar ik kom hier op terug
Waarvan maximaal 1 maand voorwaardelijkquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?
Dat lijkt me redelijk. Bedankt Rajaquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal hem vriendelijk doch streng toespreken. En vervolgens voor 3 jaar laten bannen. Ok?
matigquote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Er kan niets ergers aan jouw kop zijn dan jouw kop zelf.
Ik wens mensen niet openlijk een ban toe.quote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nie te snel oordelen. Je protegé Doublepain was aanwezig op het moment suprêmequote:Op maandag 23 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar via DM gelukkig wel.quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wens mensen niet openlijk een ban toe.
Is inderdaad matig, goed dat je het zelf ook ziet.quote:
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?quote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nie te snel oordelen. Je protegé Doublepain was aanwezig op het moment suprême
Hij deed niets en keek stil toe.quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?
twitter:Koning_Hans twitterde op maandag 23-12-2013 om 16:07:35In verband met 'Clean this shit up' doneer ik mijn stront van de HELE week aan #SR13. reageer retweet
kom nou stijn, laat hem erbuitenquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niets en keek stil toe.
quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
twitter:Koning_Hans twitterde op maandag 23-12-2013 om 16:07:35In verband met 'Clean this shit up' doneer ik mijn stront van de HELE week aan #SR13. reageer retweet
Ok, konijn krijgt ook straf.quote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niets en keek stil toe.
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoegquote:Op maandag 23 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben evengoed mijn protegé. Wat heb jij gedaan om het kwaad te stoppen?
Dit is waar.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoeg
Hmm, ok. Dat is een goed gebaar. Je staat nog steeds op mijn nominatielijst.quote:Op maandag 23 december 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Knut een belofte gedaan niet te hunten. Ik voelde mij al vies genoeg
quote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, ok. Dat is een goed gebaar. Je staat nog steeds op mijn nominatielijst.
Al een poosje, ik ben niet haatdragend.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ben ook inmiddels uit je signature verdwenen zie ik.
quote:28. De Ola Toivonen Award
Voor de user met de meeste haters.
• Mexicanobakker
• doublepain
• donraja
Jeetjequote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
Eerst grootste Twente-fan en nu dit:
[..]
laat ze maar lullen hoor Ronquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan het woord samenvatten totquote:
quote:
Ik word liever gehaatquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
rene is zelfs verkozen tot slechtste mod, dus erg veel hoef je je dus niet aan te trekken van zo'n rare verkiezingquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent zelf een protegé.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik hier eigenlijk een protégé?
quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat kind kan wel eens kleding advies gebruiken, de tering wat een kut kleuren combo's
Waarschijnlijk gewoon een verzameling uit de Nederlandse kledingbakken gejat. Dan heb je niet veel te keizen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat kind kan wel eens kleding advies gebruiken, de tering wat een kut kleuren combo's
quote:Twee makelaars uit New Jersey hebben met opzet een woning voor een extreem hoog bedrag op de markt gezet, zodat niemand het zou kopen en ze daardoor stiekem seks in het huis konden hebben.
Foto: ANP
Dat meldt de website North Jersey zondag
Makelaars Robert Lindsay en Jeannemarie Phelan werden op heterdaad betrapt door politieagenten, nadat er 'indringers' met zaklampen waren gezien bij het leegstaande huis.
'De politie opende de duer en trof Robert aan terwijl hij zijn broek omhoog trok. Hij loog tegen de agenten en zei dat hij daar was om zich voor te bereiden op een open huis. Maar Robert en Jeannemarie waren daar om seks te hebben'', zo staat in het politierapport.
Bij het terugkijken van de bewakingsbeelden bleek het hitsige paar zeker elf keer in de afgelopen twee jaar seks te hebben gehad in de woning. Huiseigenaren Richard en Sandra Weiner besloten daarop een rechtszaak aan te spannen tegen de twee makelaars, schrijft North Jersey.
De twee makelaars zijn inmiddels op non-actief gesteld door hun werkgever.
Insinueer je hier nu dat niemand kleding in de Nederlandse kledingsbak deponeert?quote:Op maandag 23 december 2013 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een verzameling uit de Nederlandse kledingbakken gejat. Dan heb je niet veel te keizen.
Nee. Ze hebben gewoon niet de tijd om langdurig te grabbelen en moeten tevreden zijn met het eerste het beste wat ze te pakken krijgen en ook daadwerkelijk passenquote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat niemand kleding in de Nederlandse kledingsbak deponeert?
Je moet Mrs Claus niet verwarren met Claus' dochter.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een nep mrs Claus...
[ afbeelding ]
Bij het zoeken op mrs. Santa Claus afbeeldingen, was dit nog een van de dames met de meeste kleding aan...quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet Mrs Claus niet verwarren met Claus' dochter.
Ga zo thuis direct goochelenquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij het zoeken op mrs. Santa Claus afbeeldingen, was dit nog een van de dames met de meeste kleding aan...
Dan wil ik niet weten hoe arm die zwerver van een Giel Beelen is.quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben gewoon niet de tijd om langdurig te grabbelen en moeten tevreden zijn met het eerste het beste wat ze te pakken krijgen en ook daadwerkelijk passen
Haske fijn.quote:
veel plezierquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ervandoor, kerstcadeautjes kopen.
Doeiquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ervandoor, kerstcadeautjes kopen.
Komt goed maak je geen zorgenquote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Oh DP en Konijn zijn er niet. Knut dan ben jij de baas.
je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat krijg je er van mispunt
Goedemiddag Johannes.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic 3000, legendarisch. Moet je meegemaakt hebben
Is dat zo? Verklaar je nader.quote:
Pas drie kwartier hoorquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is inmiddels weer donker buiten
Ik ga straks aan de kip.quote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedenmiddag. Straks ga ik al aan de rollade, je kan er maar beter vroeg bij zijn.
misschien moet ik maar even wachten danquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Verklaar je nader.
Maar wees voorzichtig want raja heeft mij net tot baas gepromoveerd.
Dat ligt dan aan jouquote:
Jammer dat lekenkoning Jack Spijkerman het weer moet verpestenquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks aan de kip.
Vanavond weer een mooie avond met darts en VI.
Dan kan je nog altijd naar de stream toe hé.quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat lekenkoning Jack Spijkerman het weer moet verpesten
deze ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Dven het volgende:
Anders deze
[ afbeelding ]
Of natuurlijk zelf kiezen
Sideboobs are glorious
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
nee aan jou, leer eens dat deeplinking vaak wordt geblokkeerd
Dankjequote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
ik ben de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
alsjeblieft dven
hierboven zie je al direct een voorbeeld, zonder mij had je dvens plaatjes niet kunnen zienquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Verklaar je nader.
Maar wees voorzichtig want raja heeft mij net tot baas gepromoveerd.
Goed bezig pikquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adames het volgende:
en nummer 2
[ afbeelding ]
ik blijf niet bezig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektracomplexquote:Het elektracomplex is een psychologische visie op de ontwikkeling tot volwassenheid van meisjes. Het elektracomplex wordt gezien als tegenhanger van het oedipuscomplex bij jongens. De naam is afkomstig uit de Griekse mythologie: Elektra was de dochter van Agamemnon, wiens dood zij probeerde te wreken door haar moeder te vermoorden.
Carl Gustav Jung opperde de naam elektracomplex voor het concept dat Sigmund Freud had beschreven als de "vrouwelijke oedipushouding" van jonge meisjes. Volgens Freud is een meisje oorspronkelijk ook aan haar moeder gebonden. Als ze echter ontdekt dat ze geen penis heeft, wordt ze boos op haar moeder en houdt haar daarvoor verantwoordelijk. Ze richt dan haar aanhankelijkheid op haar vader en fantaseert erover zwanger van hem te worden. Ze gelooft dat deze zwangerschap de ontbrekende penis compenseert (deze jaloezie wordt penisnijd genoemd). Ze meent hierdoor een status gelijk aan die van de vader te krijgen.
Feministen beschouwen deze theorie over het algemeen als seksistisch. Het uitgangspunt dat vrouwen aan penisnijd lijden, wordt door hen toegeschreven aan het Victoriaanse idee dat mannelijke geslachtsorganen beter zijn dan vrouwelijke. Anderen menen dat het in die tijd waar was vanwege grotere seksuele privileges voor mannen, maar dat van penisnijd nu geen sprake meer is voor de meeste vrouwen door het succes van de vrouwenbeweging.
De theorie is enige tientallen jaren in zwang geweest, maar wordt niet langer als serieus psychologisch concept gezien, behalve door aanhangers van Freud.
Je bent zelf grappig.quote:Op maandag 23 december 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektracomplex
dit vind ik wel grappig
mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheidquote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
http://www.cupsizechoir.com/?k=1
Muziek maken met lingeriemeisjes die op bed liggen
aLS DANK VOOR JE PUSHBERICHTENquote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheid
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermenquote:
ja, het is moeilijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermen
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan makenquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adames, ik begrijp dat jij Stinho boos hebt gemaakt. Details?
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan maken
misschien moet je knut om details vragen, die is wel genuanceerd in deze
Je leven zou maar om VI draaienquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit in het Serious Request topic iemand VI te beledigen. Wat voor een idioten lopen er ook rond op deze wereld.
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vindenquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI en Sierd de Vos combi inderdaad
Plus nog wat Alba
Ach, als mensen al op mij haten omdat ik VI leuk vind, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vinden
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?quote:
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONGquote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.
GCquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomenquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ah blond
en het gaat weer niet lekker
je hebt niet de url van de afbeelding zelf gepakt, maar van de gehele paginaquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?
niks mis meequote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomen
3.5 kanjerharde euro'squote:
Godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmelietquote:
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ja blijkbaar niet, kwam er net achter dat dat gewoon al 7 jaar oid bestaat. super raar
dat is beter jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmeliet
ik ben helemaal in de warquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.
~ Johan Derken
~ johannes_vermeer
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Adames het volgende:
en zijn niet mijn vriendjes, even ter verdediging. heb gisteren wel mijn treinuur daar doorgebracht en moest net even mijn onvrede uiten over drizzt.
okequote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.
Oke
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachtenquote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben helemaal in de war
ging net op rtl gemist op zoek naar de VI van maandag
ik snap het ergens wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dit geval was het een juiste beslissing.
Zo, dat is de wereld uit
wie is de gast?quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachten
dat gun ik hem ook wel natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn was helemaal blij met zn TT
Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.quote:
Hoor ik vaker.Maar gelukkig wel tofquote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een raar mannetje Geo![]()
Wel tof, maar raar.
Zal ik toch nog even over moeten slapen, want dat zou betekenen dat ik spijt zou hebben van mijn actie. Wel is het zo dat het alsnog minder kleinzielig over werd gedaan dan gedacht, al was dat mede door kundig ingrijpen van drizzt.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.
nederland heeft geen tijd voor een hangmatquote:Op maandag 23 december 2013 18:00 schreef Dven het volgende:
Wat kost een goede kwaliteit hangmat in nederland?
ben nu toch even voor de techno gegaan, heb weer wat structuur nodig in mijn levenquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Adames zit in de hoeken waar de klappen vallen. Maar met een goede schlager op zal hij nooit breken
Wat een raar filmpje.quote:
Ik denk aan je moederquote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
Doublepainquote:En tot slot nog een opmerkelijk gerucht uit Spanje, waar het onderzoek van de Europese Commissie naar de financiële handel en wandel van Real Madrid verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. De Daily Mirror weet immers dat Gareth Bale en Cristiano Ronaldo verkocht moeten worden om de torenhoge boete van de Europese Commissie te kunnen gaan betalen. Een zeer onwaarschijnljke gang van zaken, maar in Engeland wordt er van gesmuld.
1950 kankernummersquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele top2000 in mijn playlist, mooi man
Huhm geen idee eigenlijk, eens kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jouw nummers het nog goed gedaan?
Ligt aan Cookies ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar beter internet hebben.
You just got friendzoned by lots of FOK! womenquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
TV / Tip voor vanavond op tv: Hachi
Vanavond mooiste film ooit op tv
Laatst nog gezien. Mooie film was datquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
Ongetwijfeld weer.quote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You just got friendzoned by lots of FOK! women
quote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
Baker Street 19 plaatsen gedaaldquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jouw nummers het nog goed gedaan?
Om deze reden moet eigenlijk heel NL dood.quote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Saind het volgende:
[..]
En van Zappa nog steeds alleenDancin' Fool
jaquote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
zijn er nog films die ik echt gezien moet hebben voordat ik sterf
Ik heb nog een leuke met je moeder die wel het kijken waard is.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
lion kingquote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
Je bent wel eentonig vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke met je moeder die wel het kijken waard is.
HIJ IS ER WEER MENSEN JA HOORquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hij is een baasquote:
Ik ben grappig.quote:Op maandag 23 december 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij het zegt is het niet grappig.
neequote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
typisch wij zijn vrienden
dm me eens een paar
wansmaak regeertquote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Baker Street 19 plaatsen gedaald
Mother & Child reunion staat er niet meer in
Testament 32 plaatsen gedaald
Wish you were here staat nog even hoog
The Thrill is gone 23 plaatsen omlaag
Voor ik vergeet 23 plaatsen omlaag
Always on my mind 226 plaatsen gedaald
Old man 105 plaatsen omhoog
Tous les garcons et les filles 140 plaatsen omlaag
For what it's worth 346 plaatsen omhoog
The Weight 185 plaatsen omhoog
Zelfs je naam is mooi 60 omlaag![]()
![]()
![]()
Homeward bound 4 omlaag
Op fietse 10 omlaag
A day in the life 44 omlaag
Niks van opgezwolle erin
The night they drove old Dixie down niet erin
En van Zappa nog steeds alleenDancin' Fool
Kutlijst die top 2000
Nederland is dom
ik heb die game niet eensquote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan gaan we nooit meer samen dayz spelen
quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan gaan we nooit meer samen dayz spelen
kutquote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2pac
Als je nooit naar zijn muziek luistert heb je heel wat gemist
Dan heb je inderdaad wel enige levenslessen gemist.quote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2pac
Als je nooit naar zijn muziek luistert heb je heel wat gemist
Je bent zelf aids, weer.quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al gezegd dat het aidsweer is vandaag
ja die kutlijst van jouquote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef Adames het volgende:
haha saind
heb je naar guus meeuwis geluisterd
quote:Op maandag 23 december 2013 18:32 schreef Saind het volgende:
[..]
ja die kutlijst van jou
Als je hem op shuffle zet loop je risico
Shazam het.quote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een deuntje in mijn hoofd maar nu wil ik weten welk nummer het is.
quote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie de fuck is Boudewijn de Groot?
quote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie de fuck is Boudewijn de Groot?
Okéquote:Op maandag 23 december 2013 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff serieus, geen Tupac op nummer 1
gayquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger zo'n poster in mijn kamer
[ afbeelding ]
ik ook tot 4 maanden terugquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger zo'n poster in mijn kamer
[ afbeelding ]
Dit kan ik dubbelzinnig zien.quote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Adames het volgende:
ik zou zelf geen kale neger aan mijn muur hangen
Geen BMI aan je muur hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Adames het volgende:
Klopt, hij moet wel een beetje haar hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Adames het volgende:
nee zaterdag al gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je oksels scheren, flikker.
sterktequote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook al mn feyenoord dekbed weg moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |