Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.quote:
Hoor ik vaker.Maar gelukkig wel tofquote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een raar mannetje Geo![]()
Wel tof, maar raar.
Zal ik toch nog even over moeten slapen, want dat zou betekenen dat ik spijt zou hebben van mijn actie. Wel is het zo dat het alsnog minder kleinzielig over werd gedaan dan gedacht, al was dat mede door kundig ingrijpen van drizzt.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.
nederland heeft geen tijd voor een hangmatquote:Op maandag 23 december 2013 18:00 schreef Dven het volgende:
Wat kost een goede kwaliteit hangmat in nederland?
ben nu toch even voor de techno gegaan, heb weer wat structuur nodig in mijn levenquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Adames zit in de hoeken waar de klappen vallen. Maar met een goede schlager op zal hij nooit breken
Wat een raar filmpje.quote:
Ik denk aan je moederquote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
Doublepainquote:En tot slot nog een opmerkelijk gerucht uit Spanje, waar het onderzoek van de Europese Commissie naar de financiële handel en wandel van Real Madrid verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. De Daily Mirror weet immers dat Gareth Bale en Cristiano Ronaldo verkocht moeten worden om de torenhoge boete van de Europese Commissie te kunnen gaan betalen. Een zeer onwaarschijnljke gang van zaken, maar in Engeland wordt er van gesmuld.
1950 kankernummersquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de hele top2000 in mijn playlist, mooi man
Huhm geen idee eigenlijk, eens kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jouw nummers het nog goed gedaan?
Ligt aan Cookies ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar beter internet hebben.
You just got friendzoned by lots of FOK! womenquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
TV / Tip voor vanavond op tv: Hachi
Vanavond mooiste film ooit op tv
Laatst nog gezien. Mooie film was datquote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
Ongetwijfeld weer.quote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You just got friendzoned by lots of FOK! women
quote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
Baker Street 19 plaatsen gedaaldquote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jouw nummers het nog goed gedaan?
Om deze reden moet eigenlijk heel NL dood.quote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Saind het volgende:
[..]
En van Zappa nog steeds alleenDancin' Fool
jaquote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
zijn er nog films die ik echt gezien moet hebben voordat ik sterf
Ik heb nog een leuke met je moeder die wel het kijken waard is.quote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
lion kingquote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
Je bent wel eentonig vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke met je moeder die wel het kijken waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |