mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheidquote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
http://www.cupsizechoir.com/?k=1
Muziek maken met lingeriemeisjes die op bed liggen
aLS DANK VOOR JE PUSHBERICHTENquote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheid
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermenquote:
ja, het is moeilijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermen
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan makenquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adames, ik begrijp dat jij Stinho boos hebt gemaakt. Details?
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan maken
misschien moet je knut om details vragen, die is wel genuanceerd in deze
Je leven zou maar om VI draaienquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit in het Serious Request topic iemand VI te beledigen. Wat voor een idioten lopen er ook rond op deze wereld.
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vindenquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI en Sierd de Vos combi inderdaad
Plus nog wat Alba
Ach, als mensen al op mij haten omdat ik VI leuk vind, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vinden
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?quote:
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONGquote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |