Nee. Ze hebben gewoon niet de tijd om langdurig te grabbelen en moeten tevreden zijn met het eerste het beste wat ze te pakken krijgen en ook daadwerkelijk passenquote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat niemand kleding in de Nederlandse kledingsbak deponeert?
Je moet Mrs Claus niet verwarren met Claus' dochter.quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een nep mrs Claus...
[ afbeelding ]
Bij het zoeken op mrs. Santa Claus afbeeldingen, was dit nog een van de dames met de meeste kleding aan...quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet Mrs Claus niet verwarren met Claus' dochter.
Ga zo thuis direct goochelenquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij het zoeken op mrs. Santa Claus afbeeldingen, was dit nog een van de dames met de meeste kleding aan...
Dan wil ik niet weten hoe arm die zwerver van een Giel Beelen is.quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben gewoon niet de tijd om langdurig te grabbelen en moeten tevreden zijn met het eerste het beste wat ze te pakken krijgen en ook daadwerkelijk passen
Haske fijn.quote:
veel plezierquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ervandoor, kerstcadeautjes kopen.
Doeiquote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ervandoor, kerstcadeautjes kopen.
Komt goed maak je geen zorgenquote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Oh DP en Konijn zijn er niet. Knut dan ben jij de baas.
je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat krijg je er van mispunt
Goedemiddag Johannes.quote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic 3000, legendarisch. Moet je meegemaakt hebben
Is dat zo? Verklaar je nader.quote:
Pas drie kwartier hoorquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is inmiddels weer donker buiten
Ik ga straks aan de kip.quote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedenmiddag. Straks ga ik al aan de rollade, je kan er maar beter vroeg bij zijn.
misschien moet ik maar even wachten danquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Verklaar je nader.
Maar wees voorzichtig want raja heeft mij net tot baas gepromoveerd.
Dat ligt dan aan jouquote:
Jammer dat lekenkoning Jack Spijkerman het weer moet verpestenquote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks aan de kip.
Vanavond weer een mooie avond met darts en VI.
Dan kan je nog altijd naar de stream toe hé.quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat lekenkoning Jack Spijkerman het weer moet verpesten
deze ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Dven het volgende:
Anders deze
[ afbeelding ]
Of natuurlijk zelf kiezen
Sideboobs are glorious
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
nee aan jou, leer eens dat deeplinking vaak wordt geblokkeerd
Dankjequote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Adames het volgende:
ik ben de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
alsjeblieft dven
hierboven zie je al direct een voorbeeld, zonder mij had je dvens plaatjes niet kunnen zienquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat zo? Verklaar je nader.
Maar wees voorzichtig want raja heeft mij net tot baas gepromoveerd.
Goed bezig pikquote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Adames het volgende:
en nummer 2
[ afbeelding ]
ik blijf niet bezig
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektracomplexquote:Het elektracomplex is een psychologische visie op de ontwikkeling tot volwassenheid van meisjes. Het elektracomplex wordt gezien als tegenhanger van het oedipuscomplex bij jongens. De naam is afkomstig uit de Griekse mythologie: Elektra was de dochter van Agamemnon, wiens dood zij probeerde te wreken door haar moeder te vermoorden.
Carl Gustav Jung opperde de naam elektracomplex voor het concept dat Sigmund Freud had beschreven als de "vrouwelijke oedipushouding" van jonge meisjes. Volgens Freud is een meisje oorspronkelijk ook aan haar moeder gebonden. Als ze echter ontdekt dat ze geen penis heeft, wordt ze boos op haar moeder en houdt haar daarvoor verantwoordelijk. Ze richt dan haar aanhankelijkheid op haar vader en fantaseert erover zwanger van hem te worden. Ze gelooft dat deze zwangerschap de ontbrekende penis compenseert (deze jaloezie wordt penisnijd genoemd). Ze meent hierdoor een status gelijk aan die van de vader te krijgen.
Feministen beschouwen deze theorie over het algemeen als seksistisch. Het uitgangspunt dat vrouwen aan penisnijd lijden, wordt door hen toegeschreven aan het Victoriaanse idee dat mannelijke geslachtsorganen beter zijn dan vrouwelijke. Anderen menen dat het in die tijd waar was vanwege grotere seksuele privileges voor mannen, maar dat van penisnijd nu geen sprake meer is voor de meeste vrouwen door het succes van de vrouwenbeweging.
De theorie is enige tientallen jaren in zwang geweest, maar wordt niet langer als serieus psychologisch concept gezien, behalve door aanhangers van Freud.
Je bent zelf grappig.quote:Op maandag 23 december 2013 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektracomplex
dit vind ik wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |