quote:Op maandag 23 december 2013 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, ok. Dat is een goed gebaar. Je staat nog steeds op mijn nominatielijst.
Al een poosje, ik ben niet haatdragend.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ben ook inmiddels uit je signature verdwenen zie ik.
quote:28. De Ola Toivonen Award
Voor de user met de meeste haters.
• Mexicanobakker
• doublepain
• donraja
Jeetjequote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
Eerst grootste Twente-fan en nu dit:
[..]
laat ze maar lullen hoor Ronquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan het woord samenvatten totquote:
quote:
Ik word liever gehaatquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
rene is zelfs verkozen tot slechtste mod, dus erg veel hoef je je dus niet aan te trekken van zo'n rare verkiezingquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent zelf een protegé.quote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ik hier eigenlijk een protégé?
quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat kind kan wel eens kleding advies gebruiken, de tering wat een kut kleuren combo's
Waarschijnlijk gewoon een verzameling uit de Nederlandse kledingbakken gejat. Dan heb je niet veel te keizen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat kind kan wel eens kleding advies gebruiken, de tering wat een kut kleuren combo's
quote:Twee makelaars uit New Jersey hebben met opzet een woning voor een extreem hoog bedrag op de markt gezet, zodat niemand het zou kopen en ze daardoor stiekem seks in het huis konden hebben.
Foto: ANP
Dat meldt de website North Jersey zondag
Makelaars Robert Lindsay en Jeannemarie Phelan werden op heterdaad betrapt door politieagenten, nadat er 'indringers' met zaklampen waren gezien bij het leegstaande huis.
'De politie opende de duer en trof Robert aan terwijl hij zijn broek omhoog trok. Hij loog tegen de agenten en zei dat hij daar was om zich voor te bereiden op een open huis. Maar Robert en Jeannemarie waren daar om seks te hebben'', zo staat in het politierapport.
Bij het terugkijken van de bewakingsbeelden bleek het hitsige paar zeker elf keer in de afgelopen twee jaar seks te hebben gehad in de woning. Huiseigenaren Richard en Sandra Weiner besloten daarop een rechtszaak aan te spannen tegen de twee makelaars, schrijft North Jersey.
De twee makelaars zijn inmiddels op non-actief gesteld door hun werkgever.
Insinueer je hier nu dat niemand kleding in de Nederlandse kledingsbak deponeert?quote:Op maandag 23 december 2013 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een verzameling uit de Nederlandse kledingbakken gejat. Dan heb je niet veel te keizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |