mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheidquote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
http://www.cupsizechoir.com/?k=1
Muziek maken met lingeriemeisjes die op bed liggen
aLS DANK VOOR JE PUSHBERICHTENquote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn nieuwe favoriete nutteloze bezigheid
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermenquote:
ja, het is moeilijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
lekkere wijfe met fijne premmen die op een bed liggen te kermen
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan makenquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adames, ik begrijp dat jij Stinho boos hebt gemaakt. Details?
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
wond is nog vers, weet niet of ik dit kan maken
misschien moet je knut om details vragen, die is wel genuanceerd in deze
Je leven zou maar om VI draaienquote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zit in het Serious Request topic iemand VI te beledigen. Wat voor een idioten lopen er ook rond op deze wereld.
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vindenquote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VI en Sierd de Vos combi inderdaad
Plus nog wat Alba
Ach, als mensen al op mij haten omdat ik VI leuk vind, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, leuker dan treinen.. hiermee kun je veel meer kletsen met mensen zonder dat ze je gek vinden
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?quote:
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONGquote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou okee maar als Stijn niet over gaat dit jaar is het jouw schuld.
GCquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomenquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ah blond
en het gaat weer niet lekker
je hebt niet de url van de afbeelding zelf gepakt, maar van de gehele paginaquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?
niks mis meequote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomen
3.5 kanjerharde euro'squote:
Godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmelietquote:
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ja blijkbaar niet, kwam er net achter dat dat gewoon al 7 jaar oid bestaat. super raar
dat is beter jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmeliet
ik ben helemaal in de warquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.
~ Johan Derken
~ johannes_vermeer
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Adames het volgende:
en zijn niet mijn vriendjes, even ter verdediging. heb gisteren wel mijn treinuur daar doorgebracht en moest net even mijn onvrede uiten over drizzt.
okequote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.
Oke
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachtenquote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben helemaal in de war
ging net op rtl gemist op zoek naar de VI van maandag
ik snap het ergens wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dit geval was het een juiste beslissing.
Zo, dat is de wereld uit
wie is de gast?quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachten
dat gun ik hem ook wel natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn was helemaal blij met zn TT
Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.quote:
Hoor ik vaker.Maar gelukkig wel tofquote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een raar mannetje Geo![]()
Wel tof, maar raar.
Zal ik toch nog even over moeten slapen, want dat zou betekenen dat ik spijt zou hebben van mijn actie. Wel is het zo dat het alsnog minder kleinzielig over werd gedaan dan gedacht, al was dat mede door kundig ingrijpen van drizzt.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij nou even je excuses aan de sc en aan Stijn aanbiedt dan ben ik in staat dit hele gebeuren te vergeven en te vergeten.
nederland heeft geen tijd voor een hangmatquote:Op maandag 23 december 2013 18:00 schreef Dven het volgende:
Wat kost een goede kwaliteit hangmat in nederland?
ben nu toch even voor de techno gegaan, heb weer wat structuur nodig in mijn levenquote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Adames zit in de hoeken waar de klappen vallen. Maar met een goede schlager op zal hij nooit breken
Wat een raar filmpje.quote:
Ik denk aan je moederquote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Messi denkt aan Manchester City
Jordiiii
Doublepainquote:En tot slot nog een opmerkelijk gerucht uit Spanje, waar het onderzoek van de Europese Commissie naar de financiėle handel en wandel van Real Madrid verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. De Daily Mirror weet immers dat Gareth Bale en Cristiano Ronaldo verkocht moeten worden om de torenhoge boete van de Europese Commissie te kunnen gaan betalen. Een zeer onwaarschijnljke gang van zaken, maar in Engeland wordt er van gesmuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |