GCquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomenquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ah blond
en het gaat weer niet lekker
je hebt niet de url van de afbeelding zelf gepakt, maar van de gehele paginaquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik op afbeelding klikt lukt het gewoon?
niks mis meequote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige Belgische bier wat ze hier in de pub schenken. Anders had ik sowieso wel iets anders genomen
3.5 kanjerharde euro'squote:
Godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Adames heeft ons 3000ste topic gekaapt, daar een heel kinderachtige tt neergezet en vervolgens ging hij stoer doen bij zijn pubervriendjes in JONG
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmelietquote:
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ja blijkbaar niet, kwam er net achter dat dat gewoon al 7 jaar oid bestaat. super raar
dat is beter jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur toch iets anders. Straks thuis een karmeliet
ik ben helemaal in de warquote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens jullie gaan toch niet ruzie maken met een kerstboom tussen jullie in, vrede op aarde.
~ Johan Derken
~ johannes_vermeer
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Adames het volgende:
en zijn niet mijn vriendjes, even ter verdediging. heb gisteren wel mijn treinuur daar doorgebracht en moest net even mijn onvrede uiten over drizzt.
okequote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dat gewoon hier, dat mag gewoon hoor.
Oke
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachtenquote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben helemaal in de war
ging net op rtl gemist op zoek naar de VI van maandag
ik snap het ergens wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dit geval was het een juiste beslissing.
Zo, dat is de wereld uit
wie is de gast?quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het heerlijk avondje laat nog eventjes op zich wachten
dat gun ik hem ook wel natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn was helemaal blij met zn TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |